| - Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра комерційної діяльності і логістики»
- Викладачі»
- Виноходова Світлана Григорівна
Виноходова Світлана ГригорівнаКафедра: | Кафедра комерційної діяльності і логістики |
---|
Посада: | доцент кафедри комерційної діяльності та логістики |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 5 років |
---|
Біографія: | |
---|
Стаж роботи: наукової та викладацької - 2 роки, як практикуючого маркетолога - 11 років. У 2004 р. закінчила Донецький державний університет управління за спеціальністю "Менеджмент організацій". У 2010 р. - отримала ступінь кандидата економічних наук, захистивши дисертацію "Планування маркетингової діяльності страхових компаній". Автор понад 20 публікацій з маркетингу у наукових та професійних виданнях, а також монографії зі страхового маркетингу. Професійну кар'єру починала в компаніях сектора енергетики та FMCG - таких, як " Укренерговугілля " та "Конті". Найбільш успішні проекти у сфері маркетингу та клієнтського сервісу реалізувала на ринках В2В і фінансових послуг. У 2005-2011 рр. керувала відділом, а потім дирекцією з маркетингу в компанії "Промкабель-Електрика " та мережі роздрібних магазинів "Пан Електро" . У 2011-2013 рр. очолювала управління маркетингу страхової компанії "АСКА", що входить до ТОР-5 вітчизняних страховиків. Влітку 2013 р. заснувала власну агенцію страхового маркетингу IMARK, що спеціалізується на розробці та реалізації маркетингових проектів для страхових компаній України та країн СНД. Серед професійних інтересів - дослідження поведінки споживачів, розробка клієнтської політики та стандартів клієнтського сервісу, впровадження і підтримка програм лояльності, управління клієнтським досвідом і розвиток відносин зі стратегічними та "складними" клієнтами. |
Кафедра: | Кафедра комерційної діяльності і логістики |
---|
Посада: | доцент кафедри комерційної діяльності та логістики |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 5 років |
---|
Біографія: | |
---|
Стаж роботи: наукової та викладацької - 2 роки, як практикуючого маркетолога - 11 років. У 2004 р. закінчила Донецький державний університет управління за спеціальністю "Менеджмент організацій". У 2010 р. - отримала ступінь кандидата економічних наук, захистивши дисертацію "Планування маркетингової діяльності страхових компаній". Автор понад 20 публікацій з маркетингу у наукових та професійних виданнях, а також монографії зі страхового маркетингу. Професійну кар'єру починала в компаніях сектора енергетики та FMCG - таких, як " Укренерговугілля " та "Конті". Найбільш успішні проекти у сфері маркетингу та клієнтського сервісу реалізувала на ринках В2В і фінансових послуг. У 2005-2011 рр. керувала відділом, а потім дирекцією з маркетингу в компанії "Промкабель-Електрика " та мережі роздрібних магазинів "Пан Електро" . У 2011-2013 рр. очолювала управління маркетингу страхової компанії "АСКА", що входить до ТОР-5 вітчизняних страховиків. Влітку 2013 р. заснувала власну агенцію страхового маркетингу IMARK, що спеціалізується на розробці та реалізації маркетингових проектів для страхових компаній України та країн СНД. Серед професійних інтересів - дослідження поведінки споживачів, розробка клієнтської політики та стандартів клієнтського сервісу, впровадження і підтримка програм лояльності, управління клієнтським досвідом і розвиток відносин зі стратегічними та "складними" клієнтами. |
Публікації: | - Виноходова С. Г. Сучасні інструменти пенсійного забезпечення: компаративний аналіз споживчого сприйняття. / С. Г. Виноходова, О. О. Долгова // Бізнес-Інформ. – 2014. – № 7. – С. 159- 165.
- Інформаційна асиметрія як чинник маркетингового ціноутворення: досвід підприємств фінансового сектору України. / С. Г. Виноходова // Проблеми економіки. – № 2. – 2017. – С. 63-71.
- Виноходова С. Г. Маркетинг фінансових послуг: сучасні виклики і тренди. / С. Г. Виноходова // Фінансові послуги. Журнал (науково-практичний збірник). – № 5. – 2017. – С. 19-23.
- Виноходова С. Г.Приватна медицина та послуги медичного страхування: трансформація ринків внаслідок медичної реформи в Україні. С. Г. Виноходова // Науковий вісник Ужгородського університету, Серія «Економіка». Випуск 2 (50). – С. 86-92.
- Виноходова С. Г.Фінансова послуга як довірче благо: визначення, класифікація, споживацька оцінка. / С. Г. Виноходова // Бізнес-Інформ. – 2017. – № 12. – С. 109-117.
|
---|
|