Розвиток бізнесуАНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «РОЗВИТОК БІЗНЕСУ» BUSINESSDEVELOPMENT Рекомендована для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Нові умови господарювання підприємств – глобалізація, технологічна революція, зміна природи конкуренції, всемірна орієнтація на клієнта, інтеграція постачальників, формування мереж – зумовлюють зростання актуальності пошуку ефективних і дієвих способів виживання й розвитку бізнесу. Фокусування стратегічної орієнтації бізнесу на результативності та ефективності реалізується через створення довгострокової ціннісної пропозиції для клієнтів, позиціювання на ринку та партнерську взаємодію. Емпіричний досвід впровадження концепції розвитку бізнесу засвідчує наявність стійкого зв’язку між продажем, маркетингом, розвитком партнерських зв’язків, проєктами та дослідженнями. Мета дисципліни – набуття навичок виявлення й оцінки можливостей успішного розвитку бізнесу шляхом створення ціннісної пропозиції для клієнтів і бізнес-партнерів, формуванням та реалізацією якісно нової взаємодії різних бізнес-суб’єктів задля досягнення їх стратегічних цілей. Міждисциплінарні зв’язки. Дисципліна тісно пов’язана з такими навчальними дисциплінами, як стратегічний менеджмент, соціальна відповідальність, інноваційний бізнес, підприємницьке право та зорієнтована на засвоєння студентами управлінського та методичного інструментарію виявлення проблем розвитку та визначення дієвих способів їх вирішення. Результати і методи навчання, засоби діагностики (форми оцінювання) Таблиця 1 – Результати, методи навчання та засоби діагностики за навчальною дисципліною «Розвиток бізнесу»
Зміст навчальної дисципліни за темами: Тема 1. Бізнес-тренди постіндустріального світу: виклики для фахівців з розвитку бізнесу Тема 2. Розвиток бізнесу на різних етапах його життєвого циклу Тема 3. Візійність у розвитку бізнесу Тема 4. Клієнтоорієнтованість в бізнесі Тема 5. Партнерство як бізнес-філософія Тема 6. Інновації в розвитку бізнесу Тема 7. Бізнес-модель: формування та трансформація Тема 8. Розвиток бізнесу в сферах B2C, B2B та B2G Тема 9. Прогнозування та оцінка ефективності розвитку бізнесу Тема 10. Ділова репутація та конкурентна позиція бізнесу Науково-педагогічні працівники, що забезпечують викладання навчальної дисципліни: Гребешкова Олена Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, olena.hrebeshkova@kneu.ua Рекомендовані інформаційні джерела: 1. Верба В.А., Гребешкова О.М. Управління розвитком компанії: Навчальний посібник. К.: КНЕУ, 2011. 2. Востряков О.В., Гребешкова О.М. Стратегічне управління підприємством: бізнес-курс : Навчальний посібник. [Електронний ресурс]. К. : КНЕУ, 2014. 3. Osterwalder A., Pigneur Y., Bernardo G., Smith A. Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want. http://noahc.me/Value Proposition Design.pdf 4. Пекар В. Різнобарвний менеджмент. Х.: Folio, 2016. 5. Дерев'янко О. Г. Репутаційний менеджмент підприємств: теорія, методологія, практика: монографія. Київ : [б. в.], 2016. Остання редакція: 28.01.23 |