Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Дискусійний клуб студентів 4-го курсу спеціальності «Міжнародна економіка»24 Квітня 2019р.

Відбулося чергове засідання дискусійного клубу студентів 4-го курсу спеціальності «Міжнародна економіка»  за проблематикою міжнародного маркетингу, а саме: привабливості українського маркетингового середовища для провідних міжнародних компаній та виходу на наш ринок тих, які ще не працюють в Україні. Учасники дискусійного клубу обговорили можливості  та загрози, що містить українське середовище для міжнародних компаній, визначили декілька компаній, які хотіли б бачити в Україні, та запропонували маркетингові стратегії успішного виходу і завоювання нашого ринку. Найбільший інтерес у студентів викликали такі компанії:

•         C&A– міжнародна мережа магазинів одягу

•         Burger King Corporation –  заклад швидкого харчування

•         Wal-Mart— американська (міжнародна) роздрібна мережа

•         OPPOElectronicsCorporation– китайська компанія, виробник споживчої електроніки

•         Amazon.comInc.  — американська компанія, що продає товари і послуги через Інтернет

Студенти, поділені на групи, кожна з яких розробляла проект виходу на ринок однієї з компаній, «змагалися» між собою. Обговорення і презентація проектів проходили цікаво і жваво. Найкраще обґрунтувала свій  проект група студентів (Дубас В., Іщук А., Кулага О., Столяр І.,  Федосенко Е.,  Щеголева Л.), які  запропонували компанію  OPPOElectronicsCorporation. Ця група студентів була визначена незалежним студентським жюри переможцем «змагання».