Мотиваційний менеджментМетою науки є формування теоретичних і прикладних знань у галузі посилення трудової активності персоналу, поліпшення якісних показників роботи засобами сучасних методів матеріальної, трудової і статусної мотивації. Завданням науки є отримання студентами стійких сучасних знань з теорії мотиваційного менеджменту, формування у них навиків і вмінь самостійно аналізувати стан мотивації персоналу та розробляти науково-практичні рекомендації щодо її посилення; розвиток здібностей до науково-дослідної роботи, а також самостійності та відповідальності в обґрунтуванні та прийнятті рішень з мотиваційного менеджменту. Студенти матимуть компетенції(вміння): - оцінювати стан матеріальної мотивації в організації й проектувати заходи щодо її удосконалення; - розробляти конкурентоспроможний компенсаційний пакет для різних категорій персоналу; - визначати оптимальну структуру компенсаційного пакета для різних категорій персоналу; - визначати основні чинники диференціації заробітної плати різних категорій персоналу та враховувати їх під час розроблення тарифних умов й інших складових заробітної плати; - визначати економічну доцільність вибору того чи іншого підходу до проектування основної заробітної плати, розробляти тарифні умови оплати праці в організації за різних підходів до їх побудови; - оцінювати посади, формувати грейди та установлювати міжкваліфікаційні співвідношення в оплаті праці; - розробляти преміальне положення в організації: визначати показники, умови преміювання, розмір премій і установлювати періодичність їх виплати; - обґрунтовувати необхідність і доцільність вибору різних варіантів установлення доплат і надбавок й одноразових премій і винагород; - визначати оптимальний підхід до установлення соціальних виплат і заохочень, формувати їх набір згідно з обраним підходом;
Мотиваційний менеджмент (методичні матеріали – 2021) Мотиваційний менеджмент (робоча програма– 2021)
Остання редакція: 26.01.22 |