1. Al-Ababneh, H. A., Borisova, V., Tkachenko, P., & Andrusiak, N. (2022). Performance of artificial intelligence technologies in large corporations. WSEAS Transactions on Business and Economics, 19 2. Ткаченко П. В. Теоретичне підґрунтя інноваційної діяльності підприємств.Підприємництво та інновації. 2021. № 19. С. 40–45. URL: https://doi.org/10.37320/2415-3583/19.6 3. Ткаченко П.В. Принципи ведення інноваційної діяльності на підприємствах [Електронний ресурс].Економіка та суспільство. 2021. № 29. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-29-45 4. Ткаченко П.В. Оцінка стану інноваційної діяльності промислових підприємств України.[Електронний ресурс]. Таврійський науковий вісник. 2021. № 9.URL: https://doi.org/10.32851/2708-0366/2021.9.7 5. Ткаченко П.В. Аналіз залежності витрат на інноваційну діяльність підприємств в Україні[Електронний ресурс]. Формування ринкових відносин в Україні 2019. № 6. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/analiz-zavisimosti-zatrat-na-innovatsionnuyu-deyatelnost-predpriyatiy-v-ukraine.pdf 6. Ткаченко П.В. Вплив інноваційної діяльності на конкурентоспроможність підприємства. Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, (м. Дніпро, 14 квітня 2021 р.), Університет імені Альфреда Нобеля. Д.: Університет імені Альфреда Нобеля, 2021. С. 348. 7. Ткаченко П.В. Наслідки пандемії COVID-19 для розвитку брендів у цифровому просторі. Бренд-менеджмент:маркетингові технології: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 11 березня 2021 р.).К.: КНТЕУ, 2021.С. 341-343. 8. Ткаченко П.В. Інноваційний маркетинг як невід’ємна складова сучасного бізнесу. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: матеріали ІІІ Всеукраїнськоїнауково-практичноїінтернет-конференції, (Луцьк, 30 жовтня 2020 р.). Л.:ЛНТУ, 2020. С. 121-123. 9. Ткаченко П.В. Використання методів цифрового маркетингу в агробізнесі. Маркетинг та логістика в системі менеджменту: матеріали XIII Міжнародноїнауково-практичної конференції, (Львів, 22 жовтня 2020р.). Л.: Львівська політехніка, 2020. с. 142-144 10. Ткаченко П.В. Стратегічний менеджмент інновацій, як пріоритетний напрям розвитку підприємств. Стратегія бізнесу: футурологічні виклики: матеріали Міжнародноїнауково-практичноїІнтернет-конференції(Київ, 20 листопада 2019р.).К.: КНЕУ, 2019. 11. ТкаченкоП. В. Features of digital marketing expenses recognition. Цифрова економіка: матеріали II Національноїнауково-методичноїконференції, (Київ, 17 жовтня 2019р.). К.: КНЕУ, 2019. С. 154-156. 12. Ткаченко П.В. Проблеми обліку витрат на інноваційну діяльність підприємств. Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку економіки,обліку, фінансів і права: Міжнародна науково-практична конференція, (Мукачево, 12 липня 2019р.). М.: МДУ, 2019. С. 26-27 13. Ткаченко П.В. Особливості аналізу витрат інноваційної діяльності підприємств агробізнесу. Економічна аналітика: сучасні реалії та прогностичні можливості: Міжнародна науково-практична конференція, (Київ, 19 квітня 2019р.). К.: КНЕУ, 2019. С.294-296 14. Ткаченко П.В. Проблеми управління інноваційною діяльністю на підприємствах агробізнесу. Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики: Міжнародна науково-практична конференція, (Мукачево, 18-19 квітня 2019р.). М.: МДУ, 2019. С. 287-289 |