| - Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра комерційної діяльності і логістики»
- Викладачі»
- Брадулов Павло Олександрович
Брадулов Павло ОлександровичКафедра: | Кафедра комерційної діяльності і логістики |
---|
Посада: | викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | магістр |
---|
Біографія: | |
---|
Народився в м. Києві. В 2013 році закінчив ЦМП КНЕУ за напрямком магістр бізнес адміністрування. В 2014 вступив до аспірантури, тема дисертації "Розвиток Інтернет-маркетингу на ринку телекомунікаційних послуг України". З 2019 року працює за сумісництвом на кафедрі. Основне місце роботи - ТОВ "лайфсел", керівник напрямку діджитал комунікацій. |
Кафедра: | Кафедра комерційної діяльності і логістики |
---|
Посада: | викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | магістр |
---|
Біографія: | |
---|
Народився в м. Києві. В 2013 році закінчив ЦМП КНЕУ за напрямком магістр бізнес адміністрування. В 2014 вступив до аспірантури, тема дисертації "Розвиток Інтернет-маркетингу на ринку телекомунікаційних послуг України". З 2019 року працює за сумісництвом на кафедрі. Основне місце роботи - ТОВ "лайфсел", керівник напрямку діджитал комунікацій. |
Публікації: | ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ОСНОВІ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ лінк ПОРІВНЯННЯ ТРАДИЦІЙНОГО ТА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ лінк НАПРЯМКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ РЕКЛАМИ ЩО РОЗМІЩУЄТЬСЯ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ лінк РЕКЛАМНІ МОЖЛИВОСТІ МЕСЕНДЖЕРІВ У ЦІЛЯХ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ лінк ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В СФЕРІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ лінк ОЦІНЮВАННЯ ЦИФРОВИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ: КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ПОКАЗНИКИ лінк |
---|
|