| - Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Єранкін Олександр Олександрович
Єранкін Олександр ОлександровичКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | професор |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 24 роки |
---|
Біографія: | |
---|
У 1996 році з відзнакою закінчив Київський національний економічний університет за спеціальністю «Аграрний менеджмент» (магістр ділового адміністрування). Навчався у аспірантурі та докторантурі кафедри економіки агробізнесу (економіки агропромислових формувань) Київського національного економічного університету під керівництвом професора В.М.Нелепа. Здобув вчений ступінь кандидата економічних наук (кандидатська дисертація: «Акціонерний капітал підприємств: формування і управління (за матеріалами бурякоцукрового підкомплексу АПК України)», 2002 рік) та доктора економічних наук (докторська дисертація: «Трансформація маркетингу підприємств АПК Україні в умовах глобалізації», 2010 рік). Має практичний досвід роботи в бізнесі, в т.ч як власника бізнесу (дистрибуція та продаж товарів B2B, книжкової продукції, зернотрейдинг) та керівництвом бізнесових та наукових організацій: - директор та керівник освітніх проєктів ТОВ «Міжнародний інститут бізнесу КНЕУ ім. В.Гетьмана» (організація короткострокових навчальних програм та тренінгів з маркетингу та інших економічних напрямків; організація роботи з профорієнтації (підготовчі курси до вступу у ВНЗ); організація навчального процесу (програма MBA, підвищення кваліфікації військовослужбовців за програмою підтримки НАТО); розробка та комерціалізація консалтингових проектів та бізнес-планів; надання інформації та консультування з питань економіки, маркетингу, менеджменту, реклами та маркетингу; організація та проведення тематичних виставок, круглих столів, семінарів, ділових зустрічей та наукових конференцій; надання консультацій, експертизи, інформації, представництва, обслуговування, маркетингу та інших послуг для громадян та представників бізнесу, 2010 – 2014 рр.); - директор Інституту агробізнесу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» (науково-дослідна робота; консультування з питань агробізнесу, агромаркетингу, аграрної політики (експертиза законопроектів), освітніх послуг тощо; організація та проведення конференцій, круглих столів, бізнес-форумів та інших науково-бізнесових заходів, 2010 – 2021 рр.) Досвід роботи аналітиком та експертом аграрних ринків в журналах «Пропозиція», «АПК-Информ», «Компаньон», «Цукор України» та інші. Автор понад 130 наукових та навчально-методичних праць, тому числі одноосібної монографії «Маркетинг в АПК Україні в умовах глобалізації» (Київ: КНЕУ, 2009 р.). |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | професор |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 24 роки |
---|
Біографія: | |
---|
У 1996 році з відзнакою закінчив Київський національний економічний університет за спеціальністю «Аграрний менеджмент» (магістр ділового адміністрування). Навчався у аспірантурі та докторантурі кафедри економіки агробізнесу (економіки агропромислових формувань) Київського національного економічного університету під керівництвом професора В.М.Нелепа. Здобув вчений ступінь кандидата економічних наук (кандидатська дисертація: «Акціонерний капітал підприємств: формування і управління (за матеріалами бурякоцукрового підкомплексу АПК України)», 2002 рік) та доктора економічних наук (докторська дисертація: «Трансформація маркетингу підприємств АПК Україні в умовах глобалізації», 2010 рік). Має практичний досвід роботи в бізнесі, в т.ч як власника бізнесу (дистрибуція та продаж товарів B2B, книжкової продукції, зернотрейдинг) та керівництвом бізнесових та наукових організацій: - директор та керівник освітніх проєктів ТОВ «Міжнародний інститут бізнесу КНЕУ ім. В.Гетьмана» (організація короткострокових навчальних програм та тренінгів з маркетингу та інших економічних напрямків; організація роботи з профорієнтації (підготовчі курси до вступу у ВНЗ); організація навчального процесу (програма MBA, підвищення кваліфікації військовослужбовців за програмою підтримки НАТО); розробка та комерціалізація консалтингових проектів та бізнес-планів; надання інформації та консультування з питань економіки, маркетингу, менеджменту, реклами та маркетингу; організація та проведення тематичних виставок, круглих столів, семінарів, ділових зустрічей та наукових конференцій; надання консультацій, експертизи, інформації, представництва, обслуговування, маркетингу та інших послуг для громадян та представників бізнесу, 2010 – 2014 рр.); - директор Інституту агробізнесу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» (науково-дослідна робота; консультування з питань агробізнесу, агромаркетингу, аграрної політики (експертиза законопроектів), освітніх послуг тощо; організація та проведення конференцій, круглих столів, бізнес-форумів та інших науково-бізнесових заходів, 2010 – 2021 рр.) Досвід роботи аналітиком та експертом аграрних ринків в журналах «Пропозиція», «АПК-Информ», «Компаньон», «Цукор України» та інші. Автор понад 130 наукових та навчально-методичних праць, тому числі одноосібної монографії «Маркетинг в АПК Україні в умовах глобалізації» (Київ: КНЕУ, 2009 р.). |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Маркетинг в агробізнесі, глобалізація та агробізнес, агрохолдинги та власники агробізнесу, аналітика ринків та законодавства, аграрна політика, економічна психологія споживачів. Викладає дисципліни: «Маркетинг», «Маркетинговий менеджмент в агробізнесі», «Медіамаркетинг», «Аграрна політика», «Комплексний тренінг» (для магістрів спеціальності «Маркетинг») |
---|
Завантажено файлів: | 2 |
---|
Публікації: | Наукові ідентифікатори: ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-6037-7438 Монографії: - Єранкін О.О., Дем’яненко С.І., Зарицька Н.П., Коцупатрий М.М., Садовник О.В., Судеркін А.М., Чабан В.Г. Агрохолдинги в Україні та їх вплив на розвиток сільських територій: колективна монографія. К.: КНЕУ, 2013. 350/191 с.
- Єранкін О.О. Маркетинг підприємств АПК в умовах глобалізації: [Монографія]. К.: КНЕУ, 2009. 424 с.
Статті та тези (за останні роки): - Yerankin, О., Ivasiv, I., Oleksiuk, O., Ovsiienko, N., & Parii, L. (2023). FORMATION OF A SET OF NATIONAL FOOD SECURITY INDICATORS. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 2(49), 2023. 457–468 pp. URL: http://surl.li/kftqg[WoS]
- Згурська, О., Виноградова, О., Єранкін, О., Корчинська, О., Овсієнко, Н., & Айсулу, А. (2024). МЕДІАПЛАНУВАННЯ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЦИФРОВОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕС-СТРУКТУР. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 1(54), 578–590. https://doi.org/10.55643/fcaptp.1.54.2024.4271[Web of Science ▪ Scopus]
- ОksanaZghurska, AndriyFedorchenko, YaroslavaLarina, OleksandrYerankin, OleksandrDyma, LidiaAvramchuk(2023). Determinative role of using digital marketing tools for the agriculture development. Journal of Hygienic Engineering and Design, Vol. 44, pp. 75-81http://surl.li/mhzbu
- Єранкін О.О. Напрями трансформації сучасного маркетингу. Маркетинг Україні: зб. матеріалів Міжнародної науково-практичній інтернет-конференції, м. Київ, КНЕУ 20 жовтня 2023 р., К.: КНЕУ, 2023. С. 107-110.
- Єранкін О.О. Формування маркетингових орієнтирів в агробізнесі України в умовах повномасштабної війни. АГРОБІЗНЕС 2023: рік в умовах воєнного стану: зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, КНЕУ 19 квітня 2023 року. С. 86-90. URL: http://surl.li/kftnx
- Oleksandr Yerankin, Larysa Hromozdova, Nadiia Pysarenko, AntoninаArtemenko, Viktor Maliarevskyi, Yana Dovhenko and Fato Sharoian. Innovative Development of Public Policy on Food Security in the Period of the Covid-19 Pandemia. SHS Web of Conferences, Volume 126, 2021. URL: http://surl.li/kftra
- Єранкін О.О. Головні принципи формування маркетингових стратегій в агробізнесі України в нових умовах. Економіка підприємства: теорія і практика: зб. матеріалів IX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, КНЕУ 12 жовтня 2022 року. С. 221-224.
- Єранкін О.О. Потенціал підприємництва в агробізнесі України в поствоєнний період. Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку: зб. матеріалів V Міжнародної науково-практичніої інтернет-конференції, м. Київ, КНЕУ 30 травня 2022 року. С. 85-88.
- Єранкін О.О. Сучасні особливості маркетингу в агробізнесі України. Маркетингова освіта в Україні: зб. матеріалів V Міжнародної науково-практичній інтернет-конференції, м. Київ, КНЕУ 7-8 жовтня 2021 року. С. 85-88.
- Єранкін О.О. АПК України: перезавантаження системи управління. Принципи ефективної роботи інституцій в агробізнесі / О. О. Єранкін // Українська аграрна конфедерація. URL: http://surl.li/kftuh(Дата звернення: 01.03.2021).
- Єранкін О.О. Ефект недобутерброду» або як не наробити помилок при диференціації аграрних підприємств / О. О. Єранкін // Українська аграрна конфедерація. URL: http://surl.li/kftua(Дата звернення: 07.12.2018)
- Yerankin O., Zarytska N. Strategic prospects of agriholdings of Ukraine in the conditions of processes of European integration and the uncertainty of agricultural markets / O.Yerankin O., N.Zarytska / Acta Oeco-nomica Casso-viensia, Vol. X, 2017, No 2 – p. 107-117 (In English)
- Єранкін О.О.Управління підприємствами АПК України на основі сучасних концепцій маркетингу. Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. Проблеми управління у великотоварних агропромислових формуваннях. К.: КНЕУ, 2015. С. 99–110. 12 с. Фахове видання.
- Єранкін О.О.Особливості аналізу маркетингового середовища агробізнесу України в умовах глобалізації. Фінанси, облік і аудит. Збірник наукових праць. Випуск 1 (25). К.: КНЕУ, 2015. С. 295–303. 9с. Фахове видання.
- Єранкін О.О.Сучасні підходи до вирішення проблем оцінки кон’юнктури аграрних ринків в Україні. Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В. В. Докучаєва; Серія «Економічні науки». 2015. № 4. С. 139-149. 11 с. Фахове видання.
- Єранкін О.О.Спотворення цінових трендів біржових товарів АПК в умовах глобалізації. Вісник Сумського національного аграрного університету, серія «Економіка та менеджмент». Вип. 8 (65). 2015. С. 66–73. 8 с. Фахове видання.
- Єранкін О.О.До питання методики визначення показника реального рівня державної допомоги в агробізнесі. Вісник Сумського національного аграрного університету, серія «Економіка та менеджмент». Вип. 12 (66). 2015. С. 19–26. 8 с. Фахове видання.
- Ольшанська О.В., Єранкін О.О.Напрями вдосконалення механізму державного регулювання у сфері агросоціальних відносин. К.: Формування ринкових відносин. 2014. № 11. –С. 216-220. 5/2 с. Фахове видання.
- Єранкін О.О.Особливості трансформації маркетингового середовища агробізнесу в Україні. Вісник Сумського національного аграрного університету, серія «Економіка та менеджмент». Вип. 5 (56). 2013. С. 112–121. 10 с. Фахове видання.
- Єранкін О.О.Концептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренції .Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій. К.: КНЕУ, 2011. у 2 част. Ч.2. – С. 72–83. 12 с. Фахове видання.
- Єранкін О.О.Соціальна відповідальність агробізнесу в контексті вирішення проблем розвитку сільських територій. Вісник Сумського національного аграрного університету, серія «Економіка та менеджмент». Вип. 6/2 (49). 2011. С. 31–34. 4 с. Фахове видання.
- Єранкін О.О.Агробізнес як один із визначальних факторів глобальної конкурентоспроможності України. Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи. К.: КНЕУ, 2011. у 2 част. Ч.2. С. 385–394. 10 с. Фахове видання.
- Єранкін О. О.Особливості визначення маркетингових орієнтирів підприємств АПК в умовах світової економічної кризи. Вчені записки : зб. наук. праць. К. : КНЕУ, 2010. Вип. 12. С. 180–194. 15 с. Фахове видання.
|
---|
|