| - Наука»
- Інститути КНЕУ»
- Французько-Український інститут менеджменту»
- Звіт наукової діяльності інституту
Звіт наукової діяльності інституту
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД«КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТімені Вадима Гетьмана» Факультет/Інститут ФРАНЦУЗЬКО УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗВІТ про наукову діяльність науково-дослідного інституту Французько – український інститут менеджменту за 2020 рік Директор НДІ Решетнікова І.Л. _____________ _______________ (Підпис) (ПІБ ) Київ-2020 ЗМІСТ | | Стор. | ЧАСТИНА 1 | | Узагальнена інформація про наукові досягнення НДІ ФРАНЦУЗЬКО - УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ ……. | | ЧАСТИНА2 | | Відомості про наукову діяльність НДІ ФРАНЦУЗЬКО - УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ…………. | | ЧАСТИНА 3 | | Показники наукової та науково-технічної діяльності НДІ ФРАНЦУЗЬКО - УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ .. | | ЧАСТИНА 4 | | Зауваження та пропозиції……………………………………………… | |
ЧАСТИНА 1 УЗАГАЛЬНЕНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАУКОВІ ДОСЯГНЕННЯ НДІ ФРАНЦУЗЬКО - УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ - Пріоритетні напрями наукових досліджень НДІ
1.1. Стале споживання як сучасний тренд поведінки споживачів в умовах постпандемічної економіки. Відповідальна - Решетнікова І.Л., д.е.н., професор, в.о. директора Французько-українського інституту менеджменту 1.2 Бізнес - моделі менеджменту в умовах сталого розвитку. Відповідальна - Апалькова В.В. , к.е.н., доцент, заступник директора Французько-українського інституту менеджменту - Інформація про наукові гранти, за якими працювали науковці НДІ, що фінансувались закордонними організаціями.
Грант від Посольство Франціїї (конкурс грантів 2020) на реалізацію спільного проекту з Університетом Кан в обсязі 33 000 грн. - Високоефективна наукова, науково-технічна та інноваційна діяльність НДІ, в тому числі впровадження результатів наукових досліджень.
- Наукове та науково-технічне співробітництвоіз закордонними організаціями.
Надати у текстовому вигляді загальну інформацію про стан міжнародного наукового співробітництва НДІ, характеристику його основних напрямків, приклади успішної реалізації та перспективи розвитку. Інформація має корелювати з даними таблиці 11 частини 2 звіту. Підписано Угоду про співробітництво з науковою Лабораторією NIMEC(Університет м.Кан) про спільні дослідження і галузі маркетингу і подвійне керівництво PhDдисертацій - Одержання конкурентоспроможних наукових і науково-прикладних результатів.
Інформація надається у довільній формі за результатами виконання НДР. - Застосування нових наукових, науково-технічних знань у навчальному процесі.
Результати дослідження з тематики Сталого споживання та сталого маркетингу використовуються в навчальному процесі в дисципліні «Маркетинг» (10 ECTSдля маркетологів) - Результативні показники наукових та науково-технічних робіт.
Надати перелік створеної науково-технічної продукції (та зазначити за наявності її впровадження у виробництво та навчальний процес): Рекомендації, щодо комплексу маркетингових інструментів просування органічної продукції використано в роботі комерційних служб підприємства «Украгрокомплекс» (Довідка вих.№173/1 від 02.12.2020) Інформація має корелювати з пунктами10.2, 10.4.6 частини 3 звіту.
Додаток 1 МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАДИМА ГЕТЬМАНА» НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ______________________________________________ «ЗАТВЕРДЖУЮ» Проректор з наукової роботи ________________________ Антонюк Л.Л. «_____» ________________ 2017 р. ЗВІТ науково-дослідного інституту __ФРАНЦУЗЬКО-УКРАЇНСЬКОГО ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ ______________________________ за 2013-2017 рр. Київ - 2017 Критерії звітності щодо діяльності науково-дослідного інституту у 2017 р. | Критерій | 2013-2017 | 1. | участь у виконанні фундаментальних та прикладних тем, що фінансуються з Державного бюджету України | Подано заявку на виконання в 2014-2016 рр. фундаментальної теми «Етичний маркетинг: концептуальні підходи та методичні засади» (2013р) | 2. | ініціативні корпоративні, галузеві та регіональні теми, які виконуються співробітниками науково-дослідних інститутів | Ініціативні теми : «Мультіканальний маркетинг в системі євро маркетингу» (2017) «Євро-маркетинг: характерні риси і основні напрями застосування в Україні» (2016 р.) «Етичний маркетинг: французький досвід і українське сприйняття» (2015 р.) маркетингове дослідження "Этичний маркетинг в фінансових установах України: поінформованість споживачів як чинник іх довіри і ринкової активності"(2015р). Маркетингове дослідження «Сприйняття французьких марок українськими споживачами» (2013) | 3. | міжнародні гранти, отримані науково-дослідними інститутами | 3 індивідуальні гранти на стажування викладачів у Франції Решетнікова Ірина Леонідівна ,доктор економічних наук,професор кафедри маркетингу грант "досвідчених науковців" на двохтижневе стажування в університеті Сержі -Понтуаз (2017 р.) Ігнатова Юлія Володимирівна,доцент кафедри економіко-математичного моделювання ,стажування у Вищій міжнародній школі комп’ютерних наук та технологій (м. Сержі Понтуаз 2017р.) грант від посольства Франції на стажування протягом місяця докторанта к.е.н. Поліщук Е.А. в французькій комерційній школі EISTI(2014р) | 4. | кількість авторських свідоцтв на розроблення науково-дослідних інститутів та їх трансфер | 6 свідоцтв 2016-1 свідоцтва 2014рік -2свідоцтва 2013 рік -3свідотцтва | | кількість дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора наук, в дослідженнях яких використано розробки науково-дослідних інститутів, відображено фундаментальні та прикладні теми, зазначені в п.п.1 та 2 | 4 Дисертації Романенко О.О- ( захист 27.12.2017р.) Науковий консультант Решетнікова І.Л. Поліщук Є.А. –захищена та затверджена (травень 2017р.)Науковий консультант Диба М.І. Дима О.О.-захищена та затверджена (листопад 2017 р.)Науковий консультант Павленко А.Ф. Сагайдак М.П. – захищена і затверджена (29.06.2016 ) Науковий консультант Решетнікова І.Л. | 5. | публікації статей у виданнях з індексом цитування, що входять до науковометричних баз даних, за результатами конкретних фундаментальних та прикладних робіт, що виконуються в науково-дослідних інститутах | 26 Статей 1. Решетнікова І.Л. Шаповалова Е.П. Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг.// Маркетинг і менеджмент інновацій. Міжнар. наук. журнал. СумДУ, 2017 - №2. -С.47-56. 2. Решетнікова І.Л. Стратегічний маркетинг: особливості застосування вітчизняними підприємствами// Вісник Хмельницького національного університету. Науковий журнал. Економічні науки. ХНУ. 2017. – Том 1.-№3. - С.150-154 3. Решетнікова І.Л. Романенко О.О. Інформаційне суспільство: сутність, форми, тенденції.// Вісник Хмельницького національного університету. Науковий журнал. Економічні науки. ХНУ. 2016-№5 Том 2. - С.155-158 Серія «Економічні науки» (IndexCopernicus, GoogleScholar, РИНЦ) 4. ReshetnikovaIrina ,ShapovalovaElina. The role of marketing in reforming banking market of Ukraine // Marketing irynek. PolskieWydawnictwoEkonomiczne S.A.2017.- №9. - p.307-315 5. Решетнікова І.Л. Сагайдак М.П.Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій.// Маркетинг і менеджмент інновацій. Міжнар. наук. журнал. СумДУ, 2016 - №4. -С.191-205. 6. IrinaReshetnikova, MykhailoSahaidak, MarynaKostromina. ConsumerSentiments of Ukrainians and theFactors Influencing TheirFormation.//Konsumpcjairozwój. InstytutBadanRynku, Kosumpcji I Koniunktur. Nr. 4/2016 (17). – p.37-53. 7. 2.Reshetnikova I.L., Sahaidak M.P. Multichannel marketing in communication activities oflogistics companies // Вісник Національного ун-ту «Львівська політехніка». Серія:Логістика. – 2016. – №848. – С. 69-75 - Гернего Ю.О. Инновационный потенциал экономики Украины. Траектория науки. 2016;
№ 2 (7) WorldCat, UrlichsWeb, DOAJ, BASE, PBN, OpenAIRE, J-Gate, MIAR, DRJI, Соционет - Гернего Ю.О.Небанківські інноваційні кредити: реалії Німеччини та перспективи України. Банківська справа. 2016; № 2. 0,6; 32-42
- Reshetnikova I., Sagaidak M. Diagnostics of the Consumer´s Satisfaction of Service //The JournalofEconomicsandSocialResearch, vol. XVII, 2016, No 1. – pp. 66-76
- Решетнікова І.Л. Внутрішній маркетинг в системі маркетингу підприємства.// Маркетинг і менеджмент інновацій. Міжнар. наук. журнал. СумДУ. - 2015 - №1. -С.45 -55
- Поліщук Є.А. Інституціональні аспекти у методології дослідження інвестиційного ринку./Є.А. Поліщук// Ефективна економіка. - 2015 - №11
- Дима О.О. Сучасні тенденції та переваги розвиткуІнтернет-торгівлі в Україні. // Економічний часопис-ХХІ. – 2015 - №1-2(2). - С. 63-66.
- Дима О.О. Перспективи реалізації стратегії сталого розвитку вітчизняними роздрібними операторами через упровадження власних торгових марок. // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015 - №1.- С. 87-95.
- Дима О.О. Сервісна політика посередницького підприємства на ринку легкових автомобілів України. // Маркетинг в Україні. – 2015 - №1.- С. 40-45.
- Дима О.О. Роздрібна торгівля в Україні: багатоканальність та додаткові послуги .// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015 - №1.- С. 221-226.
- Дима О.О. Персонал – ключовий елемент комплексу маркетингу посередницького підприємства.// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015 - №2.- С. 65-73.
- Дима О.О. Щодо нового змісту категорій «опт» та «роздріб».// Економічний вісник НТУУ «КПІ». – 2015 - №12.- С. 346-350.
19. Диба О.М. Участь небанківських фінансових установ у кредитуванні інноваційних проектів / О.М. Диба, Є.А. Поліщук, Ю.О. Гернего // Проблеми Економіки: міжнародний науковий журнал. – 2014. - №1. – С. 272-277. 20. Polishchuk Ye. Effectiveness of Non-bank Financial Institutions: Evidence from Ukraine/ Ye. Polishchuk, NagornaO. // ScientificJournalL'Association1901 «SEPIKE» : міжнародний науковий журнал. – 2014. - №1. – с. 188-193 21. Поліщук Є.А. Особливості розвитку світового фінансового ринку на сучасному етапі/ Є.А. Поліщук // Проблеми економіки. – 2014. - №3. – С. 25-31 22. Поліщук Є.А. Еволюція та передумови розвитку небанківських фінансових установ в Україні/ Є.А. Поліщук// Бізнес Інформ.- 2014 .- №9 - С. 260-265 23. Поліщук Є.А. Банки у забезпеченні фінансової привабливості регіонів / Є.А. Поліщук// Академічний огляд. – 2014. - №2. – С. 57-63 24. Поліщук Є.А. Характеристика інвестиційної діяльності небанківських фінансових установ / Є.А. Поліщук // Фінанси, облік і аудит: збірник наукових праць КНЕУ ім. Вадима Гетьмана. - №24. – 2014. С. 95-106 - Решетнікова Ірина , Єременко Юлія . Категорійний апарат індивідуального маркетингу.// Маркетинг і менеджмент інновацій. Міжнар. наук. журнал. СумДУ, 2013 - №4. -С.66-74
- Решетнікова І.Л. Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності. // Маркетинг і менеджмент інновацій. Міжнар. наук. журнал. СумДУ, 2012 - №4. -С.91-96 (2013р.)
| 6. | публікації монографій за результатами конкретних фундаментальних та прикладних робіт, що виконуються в науково-дослідних інститутах | | 7. | публікації розділів у колективних монографіях за результатами конкретних фундаментальних та прикладних робіт, що виконуються в науково-дослідних інститутах | 8 публікацій Решетнікова І.Л. Шаповалова Е.П. Mультиканальний маркетинг як сучасна технологіяреалізації концепції партнерських відносин зі споживачами. Коллективнаямонография (Прокопенко) (2017 р.) Reshetnikova I., Sagaidak M. Conceptual model of a set of the internal marketing of enterprises of the servise sector / I. Reshetnikova, M. Sagaidak // Globalne aspekty Ekonomii Światowej i Stosunków Międzynarodowych w warunkach niestabilnośti gospodarczej: monografia Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Praktycznej, Częstocnowa, Akademia Polonijna, 2016, s. 897. – pp. 810-824. Диба М.І., Бєгун А.В., Білошицький О.В., Поліщук Є.А (міжкафедральна). Управління безпекою небанківських фінансових установ. Колективна монографія./М.І. Диба, А.В. Бєгун, О.В. Білошицький, Є.А. Поліщук. – К.: КНЕУ, 2015. – 486 с. (2015р) ReshetnikovaIryna.A study of perception of the image of France by Ukrainian customers.// Marketing w 25 - leciu gospodarki rynkowej w Polsce. Monografija. – Polskie Wydawnicrwo Ekonomiczne, Warszawa 2014.- P. 533– 544. Поліщук Є.А. Небанківські фінансові установи: теоретичні засади - розділ 1; «Методологічні засади виникнення небезпеки у фінансовому секторі - розділ 3.//Управління безпекою небанківських фінансових установ. Монографія за ред. д.е.н. М.І. Диба. К.: КНЕУ, 2014 (8,2 д.а. особ. автору) - – передано до видавництва Решетнікова І.Л. Визначення території марки і напрямів її розширення на основі сприйняття споживачами національної ідентичності марки.// Інновації у маркетингу і менеджменті. Монографія за ред. д.е.н., проф.. С.М.Ілляшенка.- Суми: ТОВ «ДД «Папірус», 2013, - С.255-266. Решетнікова І.Л. Етичний маркетинг як інструмент соціальної відповідальності бізнесу і стійкого споживання.// Інновації і маркетинг - рушійні сили економічного розвитку. Монографія за ред.. д.е.н., проф.. С.М.Ілляшенка.- Суми: ТОВ «ДД «Папірус», 2012, - С.414-422. 2. Т.В. Майорова, М.І. Диба та ін., всього 27 авторів; за наук. ред. М. І. Диби та Т.В. Майорової. Активізація інвестиційного процесу в Україні: колективна монографія. – К.: КНЕУ, 2012. – 472с. (2013р.) | 8. | кількість дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата наук, в дослідженнях яких використано розробки науково-дослідних інститутів, відображено тематику фундаментальних та прикладних досліджень, зазначених в п.п.1 та 2 | 2 дисертації дисертація Шаповалова Е.П. науковий керівник Решетнікова І.Л. рецензування на кафедрі (2017 р) Єременко Юлія захищена дисертація на здобуття наукового ступеня к.е.н. під наук. керівн. Решетнікової І.Л.(2015р.) | 9. | публікації статей у фахових наукових виданнях України за результатами конкретних фундаментальних та прикладних робіт, що виконуються в науково-дослідних інститутах | 19 Статей 1. Решетнікова І.Л., Романенко О.О. Методичні підходи до підвищення ефективності закупівельної діяльності підприємств харчової промисловості в інформаційному суспільстві / О.О. Романенко, І. Л. Решетнікова // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. – 2016. – Випуск 16. – С. 61-66. 2. Решетнікова І.Л. Комунікаційна політика промислового підприємства в сучасних умовах. // Економічний вісник ДВНЗ "Українського державного хіміко-технологічного уніеврситету" №2 (4) за 2016 рік. C. 141-145 - Решетнікова І.Л. Студент як споживач освітніх послуг в системі маркетингу вищого навчального закладу.//Економіка та підприємництво. Збірник наукових праць молодих учених і аспірантів. У 2 частинах. Частина 1.КНЕУ. Київ, 2015. - № 34-35. - С.59-67
- Решетнікова І.Л.Маркетинг в прямих логістичних каналах: сучасні тенденції.// Маркетинг в Україні. - 2015. – № 1(88). – С. 46 - 53
- Поліщук Є.А., Барановський О.І., Левченко В.М.Діяльність небанківських фінансових установ за обставин непереборної сили./Є.А.Поліщук, О.І.Барановський, В.М. Левченко.//Актуальні проблеми економіки. - 2015. – № 6(168). – С. 332-340
- Дима О.О. Посередницька діяльність: трансакційний підхід.// Вісник соціально-економічних досліджень, Одеса: Одеський національний економічний. – 2015 - Вип. 1. – № 56.- С. 49-55.
- Решетнікова І.Л., Решетнікова Г.С. Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності./ І.Л. Решетнікова, Г.С. Решетнікова. // НУ «Львівська політехника». Збірник наукових праць. – 2014. - №811. – С. 293 299(2014р.)
- Круківський В.І.Концепт, термін, дефініція і спеціалізований дискурс. / Проблеми наукової семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики // Зб. наук. пр. – Київ. нац. ун-т. ім. Тараса Шевченка . від. ред. Н.М. Корбозерова. – К. – Логос, 2014. – № 25. – С. 188-200
11. Поліщук Є.А. Застосування дискретних часових моделей у формуванні інвестиційного портфелю / Є.А. Поліщук, В.В. Крук, А.С. Воротнікова// Ринок цінних паперів України: журнал. – 2014. - №9-10. – С - Поліщук Є.А. Детермінанти розвитку небанківських фінансових установ/ Є.А. Поліщук// Економіка підприємств: збірник наукових праць КНЕУ ім. Вадима Гетьмана. – 2014. – №__.-Передано до видавництва
- Алексєєва Н.І. Стратегічне планування як стрижневий елемент бюджетування на макрорівні: досвід Франції // Фінанси, облік і аудит, 2013. - № 2 (22).
- Решетнікова І.Л. Регламентація процедур оперативного планування маркетингу на підприємстві.// Формування ринкової економіки: Зб наук. праць. №30. – К.: КНЕУ,2013. – С.206-215.
15. Решетнікова І.Л. Регламентація процедур оперативного планування маркетингу на підприємстві.// Формування ринкової економіки: Зб наук. праць. №30. – К.: КНЕУ,2013. – С.206-215. 16. Поліщук Є.А. Криза довіри як стримуючий фактор розвитку небанківських фінансових установ // Формування ринкових відносин в Україні Зб наук. праць. 7 (146). – 2013. – С. 85-88.. Поліщук Є.А. Фінансові установи як учасники колективного інвестування// Банківська справа – 2013. - №7-8. – С. 24- 17. Поліщук Є.А., Диба М.І. Колективне інвестування: характерні ознаки і переваги // Світ фінансів. - 2013. (в друці) 18. Поліщук Є.А. Об’єктивна необхідність участі небанківських фінансових установ в інвестиційному процесі // Фінанси, облік і аудит - 2013. (в друці) - Круківський В.І. Лінгво-стилістичні та екстралінгвальні особливості аргументативної функції дескриптиву в законодавчому дискурсі ( на матеріалі французької мови). // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ. Серія: Філологія. Педагогіка. Психологія. - Головний редактор – доктор філологічних наук, професор Валюх З.О. – Випуск 25. Видавничий центр КНЛУ. – 2013. – С. 44-62.
| 10. | організовані науково-дослідними інститутами круглі столи, публічні лекції та виступи, дослідницькі семінари та тренінги | 13 заходів 2017-“ Навчання та життя у Франції” 2016: -“ Евромаркетинг: основні тенденції” -“ Навчання у Франції: переваги і труднощі. ”(2016р.). 2015: -«Сучасний стан економіки України як перепона до асоціації з ЄС» -«Вища освіта у Франції: система освітніх закладів, питання організації навчання, умови отримання грантів на магістерські програми» - DaryaLeshchenko- публічний виступ представника бізнес-школи EDHEC (Франція) щодо магістерських програм EDHEC Business School за двома напрямками: економіка фінансів, управління бізнесом 2014: –«Маніпулювання свідомістю споживача» («Consommateur piégé : les manipulations du merchandising») – «Молодь України і соціально-економічні виклики сьогодення» («La jeunesse ukrainienne et les défis socio-économiques d’aujourd’hui») – «Навчання за кордоном: переваги та недоліки» («L’enseignement à l'étranger: les avantages et inconvénients») – Публічний виступ професора Університету Сержі Понтуаз (Франція) Єріка Деллатр щодо проблем сучасної економічної освіти в Європі. 2013: – круглий стіл з проблем євроінтеграції України, публічні виступи - пана Еріка Тосаті (радник з питань культури та співробітництва посольства Франції та Директор Французького Інституту в Україні) на тему "Система вищої освіти Франції" - Александра Де Ремакера (директора рекрутингового агнства Diamond recruiters(даймонд рекрутер)) на тему "Кар'єрні можливості молодих фахівців із маркетингу" | 11. | публікації тез міжнародних наукових та науково-практичних конференцій, що проводяться за кордоном, за результатами конкретних фундаментальних та прикладних робіт, що виконуються в науково-дослідних інститутах | 5 публікацій Reshetnikova Irina. Multikanálový marketing akoinovatívny model pre organizáciupredaja a dodávaniatovaruspotrebiteľom v maloobchodnomsystéme / Multi – channel marketing as an innovative model for the organization of sales and delivery of goods to consumers in the retail system. Medzinárodný workshop / International workshop (05.09. – 07.09.2017, levočskádolina).Vydavateľ / PublisherHuman Retail Akadémia, Košice, Slovensko.- 2017/1.- p. 62-67(2017р.) ReshetnikovaIrina ,ShapovalovaElina. The role of marketing in reforming banking market of Ukraine // Marketing irynek. PolskieWydawnictwoEkonomiczne S.A.2017.- №9. - p.307-315(2017 р) Дима О.О. Problems and Perspectives of Doing Business in the Ukraine // WirtschaftlichenPerspektiven der Ukraine nachdemAssoziierungsabkommenmit der EU. Міжнародна науково-практична конференція. Університет м. Бремен, Німеччина, 23 травня 2015 р. Reshetnikova Iryna.A study of perception of the image of France by Ukrainian customers.// Marketing w 25 - leciu gospodarki rynkowej w Polsce. Konferencja Naukowa. Krakow, 12-14 czerwca 2014 roku. Monografija. – Polskie Wydawnicrwo Ekonomiczne, Warszawa 2014.- P. 533– 544. Алексеева Н.И. К вопросам о среднесрочном планировании во Франции / Анализ развития рыночной экономики в эпохукризисных трансформаций: материалы XIV Междун. научно-практической конф. экономических наук, 25 мая 2013 г., Москва, Россия// Экономика и финансы. Москва, 2013. - С. 68-71. | 12. | публікації тез міжнародних наукових та науково-практичних конференцій, що проводяться в Україні, за результатами конкретних фундаментальних та прикладних робіт, що виконуються в науково-дослідних інститутах | 25 тез - Решетнікова І.Л. Ефективністьмаркетингових програм підприємства.// Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених "Ефективність підприємницької діяльності: маркетинговий аспект". – Київ, 2016. - С.120-122
- Решетнікова І.Л., Шаповалова Е.П. Сегментування ринку банківських послуг України. Маркетингова освіта в Україні .// Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково практичної конференції «Маркетингова освіта в Україні».12-13 квітня 2016 р. – К.: КНЕУ, 2016. – С.111-113.
- Решетнікова І.Л. Використанняфранцузьких назв та образів в просуванні товарів на вітчизняному ринку.// Мови професійної комунікації: лінгвокультурний, когнітивно - дискурсивний, перекладознавчий та методичний аспекти. Матеріали ІІІ – ї Міжнародної науково – практичної конференції. 21квітня 2016 року.- НТТУ «КПІ», К: 2016.- С.18-20.
- .Решетнікова І.Л. Поведінка споживачів в умовах економічної кризи останніх років.// Сучасні проблеми економіки та управління підприємствами України в умовах європейської інтеграції. Збірник тез доповідей І Міжнародної науково практичної конференції. 21 -22 квітня 2016 р. – Дніпропетровськ: ДВНЗ УДХТУ 2016. - С.266-268.
- Решетнікова І.Л., Шаповалова Е.П. Використання цифрового маркетингу в кастомізації банківського продукту на вітчизняному ринку.// Маркетинг і цифрові технології. Збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково – практичної конференції 26-27 травня м.Одеса. Одеський національний політехнічний університет.- Одеса : ТЕС, 2016.- С.159-161.
- Решетнікова І.Л. ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ – ТЕХНОЛОГІЙ В КАСТОМІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО ВПЛИВУ НА СПОЖИВАЧА. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: Тези доповідей ХXІV міжнародної науково-практичної конференції, Ч.III (18-20 травня 2016 р., Харків) / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків, НТУ «ХПІ». – 394 с. C.273
7. .Решетнікова І.Л. Поведінка українських споживачів в роздрібних логістичних каналах / І.Л. Решетнікова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей ХІ Міжнар. наук.-практич. конф. 3-5 листопада 2016р. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2016. – С. 240-241 8. Решетнікова І.Л. Поведінка українських споживачів в умовах сучасної економічної кризи// Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу. Збірник тез доповідей Х Міжнародної науково – практичної конференції 29 вересня -1 жовтня 2016 року. - Суми: ФОП Ткачов О.О., 2016.- С.204-205. 9. Поліщук Є.А. Євроінтеграція та її роль у розвитку небанківських фінансових установ в Україні. // Європейський вибір – нові можливості для прогресу та зростання фінансової системи. Всеукраїнська науково-практична конференція м. Київ, 11 квітня 2015 р. (0,2 д.а.) 10. Поліщук Є.А., Диба О.М.Небанківські фінансові установи у кредитуванні інноваційних проектів. // Необхідність та проблеми формування економіки інтелектуального капіталу. Всеукраїнська науково-практична конференція м. Київ, 4-5 листопада 2015 р. 11. .Поліщук Є.А., Нагорна О.В. Розвиток кредитних спілок в європейських ринках. // Розвиток національної економіки: теорія і практика.Міжнародна науково-практична конференція м. Івано-Франківськ, 2-3 квітня 2015 р. (0,3 д.а.) 12. Поліщук Є.А. Диба М.І.Концептуалізація розвитку небанківських фінансових установ на інвестиційному ринку. // Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації. Міжнародна науково-практична конференція м. Хмельницький, 8-9 жовтня 2015 р. (0,2 д.а.) 13. Решетнікова І.Л. Виведення глобальних марок з французькою ідентичністю на український ринок. Збірник тез доповідей VIІІ Міжнародної науково – практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу».25-26вересня2014 року. . Сумськ. держ. унів. Суми: ТОВ «ДД»Папірус», 2014. – С.144 -148 14. Решетнікова І.Л. Диференціація торговельних марок на основі їх на національної ідентичності. Тези доповідей Х Міжнародної науково – практичної конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту».6-8 листопада 2014 р. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. - С.309-311. - Поліщук Є.А. Інституціональна структура регулювання небанківських фінансових установ в Україні. Збірник тез IV міжнародної науково – практичної конференції «Ринкові, державні та корпоративні структури в умовах глобальних трансформацій» .Одеса, 25-27 вересня 2014.Одеський національний університет імені І.І. Мечнікова (0,2 д.а.)
- Поліщук Є.А., Легалізація грошових коштів, отриманих кримінальним шляхом, через страхові компанії. Збірник тез ІІ міжнародної науково – практичної конференції «Страховий ринок України в умовах фінансової глобалізації». Київ, 10-11 квітня 2014. ДВНЗ «КНЕУ ім.В.Гетьмана»(0,2 д.а.)
- Поліщук Є.А., Ризики інвестиційної діяльності небанківських фінансових установ Збірник тез V міжнародної науково – практичної конференції. Київ, 10 жовтня 2014ДВНЗ «КНЕУ ім.В.Гетьмана»(0,2 д.а.)
- Решетнікова І.Л. Внутрішній маркетинг: сутність та сфери застосування.// Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика" 28-29 березня 2013 р., м. Луганськ. - Луганськ: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. С.84-86.
- Решетнікова І.Л. Внутрішній маркетинг: інструменти та доцільність застосування. Матеріали І міжнародної науково практичної конференції «Соціально –екологічні проблеми адаптації реального сектора в сучасних умовах».22-24 травня 2013 року. Макіівка – Ялта., стр.259 -261 Решетнікова І.Л. Сприйняття образу Франції українськими споживачами. Тези ІІ Міжнародної науково – практичної конференції.10-12 жовтня 2013. КНЕУ.Київ.2013. – С.34-37.
- Поліщук Є.А. Роль небанківських фінансових установ в економічному зростанні/ Є.А. Поліщук// Роль фінансово-кредитного механізму у розвитку економіки країни: зб. тез ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Л.: ЛЕФ. - 2013 р. – С. 42-44.
- Поліщук Є.А. Значення небанківських фінансових установ у формуванні стабільного попиту на ринку капіталів / Є.А. Поліщук// Актуальні питання економіки та сучасного менеджменту : зб. тез Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів, 5 липня 2013,Львівська економічна фундація, С. 26-29.
- Поліщук Є.А. Рівність фінансових установ як запорука ефективного фінансового ринку / Є.А. Поліщук// Фінансова система України: проблеми та перспективи розвитку в умовах трансформації соціально-економічних відносин: зб. тез Міжнародної науково-практичної конференції. – Севастополь, 16-18 травня 2013. С. 324-326.та ін.
- Круківський В.І. «Стратегія організації й навчання перекладу в немовному вузі» Збірник матеріалів науково-методичної конференції. ... квітень 2011 р. КНЕУ. Київ. 2011 р. С.
- Круківський В.І. «Розвиток навичок усного мовлення з використанням економічних текстів». Збірник матеріалів науково-методичної конференції. Квітень 2013 р. КНЕУ. Київ. 2013р. - С..72-76.
- Круківський В.І. «Аргументативна складова письмових мовленнєвих компетенцій у спеціалізованому дискурсі. Міжнародна науково-практична конференція. «Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції студентів в умовах глобального інформаційного світу».». КНЕУ, 10-12 квітня 2013 року. – 14 сторінок. Електронна публікація.
Додаток 1 |
Остання редакція: 28.02.21 |