Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Окунева Ольга Володимирівна

Кафедра: Кафедра маркетингу ім. А.Ф. Павленка
Посада: Cтарший викладач
Вчене звання: немає
Науковий ступінь: кандидат економічних наук
Біографія:
Окунєва Ольга Володимирівна - старший викладач кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. Педагогічну діяльність в КНЕУ розпочала у 2013 році.
 
З того моменту, Ольга проводить семінарські заняття з маркетингових досліджень, поведінки споживачів та рекламного менеджменту для бакалаврів та магістрів. У 2015 році нею був розроблений та успішно впроваджений у програму авторський курс "Методологія наукових досліджень", який проходить щорічно.
 
Її дослідницька діяльність фокусується на внутрішньому маркетингу, клієнт-орієнтації, цінності клієнта, маркетинговому менеджменті, маркетингу розкоші та дослідженні поведінки споживачів з високим рівнем платоспроможності. Ольга використовує авторську наукову концепцію внутрішнього маркетингу.
 
Ольга - досвідчений цифровий стратег. Вже 10 років вона займається персональною практикою з розробки маркетингових стратегій та концепцій для проектів та компаній, переважно в секторах FMCG, ІТ ( мобільні додатки / онлайн-сервіси), освіти, краси, розкоші та моди, як на національному ринку, так і на ринках Європи, США та Канади. Вона постійно проходить стажування та тренінги в університетах та на підприємствах в Україні.
 
Ольга Окунєва отримала обидва ступіні - магістр з економіки, спеціализація Маркетинговий Менеджмент, та кандидат економічних наук - раніше, в КНЕУ імені Вадима Гетьмана.