Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Аналіз господарської діяльності (спеціальність «Маркетинг»)

За умови успішного виконання вимог щодо опанування дисципліни студент зможе:

- орієнтуватися в  інформаційних джерелах для проведення фінансового і бізнес-аналізу на підприємстві та проводити трансформацію фінансової звітності в аналітичні формати;

- правильно використовувати та обирати найбільш ефективні методи і інструменти аналітичних досліджень залежно від функціональної сфери їх використання та стратегічних  цільових завдань управління у трьох взаємопов’язаних сферах: операційній, інвестиційній, фінансовій; 

- здійснювати аналітичну діагностику ефективності окремих бізнес-процесів та діяльності центрів відповідальності на підприємствах;

- обґрунтувати найбільш ефективні  фінансові та операційні стратегії, спрямовані на створення додаткової вартості підприємства та підвищення його фінансової стійкості;

- оцінювати фінансовий стан підприємства та давати аналітичну інтерпретацію основних показників діяльності підприємства, робити аналітичні висновки та знаходити резерви підвищення ефективності діяльності підприємства

Остання редакція: 12.05.22