Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Єранкін Олександр Олександрович

Кафедра:Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка
Посада:професор
Вчене звання:професор
Науковий ступінь:доктор економічних наук
Стаж роботи:24 роки
Біографія:

У 1996 році з відзнакою закінчив  Київський національний економічний університет за спеціальністю «Аграрний менеджмент» (магістр ділового адміністрування). Навчався у аспірантурі та докторантурі кафедри економіки агробізнесу (економіки агропромислових формувань) Київського національного економічного університету під керівництвом професора В.М.Нелепа. Здобув вчений ступінь кандидата економічних наук (кандидатська дисертація: «Акціонерний капітал підприємств: формування і управління (за матеріалами бурякоцукрового підкомплексу АПК України)», 2002 рік) та доктора економічних наук (докторська дисертація: «Трансформація маркетингу підприємств АПК Україні в умовах глобалізації», 2010 рік).

Має практичний досвід роботи в бізнесі, в т.ч як власника бізнесу (дистрибуція та продаж товарів B2B, книжкової продукції, зернотрейдинг) та керівництвом бізнесових та наукових організацій:

-  директор та керівник освітніх проєктів ТОВ «Міжнародний інститут бізнесу КНЕУ ім. В.Гетьмана» (організація короткострокових навчальних програм та тренінгів з маркетингу та інших економічних напрямків; організація роботи з профорієнтації (підготовчі курси до вступу у ВНЗ); організація навчального процесу (програма MBA, підвищення кваліфікації військовослужбовців за програмою підтримки НАТО); розробка та комерціалізація консалтингових проектів та бізнес-планів; надання інформації та консультування з питань економіки, маркетингу, менеджменту, реклами та маркетингу; організація та проведення тематичних виставок, круглих столів, семінарів, ділових зустрічей та наукових конференцій; надання консультацій, експертизи, інформації, представництва, обслуговування, маркетингу та інших послуг для громадян та представників бізнесу, 2010 – 2014 рр.);

-  директор Інституту агробізнесу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» (науково-дослідна робота; консультування з питань агробізнесу, агромаркетингу, аграрної політики (експертиза законопроектів), освітніх послуг тощо; організація та проведення конференцій, круглих столів, бізнес-форумів та інших науково-бізнесових заходів, 2010 – 2021 рр.)

Досвід роботи аналітиком та експертом аграрних ринків в журналах «Пропозиція», «АПК-Информ», «Компаньон», «Цукор України» та інші.

Автор понад 130 наукових та навчально-методичних праць, тому числі одноосібної монографії «Маркетинг в АПК Україні в умовах глобалізації» (Київ: КНЕУ, 2009 р.).