Публікації: | 1. Фунціонально-прагматичні особливості французького законодавчого дискурсу: рукопис, представлений Київ. лінгв. ун-том. Деп. в ДНТБ України 20.12.95., № 108 -Ук.96. – 2,5 друк. аркуш. 2. Лексико-семантичні та жанрово-стилістичні особливості юридичних текстів /на матеріалі Цивільного кодексу Франції: рукопис, представлений Київ. лінгв. ун-том. Деп. в ДНТБ України 20.12.95., № 107 -Ук.96. – 1,5 друк. аркуш. 3. Комунікативно-прагматична націленість французьких законодавчих текстів. Тези до конференції “Язык и культура”. – К: Ін-т міжнар. відносин, 1995 р. – С. 128-129. 4. Комунікативно-прагматичний аспект французьких законодавчих текстів (на матеріалі Французького Цивільного Кодексу та інших юридичних текстів): автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук: спец. 10.02.05 – романські мови. – К.: Віпол, 1996. – 20 с. 5. Тези. Дефініції в законодавчих текстах // Дослідження і вивчення романських мов і літератур у контексті національних культур: [матеріали міжнародного наукового семінару 18-19 квітня 1996] / від. ред. Н.М. Корбозерова. – К.: Київський державний лінгвістичний університет, 1996. – С-58-59. 6. Стаття. Стратегія читання спеціального тексту // Актуальні проблеми сучасної лінгвістики: [зб. наук. стат.] / від. за випуск О.І. Потапенко. – Переяслав-Хмельницький: Буклет, 1996. – С. 58-63. 7. Стаття. Специфіка комунікативної ситуації юридичного дискурсу // Актуальні проблеми сучасної лінгвістики: [зб. наук. стат.] / від. за випуск О.І. Потапенко. – Переяслав-Хмельницький: Буклет, 1996. – С. 50-58. 8. Стаття. Французский юридический вокабуляр // Романская филология: [ежегод. cб. науч. труд.] / отв. ред. В.И.Томашпольский. – Екатеринбург: Уральский госпед. университет. 1996. – Т. 3. – С. 102-114. 9. Стаття. Методична інтерпретація лексико-граматичних засобів та жанрово-стилістичних особливостей французьких юридичних текстів // Іноземні мови: [науково-метод. журнал] / гол. ред. С.Ю.Ніколаєва. – К.: Ленвіт, 1996. – № 1. – С. 29-32. 10. Стаття. Система активного навчання читанню новел. // Іноземні мови: [науково-метод. журнал] / гол. ред. С.Ю.Ніколаєва. – К.: Ленвіт, 1996. – № 2. – С. 17-19. 11. Стаття. Синонімія у французькому юридичному вокабулярі // Проблеми зіставної семантики: [доповіді та повідомлення Міжнародної наукової конференції з проблем зіставної семантики 25-27 вересня 1997 р.] / від. ред. М.П.Кочерган. – К.: КДЛУ, 1997. – С. 81-86. 12. Тези. Maximes et adages dans le droit fran?ais // Франція та Україна, науково-практичний досвід у контексті діалогу національних культур: [матеріали IV Міжнародної наукової конференції 16-16 травня 1997]. – Дніпропетровськ: Поліграфіст, 1997. - Т. I. Ч. I. : Мова і мовлення: єдність системного і функціонального аналізу мовних одиниць. – С. 192. 13. Тези. Полісемія у французькому юридичному вокабулярі // Романістичні дослідження: сучасний стан та перспективи: [матеріали Міжнародної наукової конференції] / за ред. Р.Помірка. - Львів: ЛДУ. 1997 р. – С. 166-167. 14. Стаття. R?sum? comme ?preuve linguistique // Вісник Київського лінгвістичного університету / гол. ред. Г.Г.Почепцов. – К.: Віпол, 1998. – Серія Філологія. – Том 1. – № 1. – С. 93-99. 15. Тези. Основні методи роботи над змістом текстів іноземною мовою // Університетський рівень освіти: зміст та напрями забезпечення: [матеріали науково-методичної конференції 3 лютого 1998 р.] – К.: КНЕУ, 1998. – С. 140-141. 16. Ділова комунікація: [методичні вказівки до курсу] – К.: КНЕУ, 1998. – Частина І (факси, телекси, переговори, телефонні розмови). – 52 с. 17. Ділова комунікація: [методичні вказівки до курсу] – К.: КНЕУ, 1998 р. – Частина ІІ (комерційні листи: оферта, замовлення, запит, рекламація, автобіографія). – 55 с. 18. Банківська система та біржа: [методичні вказівки до курсу] – К.: КНЕУ, 1999. – 55 с. 19. Тези. Резюме як метод контролю й розвитку мовленнєвих навичок на уроках іноземної мови // Запровадження сучасних технологій навчання в КНЕУ: [зб. матеріалів науково-методичної конференції 18-20 листопада 1998 р.]. – К.: КНЕУ, 1999. – С. 142-144. 20. Стаття. Специфіка функціонування заголовка у французькому патенті на винаходи та його перекладу // Вісник / від. ред. О.І. Чередниченко. – К.: Київський університет, 2000. – Серія “Іноземна філологія”. – Випуск 29. – С. 59-61. 21. Стаття. Явище зовнішньої полісемії у французькому юридичному вокабулярі // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КДЛУ / гол. ред. Г.І.Артемчук. – К.: Видавничий центр КДЛУ, 2001. – Серія Філологія – Педагогіка – Психологія. – Випуск 4. – С. 78-85. 22. Стаття. Внутрішня полісемія французького юридичного вокабуляру // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КДЛУ / гол. ред. Г.І.Артемчук. – К.: Видавничий центр КДЛУ, 2001. – Серія Філологія – Педагогіка – Психологія. – Випуск 6. – С. 106-111. 23. Стаття. Особливості функціонування повторної номінації в науково-технічних текстах ( на матеріалі французьких патентів на винаходи) // Вісник КНЛУ / гол. ред. М.П.Кочерган. – К.: Видавничий центр КНЛУ, 2001. – Серія “Філологія”. – Том. 4. – № 2. – С. 80-85. 24. Тези. Дискурс і його дослідження // Збірник наукових праць викладачів кафедр іноземних мов та української мови та літератури КНЕУ. – К.: КНЕУ, 2002 рік. – С. 27-29. 25. Тези. Специфіка комунікативної ситуації законодавчого дискурсу (на матеріалі Французького цивільного кодексу) // Збірник наукових праць викладачів кафедр іноземних мов та української мови та літератури КНЕУ. – К.: КНЕУ, 2002. – С. 30-38. 26. Стаття. Логіко-функціональні особливості законодавчих дефініцій-тлумачень (на матеріалі Французького Цивільного кодексу) // Вісник КНЛУ / гол. ред. М.П. Кочерган. – К.: Видавничий центр КНЛУ, 2002. – Серія “Філологія”. – Том 5. – № 2. – С. 120-132. 27. Тези. Правниче правило як предмет законодавчого послання та його функціонально-прагматичні ознаки і структура // Збірник наукових праць викладачів кафедр іноземних мов КНЕУ. – К.: КНЕУ, 2003. – Серія “Філологія. Методика. Педагогіка». – Випуск ІІ. – С. 3-6. 28. Тези. Системно-функціональний підхід до вивчення мови як засобу комунікації та її прагматичний аспект // Збірник наукових праць викладачів кафедр іноземних мов КНЕУ. – К.: КНЕУ, 2003. – Серія “Філологія. Методика. Педагогіка». –Випуск ІІ. – С. 7-13. 29. Тези. Критерії оцінки знань студентів на основі письмового переказу тексту іноземною мовою як одна із форм заключного та поточного контролю // Методичні та практичні аспекти застосування та розвитку системи контролю знань в університеті: [ збірник матеріалів науково-методичної конференції 26 січня –3 лютого 2004 року]. –К.: КНЕУ, 2004. – С. 100-101. 30. Стаття. Пасивний стан у французькому законодавчому дискурсі // Вісник КНЛУ / гол. ред. М.П. Кочерган. – К.: Видавничий центр КНЛУ, 2004. – Серія “Філологія”. – Том 7. – № 2. – С. 108-115. 31. Стаття. Комунікативно-прагматичний аспект пасивних конструкцій у французькому офіційно-діловому мовленні // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики: [збірник наукових праць] / від. ред. Н.М.Корбозерова. – К.: Логос, 2005. – Випуск 6. – С. 152-160. 32. Тези. Інтенсифікація самостійної пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення іноземної мови // Удосконалення змісту та форм організації навчального процесу відповідно до міжнародних стандартів: [збірник матеріалів науково-методичної конференції 2-4 лютого 2005 р.]. – К.: КНЕУ, 2005. – Том 1. – С. 336-338. 33. Стаття. Структурно-семантичні й логіко-прагматичні особливості антонімії (на матеріалі французької мови) // Вісник КНЛУ / гол. ред. М.П. Кочерган. – К.: Видавничий центр КНЛУ, 2004. – Серія “Філологія”. – Том 9. – № 1. – С. 77-84. 34. Стаття. Словотвір у французькому юридичному вокабулярі // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики: [збірник наукових праць] / від. ред. Н.М.Корбозерова. – К.: Логос, 2007. – Випуск 11. – С.188-195. 35. Тези. Консультація як один з методів підвищення ефективності самостійної й індивідуальної роботи студентів при вивченні іноземної мови: [збірник матеріалів науково-методичної конференції, 17 лютого 2006 р.] – К.: КНЕУ, 2006. – С. 144-145. 36. Тези. Модульна система як максимальна індивідуалізація вивчення іноземної мови: [збірник матеріалів науково-методичної конференції, 17 лютого 2006 р.] – К.: КНЕУ, 2006. – С. 122-123. 37. Тези. Основні підходи до викладання іноземної мови, зокрема граматики //Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій: [ зб. Матеріалів науково-методичної конференції, 5-8 лютого 2008]. К.:КНЕУ, 2008. – Том 1. – С. 369-372. 38. Стаття. Функціонування парафрази в сучасному дискурсі з погляду теорії смисл?текст?смисл (на матеріалі французької мови) // Філологія. Педагогіка. Психологія: [науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ. – LINNGUAPAX – VIII] / гол. ред. Г.І.Артемчук. – К.: Видавничий центр КНЛУ. – Випуск 16. – 2008. – С.47-57. 39. Стаття. Кон’юнкція й диз’юнкція у законодавчому дискурсі (на матеріалі французької мови) // Проблеми наукової семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики: [зб. наук. пр.] / від. ред. Н.М. Корбозерова. – К.: Логос, 2010. – № 17. – С. 195-200. 40. Стаття. Лексико-граматичний і когнітивно-прагматичний аспекти родового (інтегрувального) елементу дефініції // Проблеми семантики слова, речення та тексту [ зб. наук. пр.] / від. ред. Н.М. Корбозерова. – К: Видавничий центр КНЛУ, 2011. – Випуск 26. – С. 164-180. 41. Стаття. Семантико-синтаксичні і дискурсивно-прагматичні особливості дієслів-предикатів у тексті законодавчих дефініцій // Філологія. Педагогіка. Психологія: [науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ] / гол. ред. М.П. Мусієнко. – К.: Видавничий центр КНЛУ, 2011. – Випуск 23. – С. 79-87. 42. Тези. Лінгвістична складова комунікативної компетенції // Сучасні концепції і тенденції навчання іноземної мови у глобальному світі: [зб. статей міжвузівської науково-методичної конференції 5 жовтня 2010]. – К. : КНЕУ. – С. 46-47. 43. Тези. Про використання документу Ради Європи «Загальноєвропейські компетенції володіння іноземними мовами» у немовному вузі: [зб. матеріалів науково-методичної конференції, 24 квітня 2011 р.] – К.: КНЕУ, 2011. – С.212-213. 44. Стаття. Дескриптив як когнітивний спосіб представлення понятійного змісту законодавчого концепту в легальній дефініції (на матеріалі французької мови) // Філологія. Педагогіка. Психологія: [науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ] / гол. ред. З.О. Валях. – К.: Видавничий центр КНЛУ, 2012. – Випуск 25. – С. 46-54. 45. Стаття. Лінгво-стилістичні та екстралінгвальні особливості аргументативної функції дескриптиву в законодавчому дискурсі ( на матеріалі французької мови) // Філологія. Педагогіка. Психологія: [науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ] / гол. ред. З.О. Валях. – К.: Видавничий центр КНЛУ, 2013. – Випуск 27. – С. 44-62. 46. Стаття. Концепт, термін, дефініція і спеціалізований дискурс // Проблеми наукової семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики: [зб. наук. пр.] / від. ред. Н.М. Корбозерова. – К. – Логос, 2013. – № 24. – С. 188-200. 47. Стаття. Особливості прагматики, семантики й семіотики соціокультурологічного концепту «вербальна агресія» в художньому дискурсі. (на матеріалі французької мови. // Філологія. Педагогіка. Психологія: [науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ] / гол. ред. З.О. Валях. – К.: Видавничий центр КНЛУ, – 2014. – Випуск 29. – С. 44-62. 48. Семантичні процеси при переході слова з буденного дискурсу до спеціалізованого (на матеріалі французької мови) // Проблеми наукової семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики: [ зб. наук. пр.] / від. ред. Н.М. Корбозерова. – К. – Логос, 2015. – № 27. – С. 199-212. 49. Стаття. Навчальний переклад як засіб розвитку міжкультурної компетенції // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти: [зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана»] / ред. кол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – К.: КНЕУ, 2015. – С. 134–142. – Електронний ресурс: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/8364. 50. Стаття. Синтаксична й стилістична архітектура дефінітивної фрази спеціалізованого дискурсу // Філологія. Педагогіка. Психологія: [науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ] / гол. ред. З.О. Валях. – К.: Видавничий центр КНЛУ, 2015. – Випуск 31. – С. 27-36. 51. Тези. Міжкультурна компетенція – важлива складова у викладанні іноземних мов для професійних цілей // Мови професійної комунікації: лінгвокультурний, когнативно-дискурсивний, перекладознавчий та методичний аспекти: [матеріали ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції, 21квітня 2016. НТТУ «КПІ»] / ред. кол. О.І. Валігура (голова). – К.: Кафедра, 2016. – С.179-181. 52. Стаття. Мовна стратегія деперсоналізації законодавчого дискурсу законодавцем (на матеріалі французької мови) // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти: [зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2016 р.] / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана»; ред. кол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 134–142. – Електронний ресурс: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/8364. 53. Стаття. Лексико-граматичні й комунікативно прагматичні особливості категорії «Об’єктивності» у спеціалізованому дискурсі». // Філологія. Педагогіка. Психологія: [науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ] / гол. ред. З.О. Валюх. – К.: Видавничий центр КНЛУ, 2016. – Випуск 33. – С. 11-18. 54. Стаття. Концепти суб’єктивність / об’єктивність, модалізація/модальність та засоби їх вираження в мові та мовленні: питання теорії (на матеріалі французької мови). // Філологія. Педагогіка. Психологія: [науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ] / гол. ред. З.О. Валюх. – К.: Видавничий центр КНЛУ, 2017. – Випуск 35. – С. 166-188. 55. Комунікативно-прагматичні та семантико-лексичні особливості сполучників « et » (і) та « ou » (або) у спеціалізованому дискурсі (на матеріалі французької мови). // Філологія. Педагогіка. Психологія: [науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ] / гол. ред. З.О. Валюх. – К.: Видавничий центр КНЛУ, 2018. – Випуск 36. – С.7-14. 56. Суб’єктивно-прагматичний вимір законодавчого стилю: аксіологія, афект, емоція, оцінка, опінія, експресивність, емотивність Філологія. Педагогіка. Психологія: [науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ] / гол. ред. З.О. Валюх. – К.: Видавничий центр КНЛУ, 2019. – Випуск 37. – С.7-34. 57. Педагогічні й методичні проблеми вибору інноваційних моделей в галузі викладання іноземних мов. Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс] : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. ІІ Міжнар. наук. конгресу SMART SOCIETY 2019, м. Київ (11–12 квіт. 2019 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Polonia university in Czestochowa ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 141-172. – Назва з титул. екрану.URI: http://ir.kneu.edu.ua/2018/30641 Круківський В.І., Маркова О.В., Чеботарьова Л.І., Шматок Т.Г. Особливості педагогічної комунікативної ситуації та основнібар’єри для спілкування викладач-студент у дистанційній онлайн освіті. / Стаття/ Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: зб. матеріалів IX Міжнар. наук. конф., м. Київ (27 квітня 2023 р.). — К.: КНЕУ, 2023. — URІ: https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/58 Круківський В.І., Саєнко С.Г., Турчанінова В.Є. Підтримка українських студентів-біженців у Європі/ Стаття/ Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: зб. матеріалів IX Міжнар. наук. конф., м. Київ (27 квітня 2023 р.). — К.: КНЕУ, 2023. — URІ: https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/58 Круківський В.І., Шевченко О.Л., Круківська О.В., Турчанінова В.Є. Нейроміфи як перешкода на шляху до якісної освіти/ Стаття/ Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: зб. матеріалів IX Міжнар. наук. конф., м. Київ (27 квітня 2023 р.). — К.: КНЕУ, 2023. — URІ: https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/58 Круківський В.І., Турчанінова В.Є., Алейнікова М.Г. European practice of involving Ukrainian refugees in education. / Education disrupted: universities in a time of war: International Scientific and Practical Conference «Education Disrupted: Universities in a Time of War» // KNEU named after V.Getman. February, 23, 2023. - https://sites.google.com/kneu.edu.ua/conf-ed-disrupted/conference-materials/abstracts?authuser=0 |
---|