Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Маркетингове ціноутворення

Мета науки: сформувати у студентів цілісні уявлення з питань розробки та реалізації маркетингової цінової політики; вивчити питання ціноутворення на нові і традиційні товари та послуги, які випускають і надають підприємства, фірми. Завдання науки: висвітлення і аналіз маркетингових процесів ціноутворення. До основи курсу покладено логічно та функціонально пов’язані розділи, в яких висвітлюються принципи побудови та управління маркетинговою ціновою політикою, практичні аспекти управління ціновою політикою на підприємстві. Предмет науки: ціна як елемент комплексу маркетингу.

Остання редакція: 25.04.16

Публікаціі з предмету

  • Маркетингове ціноутворення (876.8 KB)матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з науки  «Маркетингове ціноутворення»25 Вересня 2017 р.
  • Маркетингове ціноутворення (185 KB)паспорт  науки  «Маркетингове ціноутворення»25 Вересня 2017 р.