Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Кафедра маркетингу КНЕУ провела ІІ етап Всеукраїнської олімпіади для студентів вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації з науки10 Квітня 2017р.

6–8 квітня 2017 року в ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» кафедрою маркетингу успішно проведений ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади з науки «МАРКЕТИНГ».
В олімпіаді прийняло участь 88 студентів з-понад 40 ВНЗ України за ОКР «Бакалавр» та ОКР «Магістр». Географія ВНЗ нараховує 25 міст України. Зокрема серед них Харків, Львів, Маріуполь, Дніпро,  Тернопіль, Одеса, Мукачеве, Луцьк, Хмельницький, Чернігів, Запоріжжя, Івано-Франківськ та багато інших. Олімпіада проходила у 2 тури: перший – виконання письмових завдань, другий – комп’ютерне тестування.
Відкриття олімпіади відбулось 7 квітня о 10.00.
Із вступним словом виступив ректор ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», д.е.н., професор Д.Г. Лук’яненко, декан факультету маркетингу, д.е.н., професор О.К. Шафалюк, голова журі олімпіади, д.е.н., професор А.В. Федорченко.
В рамках олімпіади проходив Круглий стіл для членів журі, викладачів та гостей на тему: «Актуальні проблеми маркетингу в сучасному світі», учасники та гості олімпіади були запрошені на фестиваль СтудБУМ, що відбувся у Центрі культури і мистецтв КНЕУ о 17.30.

Перше місце за ОКР «Бакалавр» зайняла студентка 4 курсу факультету маркетингу КНЕУ Петренко Анна. Друге місце посіли студентки Сойко Тетяна – Національний університет «Львівська політехніка» та Мізь Руслана – Харківський торгівельно-економічний інститут КНТЕУ. Третє місце посіли студенти: Баклицька Каріна – Запорізький національний університет, Рафальська Діна – Національний університет водного господарства та природокористування, Петерчук Інна – Тернопільський національний економічний університет і Назар Лілія Петрівна – львівський торговельно-економічний університет.
За ОКР «Магістр» перше місце не здобув жоден учасник, оскільки не набрав достатню кількість балів. Друге місце поділили студенти Сіроус Марина – Харківський державний університет харчування та торгівлі та Муравльов Дмитро – ХНЕУ ім. С.Кузнеця. Третє місце посіли студенти Корольков Дмитро – Хмельницький національний університет і Лях Софія – Київський національний торговельно-економічний університет.

Кафедра маркетингу висловлює щиру подяку всім, хто приймав участь в організації та проведенні даного заходу!