Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Управління брендом роботодавця

1.Метою навчальної дисципліни є формування компетентностей у галузі дослідження та формування позитивного бренду роботодавця на внутрішньому на зовнішньому ринках праці.

Навчальна дисципліна «Управління брендом роботодавця» взаємопов’язана з такими дисциплінами «Менеджмент персоналу», «Стратегічне управління людськими ресурсами», «Соціальна відповідальність», «Корпоративна культура і лідерство».

 

2. У результаті опанування навчальної дисципліни студент повинен набути такі  результати навчання:

знання:

технологій, засобів, методів і процедурдослідження та формування позитивного бренду роботодавця на внутрішньому на зовнішньому ринках праці з метою залучення та закріплення персоналу на підприємстві, підвищення лояльності та мотивації працівників;

уміння:

формувати цільову аудиторію та визначати її потреби;

досліджуватибренд роботодавця з використанням різних методів;

вивчати позиції та поведінку підприємств-конкурентів на ринку праці;

визначати сильні сторони  підприємства на ринку праці;

формувати ціннісні пропозиції роботодавця;

розробляти план заходів щодо просування бренду роботодавця на ринку праці;

налагоджувати контакти з цільовою аудиторією з використанням різних засобів;

формувати лояльність працівників до бренду роботодавця;

обґрунтовувати доцільність вкладання коштів у формування позитивного бренду роботодавця.

 

3. Сфера реалізації набутих знань, умінь та навичок.Набуті знання та уміння студенти зможуть реалізувати на посадах фахівців і професіоналів, а після набуття професійного досвіду — на керівних посадах у сфері менеджменту персоналу.

 

4. Зміст навчальної дисципліни за темами.

Стратегічний вимір управління брендом роботодавця.

Розроблення концепції бренду роботодавця.

Дослідження конкурентоспроможності підприємства та бренду роботодавця на ринку праці.

Позиціонування бренду роботодавця на ринку праці.

Технології просування бренду роботодавця на ринку.

Технології формування внутрішнього бренду роботодавця.

Організація внутрішніх комунікацій на підприємстві.

Роль служби персоналу у формуванні позитивного HR-бренду. Опис посади та підготовка фахівців у галузі HR-брендингу.

Імідж керівника та його вплив на бренд роботодавця.

Капітал HR-бренду та визначення рентабельності інвестицій у формування бренду роботодавця.

 

5. Науково-педагогічні працівники, що забезпечують викладання дисципліни: Цимбалюк Світлана Олексіївна, д.е.н., професор, професор кафедри управління персоналом та економіки праці, tsymbaliuk_svitlana@ukr.net

 

6. Література

Цимбалюк С. О. Управління брендом роботодавця: навч. посіб. Київ: КНЕУ, 2016. 258 с.

Цимбалюк С. О. Управління брендом роботодавця: практикум. Київ: КНЕУ, 2016. 160 с.

Цимбалюк С. О. Бренд роботодавця: методологія дослідження та практика формування: монографія. Київ: КНЕУ, 2018. 227 с.

Управління брендом роботодавця (робоча програма) (магістерський рівень в.о. ) - 2021

Управління брендом роботодавця (метод. матеріали) (магістерський рівень в.о.) - 2021

Остання редакція: 26.09.22