Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Управління поведінкою персоналу

Метоювивчення науки є оволодіння теоретичними і практичними знаннями для адекватного аналізу поведінки персоналу, серед яких: особливості і характеристики процесу сприйняття, природа і основні характеристики установок, індивідуальні особливості і психологічна типологія працівників, мотиваційний потенціал особистості, сутність і джерела влади; теоретичні основи лідерства, поведінкові моделі прийняття рішень, характеристика елементів організаційної культури, особливості процесу організаційного розвитку.

Завданнями наукиє формування навичок: виявлення індивідуальних характеристик поведінки персоналу; прогнозування поведінки персоналу; використання інструментарію управління поведінкою персоналу.

Студенти матимуть компетенції(вміння):

  • використовувати на практиці інструментарій оцінювання міри прояву особистісних характеристик;
  • моделювати програми взаємодії керівників з працівниками з врахуванням їх типу особистості;
  • оцінювати мотиваційний потенціал певного виду роботи та пропонувати заходи щодо її перепланування;
  • прогнозувати поведінку працівників на основі врахування факторів сприйняття;
  • використовувати і обмежувати використання персоналом стратегій управління враженнями і набуття влади в організації;
  • виявляти особливості теорій мотивації трудової поведінки в конкретних умовах їх використання;
  • здійснювати й організовувати ефективні комунікації, запобігати виникненню комунікаційних бар’єрів;
  • організовувати і проводити оцінювання рівня лояльності персоналу;
  • розробляти програму підвищення лояльності персоналу в організації;
  • визначати тип організаційної культури і напрямки її розвитку;
  • розробляти систему заходів формування сильної організаційної культури;
  • розробляти програму подолання протидії організаційним змінам;
  • організовувати реалізацію схем модифікації поведінки персоналу в організації.
Остання редакція: 28.01.16

Публікаціі з предмету