Cтатті у наукових виданнях, в тому числі фахових 1. Організація самостійної роботи студентів з практики усного та писемного мовлення// Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання: Вип. 12: Збірник наукових праць. – К: Вид-во НПУ, 2010.- С. 246-253. 2.Навчання німецькомовного творчого письма студентів мовних спеціальностей// Науково-методичний журнал Іноземні мови. – 2011. - № 4. – С.26-30. 3. Модель навчання іншомовного творчого письма у мовному ВНЗ// Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання: Вип. 21: Збірник наукових праць. – К: Вид-во НПУ, 2013. – С. 10-15. 4. Особистісно орієнтований підхід у навчанні іншомовного творчого письма// Наукові запискиНіжинськогодержавного університету імені Миколи Гоголя. Серія "Психолого-педагогічні науки". – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. – № 4. – С. 73-77. 5. Формування міжкультурологічної компетенції в письмі у студентів-початківців економічного ВНЗ [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 березня 2017 р.). - К.: КНЕУ, 2017. - С. 205-210. (режим доступу: http://10.1.1.100:8080/bitstream/2010/21709/1/415.pdf). (У співавторстві з В.І.Андрійком) 6. Зміст навчання говоріння у процесі формування міжкультурної комунікативної компетенції // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжн. наук.-практ. конф., м. Київ (15 березня 2018 р.). - К.: КНЕУ, 2018. - С. 193-198. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25078). 7. Розвиток критичного мислення у процесі формування міжкультурної комунікативної компетенції // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (11-12 квітня 2019 р.). - К.: КНЕУ, 2019. - С. 7-11. (Режим доступу: http:/ir.kneu.edu.ua/2018/30641). 8. Розвиток емоційного інтелекту на заняттях з іноземної мови // Інновації в освіті: сучасні підходи до професійного розвитку вчителів іноземних мов [Електронний ресурс]: матеріали VII Міжн. наук.-практ. конференції, м. Ніжин (27-28 вересня 2019 р.). - Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2019. - С. 110-112. (Режим доступу: http:/lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1199). Тези 1. Рефлексія у навчанні письма у мовному ВНЗ// Матеріали IIIМіжнародної науково-практичної конференції Приоритетні напрями підготовки вчителя ІМ у контексті вимог Болонського процесу” (20-21 травня 2011).- Ніжин, 2011. – С. 154-155. 2. Сучасні стилістичні норми і правила оформлення особистих листів// Німецька мова в українському контексті: формування мовної компетенції, контрактивні дослідження та міжкультурна комунікація: матеріали ХІХ наук.-практич. конф. Асоціації українських германістів (21-22 вересня 2012 р). – Одеса: Фенікс, 2012. – С.8-9. 3. Психологічні основи іншомовного творчого писемного мовлення // Матеріали ІІІ Міжнародної конференції «Сучасні підходи до навчання іноземної мови: шляхи інтеграції школи та ВНЗ» (12 квітня 2013р.). – Харків, 2013.- С.17-18. 4. Навчання академічного письма на заняттях з домашнього читання // Матеріали ІVМіжнародної науково-практичної конференції «Інновації в освіті: сучасні підходи до професійного розвитку вчителів іноземних мов» (19-20 червня 2014 р.). – Ніжин, 2014. – С.36-37. 5. Використання автентичних матеріалів на заняттях з німецької мови //Шляхи подолання мовних та комунікативних бар’єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г.Гудманяна, О.Г.Шостак, О.В. Ковтун. – К.: Талком, 2015. – С.3-7. 6. Організаціяспецкурсу«Діловакореспонденціянімецькоюмовою» // Матеріалинауково-практичногосемінару«Актуальніпроблемиметодичноїпідготовкимайбутньоговчителяіноземнихмов». – Ніжин: ВидавецьППЛисенкоМ.М., 2015. – С.3-5 7. Культурно-просвітницькі проекти у навчанні іноземних мов // Матеріали Міжнародного науково-практичного семінару «Проектна діяльність як інструмент досліджень, навчання та інновацій» (17-18.03.2016). – Ніжин, 2016. – С.5-7. 8. Підготовка вчителів до роботи у мовному таборі // Матеріали VМіжнародної науково-практичної конференції «Інновації в освіті: сучасні підходи до професійного розвитку вчителів іноземних мов» (22-23 червня 2016). – Ніжин, 2016. – С.6-8. 9. Ігрові вправи на заняттях з німецької мови у немовному ВНЗ // Подолання мовних та комунікативних бар"єрів: освіта, наука, культура : збірник наукових праць / за заг. ред. А.Ґ. Ґудманяна, О.В. Ковтун. - К. : Аграр Медіа Груп, 2016. - С.7-11. 10. Застосування педагогічної технології "тайм-менеджмент" на заняттях з німецької мови в економічному ВНЗ // Нові концепції викладання у світлі інноваційних досягнень європейської дидактики вищої школи: Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції 30-31 жовтня 2017 р. - К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. - С. 199-202. Навчально-методичні видання 1.Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : підручник/ Л.С. Панова, І.Ф. Андрійко, С.В. Тезікова та ін..- К. : ВЦ «Академія», 2010.– 328 c. 2. Листуємося німецькою : навч.посіб. / І.Ф.Андрійко, М.П. Хмеленок. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012. – 85 с. 3. Говоримо англійською, навчаємось і відпочиваємо разом: методичний посібник для організаторів мовних таборів / С.В.Тезікова, Є.О.Плотніков, С.В.Благініна, І.Ф.Андрійко та ін. - Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2016. - 80 с. |