Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Василькова Наталія Володимирівна

Кафедра:Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка
Посада:доцент, заступник завідувача кафедри
Вчене звання:доцент
Науковий ступінь:кандидат економічних наук
Стаж роботи:25 років
Біографія:

Вищу освіту здобула в Київському державному економічному університеті, присвоєна кваліфікація «економіст» (диплом спеціаліста). У 2000 р. захистила дисертацію на тему “Маркетингове забезпечення конкурентної стратегії глобальної галузі (на прикладі суднобудування України)”, присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук.
Успішно закінчила програму післядипломної освіти «Міжнародні економічні відносини» в Університеті Констанц (Німеччина), отримала кваліфікацію Lic.oec.int. (відповідає «Магістр міжнародної економіки»). Неодноразово проходила наукові стажування, тренінги, курси підвищення кваліфікації в університетах і на підприємствах Німеччини та Австрії.
Має багаторічний досвід практичної діяльності у сфері міжнародного маркетингу (галузь – біотехнологічна фармацевтика).
На кафедрі маркетингу КНЕУ працює 21 рік. З 2008 року – на посаді доцента кафедри. В січні 2011 року присвоєно вчене звання доцента.

З лютого 2019 року по теперішній час - заступник завідувача кафедри.

Викладає дисципліни:

  • Маркетинг
  • Маркетингове ціноутворення.

Також з травня 2009 по 2017 р. - науковий співробітник, з 2017 р. по лютий 2022 р. - заступник директора, а з лютого 2022 р. по теперішній час - директор Інституту вищої освіти КНЕУ.