- Головна»
- Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу ім. А.Ф. Павленка»
- Дисципліни магістерського рівня»
- Стратегічний маркетинг
Стратегічний маркетинг
Метою дисципліни є засвоєння теоретичних основ та опанування практичних навичок стратегічної маркетингової діяльності фірми. Основні завдання дисципліни: засвоїти сутність і зміст маркетингового середовища та його вплив на стратегічну діяльність фірми; опанувати методику маркетингового стратегічного аналізу та його інструментів (особлива увага приділяється SWOT-аналізу); ознайомитися з існуючими різновидами маркетингових стратегій фірми та вміти розробляти їх у певній стратегічній ситуації. Предмет дисципліни: стратегічна маркетингова діяльність підприємства.
Остання редакція: 01.11.17