Автор 72 наукових та навчально-методичних праць, серед яких: Монографії, підручники, навчальні посібники: 1.Оберемчук В.Ф. Особливості формування стратегії розвитку бренду в умовах євроінтеграції// Збірник наукових праць ДЕТУТ. Серія «Економіка і управління». - К.: ДЕТУТ, 2014. - Вип.28. – С.223-230.( 0.5 др.арк) 2. Практикум з мікроекономіки до підручника „Мікроекономіка” за наук. ред. А. П. Наливайка / [Є.В. Прохорова (кер. кол. авт), Л.А. Азьмук, П.Г. Банщиков та ін. ]. – К. : КНЕУ, 2013. –522, [6] с. Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. –тема5 – 1 друк. арк., с. 80-103. 3.Планування і контроль на підприємстві : практикум /[Ю. М. Лозовик, В. М. Гордієнко (кер-ки авт. кол.), Л. П. Батенко, О. С. Галушко, А. С. Іванова, О. С. Коцюба, В.Ф.Оберемчук та ін.]. — К.: КНЕУ, 2015.-тема 11- 0.5 др.арк., с.176-188 4.Оберемчук В.Ф. Бренд як складова капіталу знань підприємства.-монографія [за ред. проф. А.П. Наливайка]. – К.: КНЕУ, 2014. – 445, [3] с. – 0,5 друк. арк. –с.255-265 5. Оберемчук В.Ф.Брендинг в мережі інтернет: особливості та ефективність/монографія [за ред. проф. А.П. Наливайка]. – К.: КНЕУ, 2015. – 398, [2] с. – 0,5 друк. арк. –с.159-165 6.ValentynaOberemchuk. Does raising price on cigarettes reduce number of smokers? – Microeconomics Background of Managerial Decisions // International Journal of Management Cases, 2015 – Volume 17 Issue 2.– рр. 24-26, 0,2 друк. арк. 6.Оберемчук В.Ф. Формування стратегії розвитку бренду роботодавця: передумови, пріоритети, перспективи. – Стратегія підприємства у постіндустріальному світі : монографія / За ред. А.П. Наливайка та О.М. Гребешкової. – К. : КНЕУ, 2016. – 395 с. (22,5 д.а.). , 0,4 д.а. 7. Бізнес-стратегії: зб. кейсів. Практикум / [О. Ф. Михайленко, М. І. Дяченко, Н. М. Євдокимова, Т. М. Кібук та ін.]; за заг. ред. О. Ф. Михайленко. — К.: КНЕУ, 2016. — 274 [6] с. У наукових фахових виданнях, які включені до міжнародних наукометричних баз : 1.Давидкова К. М., & Оберемчук, В. Ф. (2023). Концептуальне підґрунтя розвитку соціального підприємництвата виклики сьогодення . СтратегіяекономічногорозвиткуУкраїни, 51, 5–18. https://doi.org/10.33111/sedu.2022.51.005. 2.ДавидковаК.М., ОберемчукВ.Ф. Аналіз екосистем соціального підприємництва у міжнародному контексті.//.Збірник наукових праць Вчені записки. #33(4), Київ.2023.-с. 38-59. DOI 10.33111/vz_kneu.33.23.04.03.019.025 3. ValentynaOberemchuk, OlhaVdovichena, OlenaZamula, VitaliiKuvik, AnastasiiaTokunova (2024) CorporateSocialResponsibilityanditsImpactonBusinessSustainability, JournalofinterdisciplinaryResearch, 23-27 http://dx.doi.org/10.33543/1401392327 4.V V Lavrenenko, V F Oberemchuk , Y O Tereshchenko, I V Farberov and K M Davydkova. Sustainable development strategies in the field of tourism and recreation in war conditions in Ukraine E3S Web of Conferences (2024) IOP Conf. Ser.: Earth Environ. Sci. 1415 012108 (Scopus)DOI10.1088/1755-1315/1415/1/012108 5.Оберемчук В.Ф. Стратегія розвитку бренда роботодавця як складова бізнес-стратегії підприємства//Вісник Камянець-Подільського національного університету ім.І.Огієнка.Економічні науки.Випуск 10.- Камянець-Подільський:ФОП Сисин Я.І., 2015.-С.205-209, 0,3 др.арк., Google Scholar 6.Оберемчук В.Ф. Формування бренду роботодавця: соціальні аспекти //Вісник Камянець-Подільського національного університету ім.І.Огієнка.Економічні науки.Випуск 10.- Камянець-Подільський:ФОП Сисин Я.І., 2017.-С.262-271 (співавторство- 0.3 др.арк) Google Scholar 7.Оберемчук В.Ф. Планування заходів із підвищення якості послуг компаній квест-індустрії//Вісник Камянець-Подільського національного університету ім.І.Огієнка.Економічні науки.Випуск 10.- Камянець-Подільський:ФОП Сисин Я.І., 2017.-с.256-254 (співавторство- 0.3 др.арк) Google Scholar 8.Оберемчук В.Ф., Дегтяр О.В. Бренд роботодавця та стратегічні орієнтири його розвитку//Вісник Камянець-Подільського національного університету ім.І.Огієнка.Економічні науки. Випуск 14 /за ред.Ящишиної І.В..- Камянець-Подільський:Аксіома 2019.-с.344-351 Google Scholar Тези доповедей на конференціях: 1.ValentynaOberemchuk, KaterynaDavydkova, Тransformationbusinessintosocial enterprise atthewartime: . Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Підприємництво та бізнес-адміністрування: сучасні тренди», Київ12-13 жовтня, 2022р.- КиївС.48-50 2. Oberemchuk Valentyna (2023) Institutional Principles of entrepreneurial Activity during the War, Innovative Entrepreneurship: State and Prospects of Development, VIII International Science and Practice Conferences, Kyiv, pp.124-127. 3. Oberemchuk Valentyna (2022) Brand positioning strategy in social media: features, problems, prospects, Scientific Collection «InterConf», with the Proceedings of the 6th International Scientific and Practical Conference «Scientific Community: Interdisciplinary Research», Hamburg, 96, 19-24. 4. Valentyna Oberemchuk, Kateryna Davydkova (2022) Transformation business into social enterprise at the war time. International Scientific and Practical Conference "Entrepreneurship and Business Administration: Modern Trends", Kyiv, 48-50. 5.Oberemchuk V., Demchenko T., Herman O. (2022) Brand positioning strategy: features of foruming, problems, prospects. VII scientific and practical conference "Topical issues of modern science, society and education", Kharkiv, 102-103 6.Валентина Оберемчук, Демченко Тарас (2024) “Автоматизація та компютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспетиви розвитку, Всеукраїнська науково-практична конференція, ЧНУ, Черкаси, 317-319 7.Оберемчук В.Ф. Забезпечення конкурентоспроможності українських брендів в умовах євроінтеграції // Економіка підприємства: теорія і практика: Зб.матеріалів Міжнар.наук.-практ.конф.;10 жовт.2014р.-К.:КНЕУ.-С.277-280 8. Oberemchuk V. Features and Prospects of Online Education Platforms / Valentyna Oberemchuk // Інновації в бізнес-освіті : зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 27 берез. 2015 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. В. Востряков (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 43–45. 9. Оберемчук В.Ф. "Інструменти формування успішного бренду підприємства як роботодавця", 0.2 др.арк. Міжнародна науково-практична конференція "Економіка підприємства : теорія та практика"КНЕУ,13 жовтня 2016 10.OberemchukV., DehtiarO. Employerbrandingstrategy: principlesandmodernchallenges//Управление информационными ресурсами:материалы XМеждунар. науч.-практ. конф. (Минск, 7декабря 2018 г.). – Мн.: Акад. упр. при Президенте Респ. Беларусь, 2018. – С.306-307 |