Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Трансформація медіа в цифрову епоху08 Листопада 2019р.

Чому реклама на телебаченні втрачає ефективність, чи є майбутнє у друкованих газет, що таке «воронка діджиталізації»?
Лекцію, насичену цікавими фактами та аргументами, прочитав у КНЕУ генеральний директор Burda media Ukraine Андрій Миколайович Вдовиченко. У 1993 році він із відзнакою закінчив наш університет, деякий час працював у Німеччині, а останні двадцять років - в компанії «Бурда Україна».
«Медіа – від латинського «посередник», «засіб» - бере початок з малюнків древніх людей. У 15 сторіччі винайдено друкарський прес, а перша газета датується 1654 роком, - нагадав А.М. Вдовиченко. – Поява Інтернету (1989 рік) знаменує собою епоху безперервного потоку змін».

Відділ суспільних зв’язків
Фахівець з комунікацій I категорії ВСЗ Анастасія Рогачова (фото)