Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Результати роботи четвертої дискусійної панелі «Сучасна банківська освіта : вимоги, очікування, тренди»16 Червня 2016р.

В результаті проведення дискусійної панелі «Сучасна банківська освіта: вимоги, очікування, тренди» були підняті та обговорені наступні питання:

  • Навчальні плани майбутніх банкірів: погляд роботодавця
  • Компетентності  молодого фахівця: сучасний погляд роботодавця
  • Прогнози потреб в кадрових ресурсах для банківської сфери
  • Професійні стандарти в банківській сфері: точки зору ВНЗ та банків
  • Стажування викладачів та студентів: зміст та умови реалізації у банку
  • Система перепідготовки та підвищення кваліфікації для банківської  системи: реалії, вимоги, наповнення

В дискусії прийняли участь 29 учасників: представники фінансово-банківської сфери, науковці, викладачі, студенти, аспіранти.

Основні рекомендації представників банківської сфери відносно підготовки спеціалістів:

  • Вузька поглиблена спеціалізація;
  • Короткостроковість підготовки спеціалістів;
  • Дієві науково-практичні роботи, побудовані на реальній аналітиці (курсові, дипломні роботи);
  • Навички проектного менеджменту;
  • Навички ІТ
  • Іноземна мова за профілем;
  • Досвід роботи в групах, практика публічних виступів;
  • Стажування (проходження практики) за профілем.

Враховуючи виступи спікерів, висловлювання інших учасників дискусійної панелі, за результатами роботи панелі було прийнято ряд рекомендацій:

1.     з метою об’єднання зусиль науки, бізнесу та освіти створити на базі фінансово-економічного факультету діючий дорадчий орган для обговорення, консультацій та реалізації спільних дій в напрямку удосконалення банківської освіти: обговорення навчальних планів, дисциплін; вдосконалення навчального процесу, практик стажування студентів та викладачів;

2.     провести цикл зустрічей спеціалістів банків зі студентами;

3.     організувати участь бізнесу у науковій роботі кафедри;

4.     провести курс лекцій та семінарів за участю провідних банківських спеціалістів;

5.     організовувати зі сторони банків проведення конкурсів студентських наукових робіт з метою підтримки обдарованої молоді.