| - Інститути та факультети»
- Факультет управлiння персоналом, соціології та психології»
- Кафедри»
- Кафедра педагогіки та психології»
- Викладачі»
- Ловка Ольга Володимирівна
Ловка Ольга Володимирівна Кафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Посада: | Доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат психологічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 24 роки |
---|
Освіта Закінчила філософський ф-т (відділення "Психологія") Київського державного університету імені Т. Г. Шевченка у 1988 р. З 1988 до 2000 р. працювала психологом у методичному відділі Національної парламентської бібліотеки України (тепер Національна бібліотека імені Ярослава Мудрого). З 2000 р.- викладацька діяльність у КНЕУ. У 2009 році сертифікована Українською спілкою практикуючих психологів «Гештальт-підхід» (член Європейської Асоціації Гештальт-терапії (EAGT), Міжнародної Асоціації Гештальт-терапії AAGT, FORGE) з присвоєнням кваліфікації гештальт-терапевт. Спеціалізації: індивідуальна та групова терапія, системна сімейна терапія. У 2019 р. отримала сертифікат зі спеціалізації "Психосоматика" Всеукраїнської спілки психологів, що практикують гештальт-підхід "Український Гештальт-інститут". Член Української спілки психотерапевтів. 2022-2023 р. – сертифікати з EMDR-терапії (базові курси ЕМДР 1, ЕМДР 2), тренерка - ЄваМюнкер-Крамар, Австрія. У 2013 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Психологічні умови організації групової проектної діяльності студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін» на здобуття наукового ступеню кандидата психологічних наук. Тренер тренінг-курсів кафедри «Технології інноваційного навчання в економічному університеті», «Формування психолого-педагогічної компетентності викладачів», "Формування компетентностей ХХІ сторіччя". Дисципліни, що викладаються: "Загальна психологія: основні проблеми", "Загальна психологія: афективна сфера особистості", "Практикум з загальної психології: афективно-мотиваційна сфера особистості", "Сімейне консультування", "Психологія здоров'я", "Технології командної та групової роботи в організаціях", "Тренінг Self-менеджмент (управління власним життям)", "Психологія травми", «Психологія та педагогіка», «Психологія». |
 Кафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Посада: | Доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат психологічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 24 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта Закінчила філософський ф-т (відділення "Психологія") Київського державного університету імені Т. Г. Шевченка у 1988 р. З 1988 до 2000 р. працювала психологом у методичному відділі Національної парламентської бібліотеки України (тепер Національна бібліотека імені Ярослава Мудрого). З 2000 р.- викладацька діяльність у КНЕУ. У 2009 році сертифікована Українською спілкою практикуючих психологів «Гештальт-підхід» (член Європейської Асоціації Гештальт-терапії (EAGT), Міжнародної Асоціації Гештальт-терапії AAGT, FORGE) з присвоєнням кваліфікації гештальт-терапевт. Спеціалізації: індивідуальна та групова терапія, системна сімейна терапія. У 2019 р. отримала сертифікат зі спеціалізації "Психосоматика" Всеукраїнської спілки психологів, що практикують гештальт-підхід "Український Гештальт-інститут". Член Української спілки психотерапевтів. 2022-2023 р. – сертифікати з EMDR-терапії (базові курси ЕМДР 1, ЕМДР 2), тренерка - ЄваМюнкер-Крамар, Австрія. У 2013 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Психологічні умови організації групової проектної діяльності студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін» на здобуття наукового ступеню кандидата психологічних наук. Тренер тренінг-курсів кафедри «Технології інноваційного навчання в економічному університеті», «Формування психолого-педагогічної компетентності викладачів», "Формування компетентностей ХХІ сторіччя". Дисципліни, що викладаються: "Загальна психологія: основні проблеми", "Загальна психологія: афективна сфера особистості", "Практикум з загальної психології: афективно-мотиваційна сфера особистості", "Сімейне консультування", "Психологія здоров'я", "Технології командної та групової роботи в організаціях", "Тренінг Self-менеджмент (управління власним життям)", "Психологія травми", «Психологія та педагогіка», «Психологія». |
Кафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Напрямки наукових досліджень: | - організація групової проектної діяльності студентів;
- самовизначення, самореалізація та розвиток творчого потенціалу особистості;
- розвиток емоційної компетентності особистості;
- психологічне здоров'я та емоційні стани особистості
|
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | співавтор 7 навчальних видань. Загальна кількість публікацій – 36. Публікації 2019-2024: Редагування та видання у співавторстві навчального посібника "Загальна психологія. Теоретико-методологічні основи науки: Навч.посіб. / О.В.Ловка, Л.Л.Борисенко, Л.А.Колесніченко, Л.В.Музичко, А.В.Тімакова, Д.Г.Лавриненко / За заг. ред. О.В.Ловкої. - К.: КНЕУ, 2019. - 390 с. СТАТТІ 1. Borysenko L., Korvat L., Lovka O., Lovochkina A., Serhieienkova O., Beridze K.Study of the mental state of students in the process of online education during the coronavirus pandemic.Wiadomosci Lekarskie, Vol 74 (11). Рр. 2705-2710.(Scopus, PubMed).Режим доступу: https://wiadlek.pl/wp-content/uploads/archive/2021/WLek2021111.pdf 2. Olena Savchenko, Tetiana Kovalkova*, Olga Lovka, Olena Boychuk, and Olga Kostikova. Choice of conflict resolution strategies in negative emotional states. SHS Web of Conference s 150, 01003 (2022)https://doi.org/10.105 1/shsconf/202215001 003 3. Ольга Ловка, Анна Кондратюк. Стратегії поведінки в конфліктах працівників охорони з різними особистісними властивостями. Організаційна психологія. Економічна психологія №2 (26). 2022 р. С.82-90. http://orgpsy-journal.in.ua/index.php/opep/issue/view/24/25 4. Ловка О.В. Модель регуляції комунікації між сім’єю та школою у контексті освітньої реформи / Вісник післядипломної освіти. Вип. 26(55) Серія «Соціальні та поведінкові науки»; Серія «Управління та адміністрування» (психол. 053, екон. 051, держ. управ. 281) (Категорія «Б») – с. 76-90. Bulletin_26_55_Social_and_behav_Manag_Admin_sciences_Lovka.pdf 5. Ловка О.В. Методика оцінки веб-сайту школи як каналу комунікації суб’єктів освітньої взаємодії // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») № 8(42) 2024. С. 791-803. http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/267/366 |
---|
Дисципліни, що викладаються: - "Загальна психологія: основні проблеми",
- "Загальна психологія: афективна сфера особистості",
- "Практикум з загальної психології: афективно-мотиваційна сфера особистості",
- "Сімейне консультування",
- "Психологія здоров'я",
- "Технології командної та групової роботи в організаціях",
- "Тренінг Self-менеджмент (управління власним життям)",
- "Психологія травми",
- «Психологія та педагогіка»,
- «Психологія».
|