Психологія та культура ділового спілкуванняМета опанування дисципліни в контексті підготовки фахівців певної спеціальності. Її взаємозв’язок з іншими дисциплінами навчального плану. Метою викладання дисципліни «Психологія та культура ділового спілкування» є: формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців в сфері ділового спілкування. Курс «Психологія та культура ділового спілкування» тісно пов’язаний з іншими соціально-психологічними курсами, що викладаються у КНЕУ, а саме: «Етика ділового спілкування», «Організаційна поведінка», «Психологія та педагогіка», «Психологія спілкування», «Ораторська майстерність» тощо. Завдяки цьому студенти мають можливість інтегрувати та накопичувати інформацію з різних курсів та успішно використовувати її під час навчання, практики, подальшої професійної діяльності. Перелік знань і умінь, яких набуде студент після опанування даної дисципліни. Після вивчення дисципліни студенти повинні: мати цілісне уявлення про процес ділового спілкування, його структуру та етапи; долати комунікативні (професійні, організаційні, індивідуально-психологічні) бар’єри у спілкуванні; «читати» невербальні індикатори психологічного стану особистості; уміти ефективно говорити і слухати під час ділового спілкування; протистояти маніпулюванню у діловому спілкуванні; готувати та реалізовувати публічний виступ у професійній діяльності ; здійснювати саморегуляцію у діловому спілкуванні; застосовувати етичні правила розподілу ролей і позицій у взаємодії ділових людей; реалізовувати технології проведення ділових бесід; володіти методами підготовки та проведення ділових переговорів. Сфера реалізації набутих знань і вмінь в майбутній професії. Набуті знання і вміння з ділового спілкування є необхідною умовою успішної професійної діяльності майбутніх економістів в економічній сфері. 4. Зміст дисципліни, що пропонується для вивчення студентами за модулями. Зміст дисципліни «Психологія та культура ділового спілкування», що пропонується для вивчення студентам, розкривається за такими темами: 1. Предмет, основні категорії та задачі «Психологія та культура ділового спілкування». 2. Комунікативна сторона ділового спілкування. 3. Культура публічного виступу діловому спілкуванні. 4. Культура взаємодії партнерів у діловому спілкуванні. 5. Основи емоційної саморегуляції у процесі ділового спілкування. 6. Перцептивна сторона ділового спілкування. 7. Імідж ділової людини. 8. Культура організації та проведення ділової бесіди. 9. Психологія та етика ділових переговорів. 10. Лідерство у сфері ділового спілкування. 11. Етика та етикет ділового спілкування. 12. Психологія самоорганізації ділової людини. 5. Викладацький склад: Варбан Є.О. к.психолог.н., доцент 6. Основна література. 1. Психологія спілкування. – Навч. посібник / За редакцією Л.О. Савенкової. – К.: КНЕУ, 2011. – 319 с. // [Електронний ресурс] Режим доступу: http://lib.kneu.edu.ua/ 2. Бутенко Н.Ю. Комунікативні процеси у навчанні. – К.: КНЕУ, 2004. – 383 с.
Остання редакція: 20.05.13 |