КНЕУ - Віртуальна довідка

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Віртуальна довідка

 Що таке віртуальна довідка?

Віртуальна довідка це бібліотечна служба, що надає відповіді на разові запитання віддаленого користувача, пов’язані з пошуком інформації.

Служба віртуальної довідки бібліотеки:

Відповідає на наступні запити:

  • адресно-бібліографічні - про наявність вітчизняних і іноземних видань у фонді бібліотеки;
  • уточнюючі - уточнення елементів бібліографічного опису документа (заголовки книги, відомостей про автора, рік видання і ін.);
  • тематичні - виконуються з використанням ресурсів, доступних бібліотеці, що не вимагають складного бібліографічного пошуку;
  • фактографічні - відомості довідкового характеру, що містять дані про конкретні об'єкти, поняття, факти, персоналії і т.д.

Не розглядає запити:

  • сформульовані некоректно;
  • складні запити, які потребують глибокого наукового пошуку та підключення додаткових джерел інформації (іншомовних, тощо);
  • пов'язані з наданням готових рефераті, курсових і дипломних робіт;
  • прохання, що містять юридичні консультації;
  • розважального характеру;
  • пов'язані з наданням інформації комерційного характеру чи навчального напрямку.

Джерела виконання запитів:

  • традиційний довідково-пошуковий апарат;
  • електронний каталог бібліотеки.

Звертаємо увагу!

  • Послуга надається на безоплатній основі.
  • Користуватись послугою може кожен бажаючий, хто звернувся до служби віртуальної довідки.
  • На Ваші запитання відповідають кваліфіковані спеціалісти нашої бібліотеки.
  • Запити виконуються у порядку їх надходження, протягом робочого дня.
  • Кожен запит містить одне запитання (за одним запитом не більше 10 назв).
  • Питання необхідно надсилати у довільній формі.
  • Перш ніж надсилати запитання, скористайтесь пошуком у Електронному каталозі бібліотеки.
  • Відповідь на запит надсилається на вказану електронну адресу.
  • Стороннім вузу користувачам надається можливість працювати в читальних залах з дозволу адміністрації бібліотеки.
  • Доступ до Електронної бібліотеки надається лише зареєстрованим у бібліотеці читачам.
  • Бібліотека не надсилає електроні копії наявних у бібліотеці документів.
  • Cтилістика запиту користувача подається без змін.

Шановні користувачі! Перш ніж поставити питання, пропонуємо вам ознайомитися з «Електронним каталогом бібліотеки» http://lib.kneu.edu.ua/ua/elekt_catalog_new/

Якщо Ви не знайшли відповідь самостійно, поставте питання бібліографу. Ми допоможемо в пошуку інформації по темі, в розшуку або уточненні необхідних відомостей. Відповідь буде відправлена на Вашу електронну пошту протягом 3-х робочих днів.

Задай своє питання бібліотекарю

 

Остання редакція: 06.04.18