| - Інститути та факультети»
- Факультет управлiння персоналом, соціології та психології»
- Кафедри»
- Кафедра педагогіки та психології»
- Викладачі»
- Богорад Марина Анатоліївна
Богорад Марина Анатоліївна Кафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Посада: | Старший викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | немає |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 32 роки |
---|
Освіта
1982 - 1986 рр. - навчання уКиївськомуінститутіНародного господарства ім. Д.С. Коротченка, отримання диплому про вищу освіту за спеціальністю “Фінанси та кредит” з отриманням кваліфікації «економіст», «викладач економіки»; У 2000 році закінчила аспірантуру Науково-дослідного фінансового інституту при Міністерстві фінансів України; 2013 - 2016 рр. - навчання в Університеті економіки та права «КРОК» за спеціальністю «Педагогіка вищої школи» та отримання диплома магістра педагогіки. Досвід роботи
з 1996 по1999рр. - викладач дисциплін «Гроші та кредит», «Фінанси» Київського фінансово-економічного коледжу ДПА України; з 1999 року - старший викладач кафедри педагогіки та психології КНЕУ; з 2003 по 2013рр. - методист, викладач економічних дисциплін, спеціаліст вищої категорії Київський коледж нерухомості; 2002 – 2012 р – тренер, участь у тренінгу з підвищення кваліфікації на факультеті післядипломної освіти освіти КНЕУ за напрямком "Використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі" (296 год.) та проведення тренінгів на теми: «Дискусія як базавий метод активізації навчання», «Інноваційні засоби організації самостійної роботи студентів», «Навчальні тексти як різновид дидактичних розробок викладача»; виконання функцій куратора академічної групи: УБ-101 2019-2020 н.р., УБ-101 2020-2021 н.р., УБ-101 2021-2022 н.р., УБ-101 2022-2023 н.р.; членкиня Громадської спілки «Асоціація з розвитку професійної та неперервної освіти» (з 2021 р.). Нагороди, почесні звання
Заслужений працівник КНЕУ (2018 р.) Почесна грамота КНЕУ (2020 р.) Підвищення кваліфікації та стажування 2023 р. - Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Навчально-науковий інститут бізнес-освіти імені Анатолія Поручника Сертифікат № 0582 про проходження курсів підвищення кваліфікації за програмою «Формування у студентів компетентностей ХХІ сторіччя», від 29.04. 2023р., тривалість (120 год.); 2021 р. - ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», свідоцтво про підвищення кваліфікації 12СС 02070884 / 065702 – 18, "Дистанційні технології в освтньому просторі університету"; 2020-2023 рр. - Тренінги для персоналу у рамках міжнародного проєкту програми ERASMUS+ «Розвиток потенціалу вищої освіти» РAGOSTE "Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні" № 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP ;
|
 Кафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Посада: | Старший викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | немає |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 32 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта
1982 - 1986 рр. - навчання уКиївськомуінститутіНародного господарства ім. Д.С. Коротченка, отримання диплому про вищу освіту за спеціальністю “Фінанси та кредит” з отриманням кваліфікації «економіст», «викладач економіки»; У 2000 році закінчила аспірантуру Науково-дослідного фінансового інституту при Міністерстві фінансів України; 2013 - 2016 рр. - навчання в Університеті економіки та права «КРОК» за спеціальністю «Педагогіка вищої школи» та отримання диплома магістра педагогіки. Досвід роботи
з 1996 по1999рр. - викладач дисциплін «Гроші та кредит», «Фінанси» Київського фінансово-економічного коледжу ДПА України; з 1999 року - старший викладач кафедри педагогіки та психології КНЕУ; з 2003 по 2013рр. - методист, викладач економічних дисциплін, спеціаліст вищої категорії Київський коледж нерухомості; 2002 – 2012 р – тренер, участь у тренінгу з підвищення кваліфікації на факультеті післядипломної освіти освіти КНЕУ за напрямком "Використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі" (296 год.) та проведення тренінгів на теми: «Дискусія як базавий метод активізації навчання», «Інноваційні засоби організації самостійної роботи студентів», «Навчальні тексти як різновид дидактичних розробок викладача»; виконання функцій куратора академічної групи: УБ-101 2019-2020 н.р., УБ-101 2020-2021 н.р., УБ-101 2021-2022 н.р., УБ-101 2022-2023 н.р.; членкиня Громадської спілки «Асоціація з розвитку професійної та неперервної освіти» (з 2021 р.). Нагороди, почесні звання
Заслужений працівник КНЕУ (2018 р.) Почесна грамота КНЕУ (2020 р.) Підвищення кваліфікації та стажування 2023 р. - Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Навчально-науковий інститут бізнес-освіти імені Анатолія Поручника Сертифікат № 0582 про проходження курсів підвищення кваліфікації за програмою «Формування у студентів компетентностей ХХІ сторіччя», від 29.04. 2023р., тривалість (120 год.); 2021 р. - ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», свідоцтво про підвищення кваліфікації 12СС 02070884 / 065702 – 18, "Дистанційні технології в освтньому просторі університету"; 2020-2023 рр. - Тренінги для персоналу у рамках міжнародного проєкту програми ERASMUS+ «Розвиток потенціалу вищої освіти» РAGOSTE "Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні" № 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP ;
|
Кафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Напрями наукових досліджень: Контроль знань студентів при застосуванні нових технологій навчання. Підготовка педагогів професійного навчання та психологів у закладах вищої освіти Дидактичні особливості цифровізації освіти Засоби практико-орієнтованого навчання Участь у міжнародних наукових та/або освітніх проєктах: Учасник тренінгів для персоналу у рамках міжнародного проєкту програми Еразмус+ «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання» (ITE-VET) 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP (2019-2024 рр.) на теми: «ІНСТИТУЦІЙНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО У ПІДГОТОВЦІ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В НІМЕЧЧИНІ» 30.11-01.12.2020; «ШКІЛЬНА ПРАКТИКА ТА СПІВПРАЦЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВИКЛАДАЧІВ ПТО. ДОСВІД АВСТРІЇ» 03-04.12.2020; «ТРАНСФЕР (ФАХОВИХ) ЗНАНЬ» 21-22.09.2021; «ОСВІТНЄ УПРАВЛІННЯ ТА СПІВПРАЦЯ У ПІДГОТОВЦІ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В НІМЕЧЧИНІ» 05,12,18.01.2024. |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | Богорад М. А. Використання активних методів комунікативного навчання для формування соціально-психологічних компетентностей студентів університету / М. А. Богорад // Збірник матеріалів ІVМіжнародної науково-практичної конференції «Розвиток професійної культури майбутніх фахівців: виклики, досвід, стратегії, перспективи» (м. Ірпінь, 07 квітня 2020 року).‒ [Електронний ресурс]. ‒ К.: Університет ДФС України, 2020. – С.277 - 278. Богорад М.А. Окремі аспекти ефективності методів організації дистанційного навчання в сучасних мовах // Розвиток професійної культури майбутніх фахівців: виклики, досвід, стратегії, перспективи: збірник матеріалів V Всеукраїнської науково - практичної конференції (24-25 листопада 2022 р.) ІПООД імені Івана Зязюна НАПН України. ‒ [Електронний ресурс] - К. : Наукова столиця, 2022. – С. 116-118. Богорад М.А. Психолого – педагогічні аспекти роботи куратора навчальної групи Наука та освіта в епоху нових викликів та можливостей : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / Міжнародний гуманітарний дослідницький центр (Житомир, 13 січня 2024 р). Research Europe,2024, 31 -34 с.https://researcheurope.org/product/book-39 Богорад М. А., Саркісова О. Ю. Вивчення дисциплін «Психологія та педагогіка» та «Вступ до спеціальності» як фактор підвищення адаптаційних ресурсів першокурсників // Modern problems of science, education and society. Proceedings of the 11th International scientific and practical conference. SPC “Sci-conf.com.ua”. Kyiv, Ukraine. 2024. Pp. 671-677 СаркісоваО.Ю.,БогорадМ.А.Розвиток управлінської компетентності здобувачів вищої освіти засобами практико-орієнтованого навчання на прикладі вивчення навчальної дисципліни «навчальний менеджмент» / Розвиток професійної культури майбутніхфахівців: виклики, досвід, стратегії, перспективи[ЕлектроннийРесурс] : зб. матеріалівVІВсеукр. наук.-прак. конф. / Ін-тпед. освітиіосвітидорослихім. Івана Зязюна НАПН України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В. О. Сухомлинського та ін.; [наук.ред. М. В. Артюшина, Н. В. Кулалаєва, О. А. Лавріненко, Л. М. Петренко, Г. М.Романова]. – Київ : ТОВ «Юрка Любченка», 2024. – С.51-57 Богорад М.А. Дидактичні особливості цифровізації освіти в сучасних умовах / Розвиток професійної культури майбутніх фахівців: виклики, досвід, стратегії, перспективи [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-прак. конф. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих ім. Івана Зязюна НАПН України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В. О. Сухомлинського та ін.; [наук. ред. М. В. Артюшина, Н. В. Кулалаєва, О. А. Лавріненко, Л. М. Петренко, Г. М. Романова]. – Київ : ТОВ «Юрка Любченка», 2024. – С.35-37Організація навчального процесу в умовах інноваційного розвитку економічного університету : навч.-практ. вид. / [Л. О. Савенкова, Г. М. Романова, М. В. Артюшина та ін. ] ; за ред. М. В. Артюшиної, Г. М. Романової. – К. : КНЕУ, 2014. – 321 / 14 с. - Формування психолого-педагогічної компетентності викладачів: тренінг-курс для викладачів університету / [Л.О. Савенкова, Г.М. Романова, М.В. Артюшина та ін.] ; за заг. ред. Л.О. Савенкової, Г.М. Романової. – К. : КНЕУ, 2011. – 390 / 15 с.
- Методика викладання економіки: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц / Балягіна І.А., Богорад М.А. Ковальчук Г.А. - К.: КНЕУ, 2003. – 341/108 с. – ( Гриф МОН України (лист № 14/18.2-404 від 27.02.2003)).
9. Богорад М. А. Використання активних методів комунікативного навчання для формування соціально-психологічних компетентностей студентів університету / М. А. Богорад // Збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток професійної культури майбутніх фахівців: виклики, досвід, стратегії, перспективи» (м. Ірпінь, 07 квітня 2020 року).‒ [Електронний ресурс]. ‒ К.:Університет ДФС України, 2020.– С.277-278. 10. Богорад М. А. Використання навчальної дискусії для підготовки фахівця з інноваційним типом мислення/ М. А. Богорад // Підготовка педагогів професійного навчання та психологів у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції до 25-річчя кафедри педагогіки та психології (м. Київ, 6-7 грудня 2018 р.). ‒ [Електронний ресурс]. ‒ К.: КНЕУ, 2018.– С.136-138. |
---|
Освітньо-професійна програма «Економічна та бізнес-освіта»: «Вступ до спеціальності» «Навчальний менеджмент (Практикум)» Освітньо-професійна програма «Менеджмент персоналу»: «Навчальний менеджмент (Практикум)» Навчально-методичні видання: 1. Методика викладання економіки: збірник кейсів, ситуативних вправ та розвиваючих завдань / [О. А. Булавіна, І. А. Балягіна, М. А. Богорадтаін.]; за заг. ред. О. А. Булавіної. К. : КНЕУ, 2010. 300 с.Гриф МОН лист № 1/11-4634 від 01.06.2010). 2. Методика викладання економіки: практикум [Електронний ресурс]/ [О. А. Булавіна, І. А. Балягіна, М. А. Богорад та ін.]; за заг. ред. О. А. Булавіної. К. : КНЕУ, 2013. 215 с. (Гриф МОН лист № 1/11-11059 від 08.07.2013). Дистанційні курси: 1. Богорад М.А. Дистанційний курс "Навчальний менеджмент" - Богорад - HRPS35008U 2. Богорад М.А. Дистанційний курс "Вступ до спеціальності" - Богорад- HRPS35045U |