Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Лилик Ірина Вікторівна

Кафедра:Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка
Посада:доцент
Вчене звання:доцент
Науковий ступінь:кандидат економічних наук
Стаж роботи:35 років
Біографія:

Закінчила Київський державний університет імені Тараса Шевченка, захистила кандидатську дисертацію у Львівському університеті імені Івана Франка. Професійну кар’єру розпочинала асистентом кафедри економічної теорії Львівського політехнічного інституту, співпрацювала з Львівським інститутом менеджменту, з Міжнародною фінансовою корпорацією, з НТУУ «Київський політехнічний інститут». Доцент кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.

З 1998 року генеральний директор, а нині – Президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу». Голова Кваліфікаційного комітету Української асоціації маркетингу, який був створений в 2005 році з метою  розробки та підтвердження кваліфікацій маркетологів та рекламістів. Ініціювала розробку та прийняття Стандартів якості маркетингових досліджень  – СОУ 91.12.0-21708654-001-2002, які стали правилами ведення дослідницького бізнесу в Україні. 

У 2005 р. була обрана Національним представником ESOMAR в Україні та представляла цю організацію з 2005 по 2016 рік. 

Голова Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, метою якого є боротьба проти дискримінації в рекламі. Член Експертної Ради з питань протидії дискримінації за ознакою статі при Міністерстві соціальної політики України. В 2011 році ініціювала розробку та прийняття Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі - СОУ 21708654 -002-2011, які були підтримані більшістю фахових асоціацій. 

Член Робочої групи з розробки професійного стандарту «Рекламіст». 11 січня 2022 року Наказом Міністерства економіки України № 81-22 затверджено «Професійний стандарт «Рекламіст». https://register.nqa.gov.ua/profstandart/reklamist

Брала участь у  з розробленні проекту Концепцiї пiдготовки фахiвцiв у вищiй освіти за дуальною системою та розроблення проектi в нормативно­правових актiв щодо забезпечення її функцiонування. (Член Робочої групи МОН)

Члено Робочої група з питань методичного, організаційно та аналітичного забезпечення єдиного фахового вступного випробування у 2022 році для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальностями, підгрупа з управління та адміністрування (наказ Міністерства освіти і науки України від 19.11.2021 р. № 1258)

Член Експертної ради з питань додержання рівних прав та запобігання дискримінації при Представнику Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини з рівних прав і свобод, прав національних меншин, політичних та релігійних поглядів (2023 рік)

Член Робочої групи з розробки професійного стандарту «Рекламіст». 11 січня 2022 року Наказом Міністерства економіки України № 81-22 затверджено «Професійний стандарт «Рекламіст». https://register.nqa.gov.ua/profstandart/reklamist

Керівник проекту «Впровадження елементів дуальної освіти в систему вищої освіти в Україні». Проект реалізується ГО «Українська Асоціація Маркетингу» в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта (2011- по теперішній час)

Керівник проекту «Розробка та впровадження механізму попередження появи дискримінаційної реклами в інформаційному просторі». Проект реалізується ГО «Українська Асоціація Маркетингу» в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта та Міністерством соціальної політики України (2014 – по теперішній час)

Керівник проєкту «Дуальна освіта для України» ». Проект реалізується ГО «Українська Асоціація Маркетингу» за фінансової підтримки USAID (2022- по теперішній час)

Головний редактор журналу «Маркетинг в Україні», який видається з 1998 року. Індексується Copernicus.  

Стажувалася в провідних університетах США, Японії, Швеції, Нідерландів, Литви, Німеччини

Викладає дисципліни:

  • Маркетинг
  • Маркетингове планування