Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Організація і методика аудиту аграрних підприємств

Мета навчальної дисципліни "Організація і методика аудиту аграрних підприємств" - навчити студентів самостійно організовувати процес підготовки до проведення аудиту, оволодіти методикою аудиту окремих об’єктів та складати аудиторський висновок на основі чинного законодавства, стандартів аудиту та етичних принципів аудиту в Україні.

Навчальна дисципліна «Організація і методика аудиту аграрних підприємств» вивчається слухачами магістерської програми «Облік, аудит і оподаткування агробізнесу» після оволодіння знаннями навчальних дисциплін «Бухгалтерський облік (загальна теорія)», «Фінансовий облік», «Управлінський облік», «Аудит», «Аналіз господарської діяльності», «Правознавство» та ін.

Завдання навчальної дисципліни - використати можливості навчального процесу для набуття студентами необхідних знань та практичних навичок з організації та методики проведення аудиту на конкретних підприємствах на основі чинного законодавства та ефективного використання роботи інших аудиторів і експертів під час проведення аудиту. Поставлені завдання навчальної дисципліни досягаються:

  • наданням студентам теоретичних знань і розуміння основних положень оранізації аудиту як основи для набуття ними професійних умінь і навичок;
  • виконанням студентами комплексу практичних завдань, що забезпечує набуття студентами цілісної системи знань і умінь виконувати типові завдання фахівців з оранізації і методики аудиту;
  • розробленням методичних рекомендацій і завдань для самостійної роботи з вивчення навчальної дисципліни, виконання експрес-контрольних робіт, виконання контрольних модульних робіт, виконання вибіркових завдань та написання курсової роботи, що слугує засобом формування у студентів здібностей до виконання функціональних обов’язків фахівців з аудиту, проведення науково-практичних досліджень та презентації їх результатів.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен набути такі результати навчання:

1. Знання:

  • змісту основних нормативних документів щодо регулювання аудиторської діяльності в Україні;
  • техніки розробки внутрішньофірмових стандартів аудиту;
  • основних вимог кодексу етики професійних бухгалтерів та аудиторів;
  • організації і методики проведення аудиту на суб’єкті господарювання.

2. Уміння:

  • застосовувати теоретичні і методичні засади організації і проведення аудиту на суб’єкті господарювання;
  • визначати основні завдання аудиту та методичні підходи до організації і методики проведення аудиту;
  • оцінювати зміст можливих недоліків, що виявляються в ході аудиторської перевірки та визначити можливі шляхи їх вирішення;
  • складати аудиторські висновки за матеріалами проведеного аудиту.

3. Комунікація:

  • вміти організовувати на підприємствах і в аудиторських фірмах команду (структурну одиницю);
  • розподіляти обов’язки;
  • визначати цілі для команди, способи контролю та порядок звітування членами команди по досягнутих цілях.

4. Автономність та відповідальність:

  • здатність презентувати роботи проведених аудиторських перевірок у вигляді презентацій;
  • використовувати сучасні інформаційні технології в практичній діяльності;
  • вміти ідентифікувати наявні та прогнозувати можливі ризики в діяльності суб’єкта господарювання – замовника аудиторських послуг.
Остання редакція: 12.02.19