1. Lysa S., Kulinich T., Sternyuk O. MARKETPLACES AND COMMUNITIES IN ONLINE BUSINESS: APPROACHES TO COLLABORATION IN THE UKRAINIAN CONTEXT. Pryazovskyi Economic Herald. 2024. No. 3(39). URL: https://doi.org/10.32782/2522-4263/2024-3-13 (date of access: 02.12.2024). 1. Remzina N., Lysa S. THE INFLUENCE OF DIGITAL MARKETING ON TRADITIONAL SALES CHANNELS OF BUSINESSES. Investytsiyi: praktyka ta dosvid. 2024. No. 17. P. 90–95. URL: https://doi.org/10.32702/2306-6814.2024.17.90 (date of access: 02.12.2024). 2. CONTEMPORARY MARKETING STRATEGIES MARKETPLACES / Дюгованець О, Лиса С. // Науково-практичний журнал. Інвестиції:практика та досвід, №7 квітень 2024 р. 3. SOCIAL MEDIA MARKETING ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ТА ТОВАРІВ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ / Т. Чебанова, С. Лиса, А. Кулік. // ІНВЕСТИЦІЇ:ПРАКТИКА ТА ДОСВІД. – 2023. – №11. – С. 65–70. Режим доступу: https://www.nayka.com.ua/index.php/investplan/issue/view/78/62 4. THE ROLE OF DIGITAL MARKETING IN PROMOTING GOODS AND SERVICES: NEW OPPORTUNITIES AND CHALLENGES / Shevchenko M.M., Buhaiova M.О., Lysa S.S. // International periodic scientific journal. – 2023. – С. 63–74. Режим доступу: https://www.sworldjournal.com/index.php/swj/issue/view/swj19-02/swj19-02 5. Лиса С. С. Оптимізація механізмів рекламної діяльності для подолання наслідків пандемії covid -19 / С. С. Лиса, А. І. Кулік. // ВІСНИК УНІВЕРСИТЕТУ «Україна», Серія: «Економіка, менеджмент, маркетинг». – 2021. – С. 87–97. 6. Лиса С. С. Ефективність SMM як інструменту збутової політики підприємства / С. С. Лиса, А. В. Кулік. // Бізнес Інформ. – 2022. – С. 432–437. 7. EXPLORING THE RELATIONSHIPS BETWEEN DEMAND ATTITUDES AND THE SUPPLY AMOUNT IN CONSUMER-DRIVEN SUPPLY CHAIN FOR FMCG / [A. Galkin, I. Yemchenko, S. Lysa]. // Acta logistica – International Journal about Logistics. – 2022. – С. 1–12. Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/hglrv 8. Лиса С. С. Проблеми та перспективи розвитку ринку холодної логістики україни [Електронний ресурс] / С. С. Лиса, А. І. Зіміна // Інфраструктура ринку. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: http://www.market-infr.od.ua/uk/44-2020 9. Лиса С. С. Механізм функціонування "єдиного вікна" в портах україни [Електронний ресурс] / С. С. Лиса, А. І. Зіміна // Товари і ринки. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: http://tr.knute.edu.ua/files/2020/02/04.pdf |