Загальна кількість - 80, з них за останній рік – 3 Публікації Норіциної Н.І. , к.е.н., доцент, старший наук. співр. Монографії, підручники, навчальні посібники: 1. Норицына Н.И. Инструменты активизации инновационного развития Украины.- В монографии «Социально-экономические векторы в развитии национальных экономик: Болгария, Украина. – Экономический университет - Варна; Донецкий университет экономики и торговки им. Михаила Туган-Барановского.- Донецк: ООО «Восточный издательский дом» , 2014.- 596 с. ( 107-120). 2. Норіцина Н.І. Інституціональні інновації: суб`єкти і структура .- В монографії «Технології інноваційної розвитку підприємств у контексті інституціоналізму: монографія / Н.П. Гончарова, Г.О. Швиданенко, І.С. Капарулін та ін. - К.: КНЕУ, 2012. - 225 с. ( С.99-109 ). 3. Норіцина Н.І. START-UP: створення та функціонування. Тренінг-курс : навч. посібник. / Електронний ресурс/ Н.І.Норіцина, В.М.Кужель - К.: КНЕУ, 2014 .- 300 с. 4. Економіка та організація інноваційної діяльності: практикум / Електронний ресурс / Г.О.Швиданенко, І.А.Павленко , Н.І. Норіцина Н.І.. – К.: КНЕУ, 2013. 5. Економічна безпека бізнесу: навч. посібник / Г.О. Швиданенко, В.М.Кузьомко, Н.І.Норіцина та інш./ за заг. ред Г.О.Швиданенко -К.: КНЕУ, 2011. - 511с. 6. Маркетинг : підручник / За заг. ред...М.М.Єрмошенка / Єрохін С.А., Єрмошенко М.М. , Норіцина Н.І. та інш ./- К. Національна Академія управління, 2011.- 632 с. 7. Економіка підприємства : навч.-метод посіб. для самост. вивч. дисципліни / Г. О. Швиданенко, Н.П.Гончарова , О. Г. Мендрул , В.Г. Васильков , Н.І. Норі цина . [та ін.] ; за заг. ред. Г. О. Швиданенко ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – К. : КНЕУ, 2010 . – 364 с. 8. Економіка підприємства : підруч. / [Швиданенко Г. О., Васильков В. Г, Гончарова Н. П., Рєпіна І. М. , Норіцина Н.І. та ін.]; за заг. ред. Г. О. Швиданенко ; — К. : КНЕУ, 2009. — 598 с. 9. Економіка підприємства : навч.-метод посіб. для самост. вивч. дисципліни / Г. О. Швиданенко, О. С. Федонін, О. Г. Мендрул , Норі цина Н.І. [та ін.] ; за заг. ред. Г. О. Швиданенко ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – К. : КНЕУ, 2009. – 439 с. 10.Маркетинг: Підручник . / В.Руделіус, О.М.Азарян, Л.А.Мороз, Н.І.Норіцина та інш./ - К.: Навчально-методичний центр «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні.-2005, 422 с. 11. Маркетинг : посібник для викладача до підручника «Маркетинг» : Методичне видання // В.Руделіус, О.М.Азарян, Л.А.Мороз, Н.І.Норіцина та інш./ .- К.: Навчально-методичний центр «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні.-2005.-270 с. 12.Норіцина Н.І. Маркетингова політика комунікацій: Курс лекцій - К.: МАУП, 2003.- 120 с. 13. Малий та середній бізнес: Навч. посібник / Сахаров В.Є, Зав`ялова О.В. Норіцина Н.І. та інш. / - .К.: Національна академія управління , 2003 .- 368 с. 14. Маркетингова товарна політика : навч. посібник .- К.: Національна академія управління , 2003.-217 с. 15. Норіцина Н.І. Як же завоювати власний ринок В навч. посібнику « Маркетинг: Ситуаційні вправи» . – К Навч. метод. центр «Консорціум удосконалення менеджмент- освіти в Україні». 2004 , -504 с, С.62-72. 16. Норіцина Н.І. Як же завоювати власний ринок В навч. посібнику «Маркетинг: Методичні вказівки до ситуаційних вправ» . – К Навч. метод. центр «Консорціум удосконалення менеджмент- освіти в Україні». 2004 , -430 с, С.69-76. 17.Методичні вказівки до виконання міждисциплінарної курсової роботи студентами спеціальності «Економіка підприємства» / М.Б.Максма, В.В.Лавриненко, Н.І.Норіцина.- Кнену, 2008.-28 с. У наукових фахових виданнях: Норіцина Н.І. Концептуальні основи формування бренда на українському ринку. – Актуальні проблеми економіки, 2001, №3-4, С. 4--48 Норіцина Н.І. Створення прибуткового малого бізнесу на засадах сучасного маркетингу .- Актуальні проблеми економіки , 2002, №8 , С. 39-44 Норіцина Н.І.Формування іміджу як інтегрованої комунікація підприємства.- Актуальні проблеми економіки , 2002, №9, С.48-50 4. Норіцина Н.І. Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства. Маркетинг в Україні, № 5 (45), 2007, С. 41-43 5. Норіцина Н.І. Маркетингове забезпечення інноваційного розвитку підприємства В зб. наук. Праць « Теоретичні та прикладні питання економіки».Вип..23.- К.: Вид.полігр.центр “Київський університет», 2010, С.94—100 6. .Норіцина Н.І. , Філіпов М.І. Управління інноваційним бізнесом / Норіцина Н.І., Філіпов М.І./ Концептуальні засади формування менеджменту в Україні. Наукові праці МАУП за матеріалами Третьої науково-практичної конференції .- К.: ДП «Видавничий дім «Персонал», 2010, С.217-223 . 7. Норіцина Н.І. Інтелектуальні ресурси підприємства: охороноздатність та оцінювання /Норіцина Н.І./ ВІСНИК МНТУ. Серія ЕКОНОМІКА №.2 (5). Збірник наукових праць - К.: МНТУ, 2011, №2 ( 5),С.93-102 8. Норіцина Н.І., Козаченко С.В. Ефективні шляхи пошуку інноваційних ідей та рішень / Н.І. Норіцина, С.В. Козаченко // зб наук. праць «Вісник МНТУ», серія «Економіка» - К: МНТУ, 2012, №3(7),С.114-122. В інших виданнях: 1. Норіцина Н.І. «Start-up як формат започаткування успішного бізнесу», В зб. матеріалів міжнародної науково-практ.конф.: 10 жовтня 2014 р.- К.: КНЕУ, 2014, с.75-78 ( 0,2 др.а.) Київ, КНЕУ, 2. Норіцина Н.І. Особливості управління інноваційним потенціалом підприємства. – Матеріали Всеукраїнської заочної наук.-практ.конф. «Актуальні проблеми формування та управління потенціалом підприємств в умовах інноваційно-інвестиційного розвитку» - Харків , Українська інженерно-педагогічна академія , Департамент економіки та міжнародних відносин ХОДА, Українська державна академія залізничного транспорту, 2013. - сайт http://confer-ek.uipa.ua/. 3. Норицына Н.И. Инновационное развитие предприяттий как фактор формирования инновационной экономики Украины . – В сб. материалов междунар. научно-практич. конф. «Украина-Болгария- Европейский союз : современное состояние и перспективы».- том 2. –Херсон-Варна : Херсон , «ПП Вашемирський В.С.» , 2012 , С.144-149 4. Норіцина Н.І. Екологічна безпека бізнесу як індикатор соціальної відповідальності підприємства. – В сб. матеріалів між нар. наук.-практ. конфер. – К.: КНЕУ, 2012, С.309-311. 5. Норіцина Н.І. Презентація як засіб підвищення ефективності навчального процесу. – В зб. матеріалів науково-методичної конференції «Аудиторна робота викладача і студента: досвід і напрями вдосконалення. – Т.2., К.: КНЕУ, 2012, С. 162-165 6.Норіцина Н.І. Соціальна відповідальність бізнесу як фактор стабільного розвитку підприємства В зб. матеріалів.-Міжн. наук-практ. конф..- К.;КНЕУ, 2010, С.217-219 7. Норіцина Н.І. Особливості управління інноваційним розвитком підприємства В зб. матер. ІІІ Міжнар. наук.-практ.конф., Ялта, ДонДУЕТ, 2009, С. 156-159. 8. Норіцина Н.І. Інноваційна діяльність як фактор розвитку підприємства В зб. матер. ІІІ Міжн. наук.-практ.конф., Ялта, ДонДУЕТ, 2007, т.2, с. 248-251, 0,2 д.а. 9. Норіцина Н.І. Кейс-метод як інструмент формування практичних навичок у студентів В зб. матеріалів науково-метод. конф.. –К.: КНЕУ, 2007, частина 2, С.676-678 10. Норіцина Н.І. Бренд-менеджмент як складова успішної діяльності підприємства В зб. матеріалів Міжн. наук-практ. конф..- К.;КНЕУ, 2006, С.92-97. |