| - Інститути та факультети»
- Факультет управлiння персоналом, соціології та психології»
- Кафедри»
- Кафедра педагогіки та психології»
- Викладачі»
- Панасенко Наталія Миколаївна
Панасенко Наталія Миколаївна Кафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Посада: | Доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат психологічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 24 роки |
---|
Освіта - 1997 - 2001 - Донецький інститут соціальної освіти, спеціальність 7.040101 “Психологія”, кваліфікація психолога, (диплом з відзнакою НК №16052429, виданий 30 червня 2001 року).
- 2004 - 2007 - Цільова аспірантура Інституту психології імені Г.С.Костюка, (2007 р. - захист дисертації на тему:"Особливості образу “Я” акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою”, диплом ДК № 0440911).
- науковий ступінь: кандидат психологічних наук, 19.00.07 педагогічна та вікова психологія (ДК № 0440911 від 13.12.2007 р.).
- вчене звання: доцент кафедри загальної і медичної психології та педагогіки (12ДЦ № 025712 від 01 липня 2011 р.); старший науковий співробітник із спеціальності педагогічна та вікова психологія (АС № 001747 від 29 вересня 2015 р.).
Досвід роботи: - 2001 - 2004 - старший викладач кафедри спеціальних психологічних дисциплін Донецького інституту соціальної освіти;
- з жовтня 2007 року.- старший науковий співробітник лабораторії вікової психофізіології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України;
- 2007 - 2017 - доцент кафедри загальної і медичної психології та педагогіки Національного медичного університету імені О.О.Богомольця (за сумісництвом);
- з листопада 2020 року - провідний науковий співробітник лабораторії вікової психофізіології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України;
- з вересня 2024 року - доцент кафедри педагогіки та психології Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.(за сумісництвом).
Навчальні дисципліни: - Диференційна психологія;
- Психологія творчості
- Психологія девіантної поведінки
- Основи психології та педагогіки
- Психологія девіантної поведінки
- Психологія особистості
- Гештальт-психологія та гештальт-терапія
з вересня 2024 року : - Етнопсихологія (вибіркова)
- Основи психокорекційної та психопрофілактичної роботи з персоналом організації
Підвищення кваліфікації та стажування: - 3-х тижневе стажування (40 годин) з питань психопрофілактики сімейного життя в межах науково-навчального проекту «Зміцнення родинного капіталу в ситуації дестабілізації українського суспільства» в місті Люблін (Польща). (Сертифікат № 231 від 31.05.2016 року).
- Підвищення кваліфікації на вебінарі за темою: “Психологічна підтримка особистості в умовах війни” (06.04.2022 р., Україна-Польща). Сертифікат № 745/22 Д (0,1 кредити ECTS/ 3 години);
- “Психологічна підтримка особистості в умовах війни. Як зберегти й підтримати психічне здоров’я в умовах війни?” (13.04.2022 р., Україна-Польща). Сертифікат № 1343/22 Д (0,1 кредити ECTS/ 3 години);
- “Психологічна підтримка особистості в умовах війни” (20.04.2022 року,Україна-Польща). Сертифікат № 1929/22Д (0,1 кредити ECTS/ 3 години);
- “Психологічні виміри особистісної взаємодії суб′єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми”Сертифікат МК № 2022-22-04-118 (участь у конференції 0,3 кредити ECTS/ 9 годин, підготовка наукової доповіді (0,7 кредити ECTS/21 година);
- “Функціонування творчого мислення в умовах інформаційної невизначеності”, Сертифікат серія ВК № 2022-24-05-68 (участь у конференції та підготовка доповіді 1,5 кредити ECTS/45 годин);
- Спеціалізований онлайн-курс “Усвідомлене цілепокладання” (0,4 кредити ECTS/12 акад. годин), ID 3462024_2085.383347.11264 від 12.12.2024 р.
- Лекція “Зміцнення української вищої освіти: орієнтація в революції ШІ у викладанні та навчанні” проф.Роуз Лаккін, почесного професора Університетського коледжу Лондона, Великобританія (0,1 кредити ЄКТС/3 акад.години). Сертифікат № 3294 від 10.12.2024 року.
- Лекція “Генеративний штучний інтелект і освіта: можливості та виклики” проф. Майка Шарплза, почесного професора Інституту освіти Відкритого університету, Великобританія (0,1кредити ЄКТС/3 акад.години). Сертифікат № 3038 від 12.12.2024 року.
- Курс зі штучного інтелекта: від початківця до експерта. Сертифікати: Модуль 1 “Основи штучного інтелекту” від 21.12.202 (8 годин); Модуль 2 “Робота з текстовими ШІ”від 22.12 2024 (8 годин); Модуль 3 “Заглиблення у можливості ШІ” від 31.12,2024 (10 годин).
- Інтенсив “Психологічна допомога при військовій травмі” (10 годин) Сертифікат № 202411WT/1-429.
- Онлайн-практикум “КПТ від теорії до практики”. Спеціалізований онлайн-курс “Усвідомлене цілепокладання. Як визначити основну мету, ставити та досягати свої цілі через Mindfulness. Soft Skills, Сучасні техніки та технології” (12 годин/0,4 кредити ЄКТС). Сертифікат ID 3462024_2085.383347.11264
|
 Кафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Посада: | Доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат психологічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 24 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта - 1997 - 2001 - Донецький інститут соціальної освіти, спеціальність 7.040101 “Психологія”, кваліфікація психолога, (диплом з відзнакою НК №16052429, виданий 30 червня 2001 року).
- 2004 - 2007 - Цільова аспірантура Інституту психології імені Г.С.Костюка, (2007 р. - захист дисертації на тему:"Особливості образу “Я” акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою”, диплом ДК № 0440911).
- науковий ступінь: кандидат психологічних наук, 19.00.07 педагогічна та вікова психологія (ДК № 0440911 від 13.12.2007 р.).
- вчене звання: доцент кафедри загальної і медичної психології та педагогіки (12ДЦ № 025712 від 01 липня 2011 р.); старший науковий співробітник із спеціальності педагогічна та вікова психологія (АС № 001747 від 29 вересня 2015 р.).
Досвід роботи: - 2001 - 2004 - старший викладач кафедри спеціальних психологічних дисциплін Донецького інституту соціальної освіти;
- з жовтня 2007 року.- старший науковий співробітник лабораторії вікової психофізіології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України;
- 2007 - 2017 - доцент кафедри загальної і медичної психології та педагогіки Національного медичного університету імені О.О.Богомольця (за сумісництвом);
- з листопада 2020 року - провідний науковий співробітник лабораторії вікової психофізіології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України;
- з вересня 2024 року - доцент кафедри педагогіки та психології Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.(за сумісництвом).
Навчальні дисципліни: - Диференційна психологія;
- Психологія творчості
- Психологія девіантної поведінки
- Основи психології та педагогіки
- Психологія девіантної поведінки
- Психологія особистості
- Гештальт-психологія та гештальт-терапія
з вересня 2024 року : - Етнопсихологія (вибіркова)
- Основи психокорекційної та психопрофілактичної роботи з персоналом організації
Підвищення кваліфікації та стажування: - 3-х тижневе стажування (40 годин) з питань психопрофілактики сімейного життя в межах науково-навчального проекту «Зміцнення родинного капіталу в ситуації дестабілізації українського суспільства» в місті Люблін (Польща). (Сертифікат № 231 від 31.05.2016 року).
- Підвищення кваліфікації на вебінарі за темою: “Психологічна підтримка особистості в умовах війни” (06.04.2022 р., Україна-Польща). Сертифікат № 745/22 Д (0,1 кредити ECTS/ 3 години);
- “Психологічна підтримка особистості в умовах війни. Як зберегти й підтримати психічне здоров’я в умовах війни?” (13.04.2022 р., Україна-Польща). Сертифікат № 1343/22 Д (0,1 кредити ECTS/ 3 години);
- “Психологічна підтримка особистості в умовах війни” (20.04.2022 року,Україна-Польща). Сертифікат № 1929/22Д (0,1 кредити ECTS/ 3 години);
- “Психологічні виміри особистісної взаємодії суб′єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми”Сертифікат МК № 2022-22-04-118 (участь у конференції 0,3 кредити ECTS/ 9 годин, підготовка наукової доповіді (0,7 кредити ECTS/21 година);
- “Функціонування творчого мислення в умовах інформаційної невизначеності”, Сертифікат серія ВК № 2022-24-05-68 (участь у конференції та підготовка доповіді 1,5 кредити ECTS/45 годин);
- Спеціалізований онлайн-курс “Усвідомлене цілепокладання” (0,4 кредити ECTS/12 акад. годин), ID 3462024_2085.383347.11264 від 12.12.2024 р.
- Лекція “Зміцнення української вищої освіти: орієнтація в революції ШІ у викладанні та навчанні” проф.Роуз Лаккін, почесного професора Університетського коледжу Лондона, Великобританія (0,1 кредити ЄКТС/3 акад.години). Сертифікат № 3294 від 10.12.2024 року.
- Лекція “Генеративний штучний інтелект і освіта: можливості та виклики” проф. Майка Шарплза, почесного професора Інституту освіти Відкритого університету, Великобританія (0,1кредити ЄКТС/3 акад.години). Сертифікат № 3038 від 12.12.2024 року.
- Курс зі штучного інтелекта: від початківця до експерта. Сертифікати: Модуль 1 “Основи штучного інтелекту” від 21.12.202 (8 годин); Модуль 2 “Робота з текстовими ШІ”від 22.12 2024 (8 годин); Модуль 3 “Заглиблення у можливості ШІ” від 31.12,2024 (10 годин).
- Інтенсив “Психологічна допомога при військовій травмі” (10 годин) Сертифікат № 202411WT/1-429.
- Онлайн-практикум “КПТ від теорії до практики”. Спеціалізований онлайн-курс “Усвідомлене цілепокладання. Як визначити основну мету, ставити та досягати свої цілі через Mindfulness. Soft Skills, Сучасні техніки та технології” (12 годин/0,4 кредити ЄКТС). Сертифікат ID 3462024_2085.383347.11264
|
Кафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Напрямки наукових досліджень: | - Психофізіологія;
- Психологія особистості;
- Психологія девіантної поведінки;
- Диференційна психологія;
- Психологія творчості;
- Психологія праці;
- Арт-терапія;
- Системна-сімейна терапія;
- Гештальт-терапія;
- Біо-сугестивна терапія.
|
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | Маю більше 108 опублікованих наукових публікацій, у тому числі: - Панасенко Н. Вплив криз професійного розвитку на психологічне здоров’я фахівців професій типу «людина-людина»// Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності: Матеріали II Всеукраїнської наукової електронної конференції (м. Київ, 22 жовтня 2019 р.) / Відповід. ред.: Т. М. Булгакова. Київ, 2019. С.95-97. Режим доступу: https://uni-sport.edu.ua/sites/default/files/rozklad/zbirnyk_ii_vseukrayinskoyi_naukovoyi_elektronnoyi_konferenciyi_aktualni_problemy_psyhologo pedagogichnogo_suprovodu_ta_rozvytku_subyektiv_sportyvnoyi_diyalnosti.pdf
- Олег Кокун, Наталія Панасенко. Структура програми забезпечення професійного самоздійснення вчителя // Практична психологія сучасності: ресурси та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Луцьк, 26-27 вересня 2019 р.) /СНУ імені Лесі Українки; кафедра практичної та клінічної психології; за ред. М.І. Мушкевич, Луцьк: Вежа-Друк, 2019. С.115-118.
- Панасенко Н.М. Професійна криза та стратегії її подолання / Н.М. Панасенко // ІХ традиційний осінній науково-практичний семінар лабораторії психології обдарованості «Ціннісна взаємодія обдарованої особистості в освітньому просторі» (24 жовтня 2019 р., м. Київ). Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/717739/
- Панасенко Н.М. Дослідження психологічних особливостей професійної життєстійкості журналістів. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. 2020. Том V: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 20. C.120-131.
- Панасенко Н.М., Войтович М.В. Професійна життєстійкість представників соціономічних професій. Розвиток обдарованості особистості: ціннісний вимір: тези доповідей Х науково-практичного семінару 23 квітня 2020 року. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2020. с. 63-64. URL: http://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/lpo/
- Панасенко Н.М. Дослідження психологічних особливостей професійної життєстійкості журналістів. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. 2020. Том V: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 20. C.120-131.
- Панасенко Н.М., Войтович М.В. Професійна життєстійкість представників соціономічних професій. Розвиток обдарованості особистості: ціннісний вимір: тези доповідей Х науково-практичного семінару 23 квітня 2020 року. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2020. с. 63-64. URL: http://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/lpo/
- Панасенко Н.М. Професійна життєстійкість журналіста. Особистісні та психофізіологічні ресурси професійної життєстійкості: Матеріали І Наукового семінару (м. Київ, 15 жовтня 2020 року). Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. 2020. С. 28-29.
- Панасенко Н.М. Життєстійкість як професійно-важлива якість журналіста. Особистісні та ситуативні детермінанти здоров’я : Матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Київ, 22 лист. 2020 р.) / за заг. ред. проф. О.В. Бацилевої. Київ. 2020. С. 101-103.
- Панасенко Н.М. Дослідження психологічних особливостей професійної життєстійкості вчителів вищої категорії. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. 2021. Том. V: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Випуск 21. C.122-132. URL: https://lib.iitta.gov.ua/727273/
- Панасенко Н.М. Психологічні особливості професійної життєстійкості вчителів. Матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції “World science: problems, prospects and innovations” (16-18 червня 2021 року) Perfect Publishing, Toronto, Canada. 2021. С. 432-439. URL: file:///E:/2021/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%B8/WORLD-SCIENCE-PROBLEMS-PROSPECTS-AND-INNOVATIONS-16-18.06.21.pdf
- Панасенко Н. М. Результати дослідження психофізіологічних закономірностей професійної життєстійкості вчителів вищої категорії. Особистісні та психофізіологічні ресурси професійної життєстій-кості: Матеріали ІІ Наукового семінару (м. Київ, 16 вересня 2021 року). Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. 2021. С.44-46. URL: https://lib.iitta.gov.ua/727435/
- Панасенко Н.М. Життєстійкість фахівця як чинник подолання професійної кризи. Особистісні та ситуативні детермінанти здоров’я: Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 18 листопада 2021 р.) С.90-91. URL: https://www.academia.edu/61802848
- Панасенко Н.М. Програма сприяння професійній життєстійкості фахівців соціономічного напряму. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. 2022. Том. V: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Випуск 22. С. 129-140. URL: https://lib.iitta.gov.ua/732780/
- Панасенко Н.М. Професійна життєстійкість в умовах воєнного стану. Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, 22 квітня 2022 року. С. 101-105.URL: https://lib.iitta.gov.ua/730958/
- Панасенко Н.М. Арт-терапевтичні методи стабілізації психоемоційного стану. Функціонування творчого мислення в умовах інформаційної невизначеності: матеріали ХХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 24 травня 2022 року / за ред. В. О. Моляко. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2022. С.169-174. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/730807
- Панасенко Н.М. Ізотерапія як метод підвищення рівня життєстійкості в умовах війни. Особистісні та психофізіологічні ресурси життєстійкості: матеріали ІІІ Науково-методичного семінару (м. Київ, 26 вересня 2022 року). Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. 2022. С. 47-49. URL: https://lib.iitta.gov.ua/732210
- KokunO., Dubczak H., Humeniuk G., Kodlubovska T., Kuprieieva O., Panasenko, N. Schoolteachers’ personal-professional health-protecting factors. Polski Merkuriusz Lekarski. 2023. Vol.51. № 3. P. 250- 254. URL: https://doi.org/10.36740/Merkur202303111
- Панасенко Н.М. Розвиток творчих ресурсів особистості у період війни: виклики та можливості. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. 2023. Том. V: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Випуск 23. С.102-113. URL: https://lib.iitta.gov.ua/737012/
- Панасенко Н. М. Особливості посттравматичного зростання у період війни. Методи та засоби психологічної допомоги постраждалим у подоланні ПТСР: тези доповідей науково-практичної конференції, 30 вересня 2023 р. Київ-Біла Церква: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2023. С. 160-164. URL: http://lib.iitta.gov.ua/737200/
- Панасенко Н.М. Від травми до творчості: арт-терапія у подоланні ПТСР та відновленні психічного здоров'я. Особистісні та психофізіологічні ресурси життєстійкості: Матеріали ІV Науково-методичного семінару (м. Київ, 21 вересня 2023). Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. 2023. С. 69-71. URL: https://lib.iitta.gov.ua/737657/
- Панасенко Н.М., Войтович М.В. Дослідження показників психологічного здоров’я українців під час війни. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 16 листопада 2023 р.): матеріали і тези доповідей / за заг. ред. проф. О. В. Бацилєвої. – Київ, 2023. С.85-88. URL: https://www.academia.edu/109227811
- Розвиток творчих ресурсів особистості у період війни: виклики та можливості.Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Том. V: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія, Випуск 24, 103-113, 2024 URL: https://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/lvp/2024.html
- Психологічні ігри як засіб інтерактивного навчання у початковій школі: [методичний посібник] / С.Д. Максименко, Н.М. Панасенко, С.В. Підлісна / за ред. С.Д. Максименка. Київ, Вид-во «Деоніс», 2020. 76 с.
- Панасенко Н.М. Психофізіологічні закономірності професійної життєстійкості вчителів вищої категорії. Психофізіологічні закономірності життєстійкості фахівців соціономічних професій: монографія / О. М. Кокун, В. В. Клименко, О. М. Корніяка та ін.; за ред. О. М. Кокуна. Київ – Львів : Видавець Вікторія Кундельська, 2021. С. 147-154. URL: http://lib.iitta.gov.ua/728307
- Панасенко Н.М. Психофізіологічні закономірності професійної життєстійкості журналістів.Психофізіологічні закономірності життєстійкості фахівців соціономічних професій: монографія / О. М. Кокун, В. В. Клименко, О. М. Корніяка та ін.; за ред. О. М. Кокуна. Київ – Львів : Видавець Вікторія Кундельська, 2021. С. 154-158. URL: http://lib.iitta.gov.ua/728307
- Розділи методичних рекомендацій
- Панасенко Н.М. Програма сприяння професійній життєстійкості вчителів.Сприяння підвищенню життєстійкості фахівців соціономічних професій: методичні рекомендації / О.М. Кокун, О.М. Корніяка, Н.М. Панасенко та ін.; за ред. О.М. Кокуна. Київ – Львів : Видавець Вікторія Кундельська, 2021. С.26-44. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/728311/1/Kokun_metod.pdf
- Розділи практичних посібників
- Панасенко Н.М. Психологічні технології зміцнення та відновлення ресурсів життєстійкості фахівців соціономічних професій в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення.Психофізіологічне забезпечення життєстійкості фахівців соціономічних професій в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення: практичний посібник / О. М. Кокун, О. М. Корніяка, Г. В. Гуменюк, та ін.; за ред. О. М. Кокуна. Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2024. (С. 120 -145). URL:https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742487/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA_1.pdf
|
---|
Навчальні дисципліни: - Етнопсихологія (вибіркова)
- Основи психокорекційної та психопрофілактичної роботи з персоналом організації
|