Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Лилик Ірина Вікторівна

Кафедра: Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка
Посада: доцент
Вчене звання: доцент
Науковий ступінь: кандидат економічних наук
Стаж роботи: 35 років
Біографія:

Закінчила Київський державний університет імені Тараса Шевченка, захистила кандидатську дисертацію у Львівському університеті імені Івана Франка. Професійну кар’єру розпочинала асистентом кафедри економічної теорії Львівського політехнічного інституту, співпрацювала з Львівським інститутом менеджменту, з Міжнародною фінансовою корпорацією, з НТУУ «Київський політехнічний інститут». Доцент кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.

З 1998 року генеральний директор, а нині – Президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу». Голова Кваліфікаційного комітету Української асоціації маркетингу, який був створений в 2005 році з метою  розробки та підтвердження кваліфікацій маркетологів та рекламістів. Ініціювала розробку та прийняття Стандартів якості маркетингових досліджень  – СОУ 91.12.0-21708654-001-2002, які стали правилами ведення дослідницького бізнесу в Україні. 

У 2005 р. була обрана Національним представником ESOMAR в Україні та представляла цю організацію з 2005 по 2016 рік. 

Відповідальний секретар Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, метою якого є боротьба проти дискримінації в рекламі. Член Експертної Ради з питань протидії дискримінації за ознакою статі при Міністерстві соціальної політики України. В 2011 році ініціювала розробку та прийняття Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі - СОУ 21708654 -002-2011, які були підтримані більшістю фахових асоціацій. 

Керівник проекту по впровадженню елементів дуальної освіти в систему вищої освіти України, який реалізується в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.

Головний редактор журналу «Маркетинг в Україні», який видається з 1998 року. Індексується Copernicus.  

Стажувалася в провідних університетах США, Японії, Швеції, Нідерландів, Литви, Німеччини

Викладає дисципліни:

  • Маркетинг
  • Маркетингове планування