| - Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Дерев’янченко Тетяна Єгорівна
Дерев’янченко Тетяна ЄгорівнаКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 40 років |
---|
Біографія: | |
---|
Працює в університеті з 1972 року, на кафедрі маркетингу – з 1981. Викладає дисципліну «Маркетинг» та авторський курс «Маркетинговий аудит». Нагороджена Знаком «Відмінник освіти України та Знаком «Заслужений працівник КНЕУ імені Вадима Гетьмана».. |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 40 років |
---|
Біографія: | |
---|
Працює в університеті з 1972 року, на кафедрі маркетингу – з 1981. Викладає дисципліну «Маркетинг» та авторський курс «Маркетинговий аудит». Нагороджена Знаком «Відмінник освіти України та Знаком «Заслужений працівник КНЕУ імені Вадима Гетьмана».. |
Публікації: | - Дерев'янченко Т.Є. Маркетинговий аудит в оцінюванні ефективності витрат підприємства на маркетинг. Науковий журнал «Молодий вчений» № 12(27) грудень, 2015р., частина 2, с.15-19.
- Дерев'янченко Т.Є. Маркетинговий аудит. : навч. посібник / [Т.Є. Дерев’янченко]. - К., КНЕУ, 2017, с. 357 [3] с.
- Дерев'янченко Т.Є. Маркетинговий аудит внутрішнього середовища підприємства. Моделювання та інформаційні системи в економіці. Збірник наукових праць. К.: КНЕУ. 2018 , № 96, с. 77-89.
- T.Derev’yanchenko, I. Benivska.Marketing audit as the instrument of marketing increase efficiency whithin the conditions of economic instability. Periodyk naukowy Akademii Polonijnej, Czestochoma, Akademia Polonijna w Czestochowie, 2018, 28(2018) nr 3, s.136, p. 43-48
- Дерев'янченко Т.Є. Маркетинговий аудит підприємства. Economic system development trends: the experience of countries of Eastern and prospects of Ukraine: monograph / edited by authors. – Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2018, p. 159-176.
T. Derev’yanchenko, I. Benivska.Marketing audit in the system of perspectives of innovative product in conditions of unstable economy. Periodyk naukowy Akademii Polonijnej, Czestochoma, Akademia Polonijna w Czestochowie, 2019, 33(2019) NR 2, s. 68-74.
|
---|
|