| - Faculties»
- Institute of Information Technologies in Economy»
- Departments»
- Department of Mathematical Modeling and Statistics»
- Teachers»
- Trokhanovskyi Vladyslav Ihorovych
Trokhanovskyi Vladyslav IhorovychDownloaded filesмодель управління комплексом маркетингу підприємства (56,7 KB)<p>
Однією з головних умов успішного функціонування на сучасному ринку є високий рівень конкурентоздатності, тому завдання підприємства полягає у постійному його підвищенні. До визначення, оцінювання, управління конкурентоздатністю продукції, підприємтва застосовуються різні підходи. Беручи до уваги, тісний звязок між комплексом маркетингу підприєства та конкурентоздатністю, нами запропоновано управління&nbsp; конкурентоздатністю на основі моделі управління комплексом маркетингу підприємства. При визначенні комплексу маркетингу авторами враховано найбільш поширену концепцію 4Р, а саме, товар, ціна, розподіл, просування.</p>30 June 2017 р.
|