Публікації: | Статті Kulalaieva, N., Romanov, L., Yershov, M-O., Romanova, G. & Yershova, L. (2024) The Application of Technologies for Developing Critical Thinking Skills of Vocational Education Learners in the Process of Teaching Economics, Youth Voice Journal, 14(3), 77-85, ISBN (ONLINE): 978-1-80463-004-4 (Scopus) Yershov, M., Romanov, L., Yershova, L., Kulalaieva, N., and Romanova G. (2023). The development of higher IT education in Ukraine: condition and prospects.Inequality, Informational Warfare, Fakes and Self-Regulation in Education and Upbringing of Youth, Youth Voice Journal Vol. II, pp. 98-109.ISBN (ONLINE): 978-1-911634-79-9 (Scopus) Yershova, L., Alieksieieva, S., Kulalaieva,N., Odnoroh,G., & Yershov, M-O. (2022). Technologizing youth training for entrepreneurship to fulfil sustainable development goals. Іn Hamaniuk, V., Semerikov, S., & Shramko, Y. (Eds.) 3rd International Conference on History, Theory and Methodology of Learning (ICHTML 2022). Kryvyi Rih, Ukraine, May 16-17, 2022. SHS Web of Conferences 142, 01004 (2022). DOI: https://doi.org/10.1051/shsconf/202214201004 (Web of Science) Kalenskyi, A., Kulalaieva, N., Dudikova, L., & Miroshnichenko, V. (2021). Risk prevention as a part of professional training of future physical culture teachers. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13(1). https://doi.org/10.18662/rrem/13.1/368. (Web of Science) Natalia Kulalaieva, Tetiana Gerliand, Andrii Kalenskyi, Hanna Romanova, Valentyna Miroshnichenko. Monitoring and usage of project technologies in vocational (vocational-technical) education institutions / BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. 2020, Volume 11, Issue 2, pages: 243-259. https://doi.org/10.18662/brain/11.2/86 (Web of Science) Кулалаєва, Н. В., Артюшина, М. В. (2024). Методологічнізасади розроблення міждисциплінарних освітніх програм у закладах вищої освіти України. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки», 3, 110-118. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-110-118 Кулалаєва, Н. В. Модель формування лідерських компетентностей у студентів закладів вищої освіти. Лідерство і обдарованість: сучасний науковий дискурс і освітня практика : матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 14–19 лютого 2024 року). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. С. 537-544. https://iod.gov.ua/content/events/57/vseukrayinska-naukovo-praktichna-onlayn-konferenciya-liderstvo-i-obdarovanist--suchasniy-naukoviy-diskurs-i-osvitnya-praktika_publications.pdf?1709734360.6124 Кулалаєва, Н., & Гайдук, О. (2023). Проєктування якісного освітньо-виробничого середовища закладу професійної (професійно-технічної) освіти в умовах дуального навчання. Professional Pedagogics, 2(27), 107-119. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.27.107-119 Кулалаєва, Н., Бахтіярова, Х., & Артюшина, М. (2023). Методика формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутніх бакалаврів з професійної освіти. Professional Pedagogics, 1(26), 74–83. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.74-83 Кулалаєва, Н., & Гайдук, О. (2022). Модель формування у майбутніх фахівців професійної компетентності, орієнтованої на сталий розвиток. Professional Pedagogics, 2(25), 23–31. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2022.25.23-31 Кулалаєва, Н. В., Гайдук, О. В. (2022). Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників в умовах дуальної форми навчання: європейський досвід. Професійна педагогіка, 1(24), 71-80. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2022.24.71-80 Кулалаєва, Н. В., Гайдук, О. В. (2021). Методична система професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників з елементами дуальної форми навчання. Професійна педагогіка, 1(22), 96-103. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2021.22.96-103 Кулалаєва, Н. (2020). Дорожня карта для роботодавців з упровадження дуальної форми здобуття освіти. Professional Pedagogics, 2(21), 5-11. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2020.21.5-11 Кулалаєва, Н., & Гоменюк, Д. (2020). Технологія розвитку соціального партнерства в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в умовах дуальної форми навчання. Professional Pedagogics, 1(20), 146-150. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2020.20.146-150 Natalia Kulalaieva, Snizhana Leu, (2019). Dual education as a tool for assurance the education of sustainable development. International Journal of Pedagogy, Innovation and New Technologies, 6(2), 104-115. DOI: 10.5604/01.3001.0013.6847. GICID: 01.3001.0013.6847. Кулалаєва Н. В. (2019). Формування культури безпеки професійної діяльності майбутніх кваліфікованих робітників у загально-науковому вимірі. Новий колегіум, 3(97), 65–71.URL: http://surl.li/peom Кулалаєва, Н., & Леу, С. (2019). Навчання на засадах продуктивної діяльності та елементи дуальної форми здобуття освіти: можливості взаємної реалізації. Professional Pedagogics, 1(18), 162-168. https://doi.org/10.32835/2223-5752.2019.18.162-168 Кулалаєва Н. В. Імплементація стратегії сталого розвитку до професійної освіти будівельників. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. 2018. Вип. 51. С. 105–110. URL:http://surl.li/peov Кулалаєва Н. В. Формування енергоефективної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю через проектне навчання. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки: зб. наук. праць. 2018, 2(37), ч. 2. C. 118–124. URL: http://surl.li/pepp Кулалаєва Н. В., Романова Г. М. Проектні технології для професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників аграрної, будівельної та автотранспортної галузей. Вісник НАПН України, 2019, 1(1). DOI: https://doi.org/10.37472/2707-305X-2019-1-1-2-2 Монографії Гайдук, О. В., Герлянд, Т. М., Гoменюк, Д. В., Кулалаєва, Н. В. (наук. ред.), Пятничук, Т. В., & Шимановський, М. М. (2023). Методичні засади впровадження елементів дуальної форми навчання в професійну підготовку майбутніх кваліфікованих робітників будівельної, машинобудівної галузей, сфери обслуговування та громадського харчування : монографія. 118 с. URL: https://conference.ivet.edu.ua/index.php/1/issue/view/11/10 Теорія і практика проектного навчання у професійно-технічних навчальних закладах: монографія / Аніщенко В. М., Артюшина М. В., Герлянд Т. М., Кулалаєва Н. В., Пащенко Т. М. та ін.; за заг. ред. Н. В. Кулалаєвої. Житомир: Полісся, 2019. 208 с. URL: https://surl.li/ovhaim Кулалаєва Н. В. Формування культури безпеки професійної діяльності у майбутніх будівельників: теорія і практика: монографія. Київ: Ямчинський О. В., 2019. 380 с. Радкевич В. О., Аніщенко В. М., Кулалаєва Н. В., Лук’яненко Г. І., Михайличенко А. М., Скульська В. Є. (2014). Професійне навчання кваліфікованих робітників в умовах високотехнологічного виробництва: теорія і практика: монографія. К.: ТОВ «НВП Поліграфсервіс». 251 с. URL: https://surl.li/uowexb Кулалаєва Н. В., Мармазинський О. А., Михайлюк В. О. Виховна складова педагогіки безпеки: монографія. Миколаїв: видавець Торубара В. В., 2014. 354 с. Кулалаєва Н. В., Михайлюк В. О. Культура безпеки людства: монографія. Миколаїв. Вид-во Ірини Гудим. 2011. 371 с. Посібники, підручники, методичні рекомендації Бахтіярова, Х. Ш., Кулалаєва Н. В. (2022). Педагогіка вищої школи : навч. наоч. посібн. К. : НТУ, 97 с. Кулалаєва Н. В. Культура безпеки професійної діяльності будівельників: навчально-методичний посібник. Київ : Ямчинський О. В., 2019. 135 с. Організація дуальної форми навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти: практ. посіб. / Т. М. Герлянд, І. А. Дрозіч, Н. В. Кулалаєва, Г. М. Романова, М. М. Шимановський: за заг. ред. Н. В. Кулалаєвої. Житомир: Полісся, 2019. 304 с. Підготовка педагогічних працівників професійно-технічних навальних закладів до розроблення та застосування проектних технологій професійного навчання: тренінг курс: навч. посібник / Аніщенко В. М., Кулалаєва Н. В., Романова Г. М., Пащенко Т. М., Шимановський М. М. та ін.; за заг. ред. Г. М. Романової. Київ: ІПТО НАПН України, 2018. 190 с. Проектна діяльність учнів професійно-технічних навчальних закладів: тренінг-курс: навч. посібник / В. М. Аніщенко, М. В. Артюшина, Т. М. Герлянд, Н. В. Кулалаєва, М. М. Шимановський та ін. ; за заг. ред. Н. В. Кулалаєвої. Житомир: Полісся, 2018.180 с. Сучасні технології кондитерського виробництва: підручник. / [Гайдук О. В., Герлянд Т. М., Дрозіч І. А., Кулалаєва Н. В., Романова Г. М.]. Житомир: «Полісся», 2020. 514 с. Кулалаєва Н. В., Запорожець О. І., Михайлюк В. О., Халмурадов Б. Д., Русаловский А. В. Цивільний захист: підручник. Київ: Центр учбової літератури, 2016. 264 с. Кулалаєва Н. В. Формування культури безпеки професійної діяльності у майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю: метод. реком. Київ: Ямчинський О. В., 2019. 188 с. Методичні рекомендації щодо організації проектного навчання для формування енергоефективної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю в закладах професійної (професійно-технічної) освіти / Н. В. Стьопіна, О. В. Глущенко, Н. В. Кулалаєва, В. П. Школяр; за наук. ред. Н. В. Кулалаєвої. Запоріжжя: Просвіта, 2018. 71 с. Методичні рекомендації щодо застосування технології проектного навчання у практиці підготовки кваліфікованих робітників автотранспортної галузі / Д. В. Гоменюк, Н. В. Кулалаєва, Л. А. Романов, Г. М. Романова, А. Е. Ткачук; за заг. ред. Г. М. Романової. Київ: Ін-т проф.-техн. освіти НАПН України, 2017. 92 с. Веб-квест у професійному навчанні: методичні рекомендації для педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів: метод. рек. / Герлянд Т. М., Кулалаєва Н. В., Пащенко Т. М., Романова Г. М., Романов Л. А.; за заг. ред. Т. М. Герлянд. Київ: ІПТО НАПН України, 2016. 141 с. Авторські свідоцтва Бізнес-освіта та тренерство: Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 131045 Україна / Н. В. Кулалаєва, М. В. Артюшина, О. А. Булавіна, І. М. Рєпіна, Т. Н. Шкода, М. А. Теплюк; зареєстр. 04.11.2024; опубл. 31.01.2025, Бюл. № 85. URL: https://sis.nipo.gov.ua/uk/search/detail/1839326/ Методика формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутніх бакалаврів з професійної освіти: Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 123116 Україна / Н. В. Кулалаєва, Х. Ш. Бахтіярова, М. В. Артюшина; зареєстр. 22.01.2024; опубл. 29.03.2024, Бюл. № 80. URL: https://sis.nipo.gov.ua/uk/search/detail/1791533/ «Педагогіка вищої школи» навчальний наочний посібник для здобувачів освіти, які навчаються за програмами бакалаврської, магістерської підготовки, аспірантів та слухачів курсів ФПК: Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 113632 Україна / Х. Ш. Бахтіярова, Н. В. Кулалаєва; зареєстр. 06.07.2022; опубл. 30.09.2022, Бюл. № 72. URL: https://sis.nipo.gov.ua/uk/search/detail/1708483/ Концепція проектного професійного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти: Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № № 91863 Україна / Н. В. Кулалаєва, Г. М. Романова, Т. М. Герлянд, М. М. Шимановський, Л. А. Романов; зареєстр. 28.08.2019; опубл. 27.09.2019, Бюл. № 54. URL: https://sis.nipo.gov.ua/uk/search/detail/1571475/ Концепція формування культури безпеки професійної діяльності у майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю: Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 91864 Україна / Н. В. Кулалаєва; зареєстр. 28.08.2019; опубл. 27.09.2019, Бюл. № 54. URL: https://sis.nipo.gov.ua/uk/search/detail/1571474/ |
---|