Управління стратегічними змінами в агробізнесіА Н О Т А Ц І Я НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМИ ЗМІНАМИ В АГРОБІЗНЕСІ» Managing strategic changes in agribusiness Мета вивчення дисципліни: розвинути стратегічне мислення, поглибити розуміння стратегії підприємства, посилити діагностичні здатності та сформувати навички щодо управління стратегічними змінами в агробізнесі, а також оволодіння технічними навичками і прийомами, пов'язаними з використанням сучасних методів управління стратегічними змінами. Міждисциплінарні зв’язки дисципліни «Управління стратегічними змінами в агробізнесі» є логічним продовженням курсу «Стратегія підприємства» та «Стратегічне управління» і передбачає необхідність тісного зв’язку з іншими навчальними дисциплінами магістерського рівня вищої освіти: «Управлінська економіка», «Аграрна політика та агробізнес», «Економіка та організація агротрейдингу», «Глобальна економіка», «Управління витратами в агробізнесі», «Маркетинговий менеджмент в агробізнесі», «Фундаментальний та технічний аналіз в агротрейдингу» та «Технології форсайту в агробізнесі». Методи навчання та засоби діагностики результатів навчання з навчальної дисципліни «Управління стратегічними змінами в агробізнесі» у відповідності до результатів навчання
Зміст дисципліни, що пропонується для вивчення студентами за модулями та темами. Тема 1. Загальні основи управління стратегічними змінами. Тема 2. Підходи до здійснення стратегічних перетворень. Тема 3. Визначення рівня та послідовності стратегічних змін. Тема 4. Галузеві аспекти стратегічних змін в агробізнесі. Тема 5. Управління змінами на різних етапах життєвого циклу підприємства. Тема 6. Організаційні аспекти проведення змін на підприємстві. Тема 7. Земельна та матеріально-технічна складові стратегічних змін. Тема 8. Трудові ресурси в управлінні стратегічними змінами. Тема 9. Взаємозв'язок стратегій та організаційної структури управління підприємством. Тема 10. Вдосконалення організаційної культури та управління стратегічними змінами. Тема 11. Соціальна відповідальність та етика при управлінні стратегічними змінами. Викладацький склад: Садовник Олександр Володимирович, кандидат економічних наук, доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, доцент. email: sadovnyk@kneu.edu.ua Чабан Віталій Григорович, кандидат економічних наук, професор кафедри бізнес-економіки та підприємництва, доцент. email: chaban.vitalii@kneu.edu.ua Рекомендовані інформаційні джерела: 1. Ковальчук М.І. Стратегічний аналіз у сільському господарстві. — К.: КНЕУ, 1997. — 224 с. 2. Наливайко А.П. Теорія стратегії підприємства. Сучасний стан та напрямки розвитку: Монографія. – К.:КНЕУ, 2001. – 227 с. 3. Шершньова З. Є., Оборська С. В. " Стратегічне управління". - Київ, 1999. 4. Садовник О.В. Управління стратегічними змінами підприємств АПК: [Електронний курс] Навч. посібник - К.: КНЕУ, 2011. – 385 с. 5. Гусєва О. Ю. Управління стратегічними змінами: теорія і прикладні аспекти : Монографія / О. Ю. Гусєва. – Донецьк: Вид-во «Ноулідж» (донецьке відділення), 2014. – 395 с. 6. Садовник О. В. Концептуальні засади розробки продуктово-ринкової стратегії агробізнесу в Україні / О. В. Садовник // International Scientific-Practical Conference Formation of Modern Economic Area: Benefits, Risks, Implementation Mechanisms: Conference Proceedings, Part IIІ, April 29, 2016. Tbilisi: SSOTU. P.81-84 7. Садовник О.В. Коротченко Е.І. Прогнозування маркетингових ризиків під час реалізації стратегії розвитку підприємства / О. В. Садовник, Е.І.Коротченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління: електронний науково-практичний журнал– ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури", 2016 – Вип. 5 — с. 143-146 8. Садовник О.В. Агротрейдинг як невід’ємна складова розвитку економіки підприємств агробізнесу // Економіка підприємства: теорія та практика. / ДВНЗ «КНЕУ ім. Вадима Гетьмана», – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 53–54. Остання редакція: 03.02.23 |