Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Маркетинг послуг

Метою науки «Маркетинг послуг» є поглиблення знань студентів щодо особливостей маркетингу послуг як специфічного товару та умов, механізмів і інструментів використання його в діяльності організацій (підприємств). Завдання науки: розуміння суттєвості маркетингу у сфері послуг, його особливостей; вивчення ринку послуг, його структуризації на світовому і державному рівнях, регулювання і нормативного забезпечення; засвоєння особливостей маркетингового інструментарію в діяльності організації і підприємств у сфері послуг; уміння використовувати отримані знання в практичній діяльності. Предметом науки є теорія і практика застосування маркетингу у сфері послуг.

Остання редакція: 25.04.16

Публікаціі з предмету

  • Маркетинг послуг (72 KB)паспорт науки «Маркетинг послуг» 30 Червня 2016 р.
  • Маркетинг послуг (490.5 KB)методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної  роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з науки «Маркетинг послуг»30 Червня 2016 р.