Має 20 публікацій, серед яких 5 навчальних посібників з грифом Міністерства освіти і науки України. Публікації 1. Рейтингова система контролю знань з іноземної мови // Наукові записки. – К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2003. – №50. 2. Рейтингова система контролю знань з німецької мови // Методичні та практичні аспекти застосування та розвитку системи контролю знань в університеті: Збірник матеріалів науково-методичної конференції 26 січня – 3 лютого 2004 р. – К.: КНЕУ, 2004. – С. 321 – 323. 3. Методи активізації та мотивації навчання іноземної мови // Індивідуалізація навчального процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти: Збірник матеріалів науково-методичної конференції 31 січня – 2 лютого 2006 р. – К.: КНЕУ, 2006. – Т. 1. – С. 264 – 265. 4. Комунікативні підходи до вивчення іноземної мови студентами економічних факультетів // Теоретичні та практичні підходи до впровадження нового покоління освітньо-професійних програм і навчальних планів підготовки фахівців: шляхи розвитку: Збірник матеріалів науково-методичної конференції 6 – 8 лютого 2007 р. – К.: КНЕУ, 2007. – Т. 2. – С. 828 – 830. 5. Модельована ситуація – основа навчання діалогічної взаємодії // Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій: Збірник матеріалів науково-методичної конференції 5 – 8 лютого 2008 р. – К.: КНЕУ, 2008. – Т. 1. – С. 399 – 400. 6. Навчальні можливості рольової гри // Тренінгові технології: Збірник матеріалів науково-методичної конференції 3 – 4 лютого 2009 р. – К.: КНЕУ, 2009. – Т. 1. – С. 376. 7. Комунікативні підходи до вивчення іноземної мови на прикладах роботи з графіками // Забезпечення відкритості , прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку: Збірник матеріалів науково-методичної конференції 2 лютого 2010 р. – К.: КНЕУ, 2010. – Т. 1. – С. 294 – 296. 8. Використання інтернет-технологій при вивченні іноземної мови // Наукова складова навчального процесу та інноваційні технології його розвитку: Збірник матеріалів науково-методичної конференції 12 квітня 2011 р. – К.: КНЕУ, 2011. – Т. 1. – С. 231 – 232. 9. Роль самостійної роботи при вивченні іноземної мови // Аудиторна робота викладача і студента: досвід і напрями вдосконалення: Збірник матеріалів науково-методичної конференції. – К.: КНЕУ, 2012. – Т. 1. 10. Технологія інтерактивного навчання іноземних мов // Від викладання дисциплін – до освоєння наук: трансформація змісту, технологій освітньої діяльності та розвиток педагогічної майстерності: збірник матеріалів науково-методичної конференції. – К.: КНЕУ, 2013. – С. 257-258. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/2694) 11. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної (німецької) мови // Творчий потенціал мовних кафедр в інноваційному розвитку дослідницького університету: збірник матеріалів міжкафедральної науково-методичної конференції 18 лютого 2014 р. – К.: КНЕУ, 2014. – С. 32- 34. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/3303). 12. Індивідуальний підхід до вивчення іноземної мови // Студентоцентризм в системі забезпечення якості освіти в економічному університеті [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Всеукр. наук.-метод. конф. за міжнар. участю (Київ, 2-3 березня 2016 р.). - К. : КНЕУ, 2016. - С. 247. 13. Значення культурологічного компонента при формуванні міжкультурної компетенції // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 15 березня 2016 р.). - К. : КНЕУ, 2016. - С. 104-106. 14. Ввічливість як універсальна комунікативна категорія // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжнародної наук.-практ. конф., м. Київ (15 березня 2018 р.). - К.: КНЕУ, 2018. - С. 80-84. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25078). 15. Міжкультурна компетенція як складник навчання іноземної мови // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжн. наук.-практ. конф., м. Київ (11-12 квітня 2019 р.). - К.: КНЕУ, 2019. - С. 70-74. (Режим доступу: http://ir.kneu.edu.ua/2018/30641). Навчальні посібники з грифом Міністерства освіти і науки України 1. Тексти актуальної соціально-економічної тематики для поглибленого вивчення німецької мови: Навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 2004. 2. Практикум з німецької мови для студентів економічних спеціальностей:Навчальний посібник. / [М.М. Гавриш, О.О. Гавриш, О.П. Дмитренко та ін.]. – К.: КНЕУ, 2005. – 127 с. 3. Німецька мова (фінансова і банківська справа): Навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 2006. 4. Німецька мова як друга іноземна: Навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей. / [М.М. Гавриш, О.Ф. Брагинець, О.О. Гавриш та ін.] – К.: КНЕУ, 2010. – 460 c. 5. Ділова німецька мова : практикум для студентів економічних спеціальностей / М.М.Гавриш, О.О.Гавриш, А.В Капуш та ін. – К.: КНЕУ, 2014. – 214 с. |