Публікації Скопус: 1.1. Mann R. V., Kuliiev A. J., Stovpets O. V., Baryshnikova V. V., Sadova М.А. Psychological features of forming ship crews and determining the optimal life project cycle. International Journal of Management (IJM) Volume 11, Issue 3, March 2020, pp. 155–165. Видання включено до МНБ – Scopus Indexed, WorldCat, Open Academic Journals Index, UlrichswebTM Global Serials Directory, CORE, ResearchBib, BASE, CiteFactor, Google Scholar. URL: https://iaeme.com/MasterAdmin/Journal_uploads/IJM/VOLUME_11_ISSUE_3/IJM_11_03_017.pdf 2. Danchenko O. B., Palchynska M. V., Azhaman I. A., Telichko N. A., Sadova М.А. Psychological means of theoretical modeling of the optimum number of project staff. International Journal of Management (IJM) Volume 11, Issue 4, April 2020, pp. 414-426. Видання включено до МНБ – Scopus Indexed, WorldCat, Open Academic Journals Index, UlrichswebTM Global Serials Directory, CORE, ResearchBib, BASE, CiteFactor, Google Scholar. URL: https://iaeme.com/MasterAdmin/Journal_uploads/IJM/VOLUME_11_ISSUE_4/IJM_11_04_041.pdf 1.2. Публікації у фахових виданнях України 2. Садова М.А. Самовизначення щодо майбутньої професії дітей юнацького віку із різними видами обдарованості. Вісник Миколаївського національного університету імені В.О Сухомлинського. Випуск 1(20) 2020. С. 54-60. URL: http://mdu.edu.ua/wp-content/uploads/psihol-visnik-20-11.pdf 3. Садова М.А. Особистісні та когнітивні чинники самовизначення щодо майбутньої професії учнів ліцею із різними видами обдарованості (академічна, творча, інтелектуальна). Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. Випуск № 2 (25). 2020. С. 110-118. URL: http://pi.iod.gov.ua/images/pdf/2020_2/17.pdf 4. Садова М.А. Психологічні особливості впливу ціннісно-смислової сфери на професійне самовизначення обдарованої молоді. «Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія» Том 31 (70) № 3, 2020. С. 33-39. URL: http://psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/3_2020/8.pdf 5. Садова М.А. Ідентифікація обдарованості залежно від віку: підлітки, старшокласники, студенти. Освіта та розвиток обдарованої особистості. № 1 (80). 2021. С. 12-17. URL: http://otr.iod.gov.ua/images/pdf/2021/1/12-17.pdf 6. Садова М.А. Ідентифікація студентів з різними видами обдарованості (академічна, інтелектуальна, творча, лідерська). Записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія Психологія. Том 32 (71) № 2, 2021. URL: http://psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/2_2021/5.pdf 7. Садова М.А. Вплив ціннісних орієнтацій на професійне самовизначення обдарованої молоді в провідних країнах Європи. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. Випус № 1. 2021. С.103-111. URL: http://pi.iod.gov.ua/images/pdf/2021_1/102-111.pdf 8. Садова М.А. Емпіричне обгрунтування відмінностей у ціннісних орієнтаціях на професійного самовизначення обдарованої молоді. Записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія Психологія. Том 33 (72) № 3, 2021. С.62-69. http://psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/3_2021/12.pdf 9. Садова М.А. Ідентифікація естетичної обдарованості студентської молоді. Записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія Психологія. Том 32 (71) № 5, 2021. С.83-87. URL: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40265/1/V_Polishchuk_VZ_2021_5_IL.pdf 10. Садова М. А., Андросович К. А. Особистісний потенціал обдарованих дітей юнацького віку як предмет психологічного дослідження. Освіта та розвиток обдарованої особистості. Сесія: психологія. №1 (84), 2022. С.49-56. URL: http://otr.iod.gov.ua/images/pdf/2022/1/IOD_184-05_05-49-55.pdf 11. Садова М.А. Аналіз зарубіжних досліджень мотиваційних аспектів у структурі особистісного потенціалу обдарованих підліткового віку. Виховання та розвиток талановитої особистості. Серія «Психологія». № 2 (85), 2022 р. С. 51-57. URL: http://otr.iod.gov.ua/images/pdf/2022/2/IOD_285__-51-57.pdf 12. Андросович К. А., Ільїна Г.В., Садова М.А. Науково-методичні ресурси для психологічного супроводу освітнього процесу в умовах воєнного стану. «Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи». Сесія: психологія. 3. № 1 (28), 2022. С. 79-85. URL: http://pi.iod.gov.ua/images/pdf/2022_1/11.pdf 13. Садова М.А. Чинники, що стимулюють та перешкоджають реалізації потенціалу обдарованої особистості. Педагогічні інновації: ідеї, реальність, перспективи. Серія «Психологія». № 2, 2022 р. С. 117-126. URL: https://lib.iitta.gov.ua/734057/1/16.pdf 14. Садова М.А. Теоретична структура мотиваційних компонентів особистісного потенціалу обдарованих юнаків та дівчат. Вчені записки університету «КРОК». Випуск №1 (69). 2023 р. С. 197-207. URL: file:///C:/Users/User/Downloads/%D0%92%D1%87%D0%B5%D0%BD%D1%96+%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B8_%E2%84%961(69),+2023-197-206.pdf 15. Садова М.А. Методичне забезпечення та процедура дослідження мотиваційної структури особистісного потенціалу обдарованих дітей юнацького віку» до фахового видання «Вчені записки університету «Крок» серія Психологія. №2. 2023. С. 100-106. URL: https://snku.krok.edu.ua/index.php/vcheni-zapiski-universitetu-krok/article/view/547 16. Садова М.А. Емпірична структура мотиваційних компонентів особистісного потенціалу обдарованої молоді за факторним аналізом«Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи». Сесія: психологія. 3. № 1, 2023. С.30-36. URL: https://otr.iod.gov.ua/images/pdf/2022/4/5.pdf 17. Садова М.А. Емпіричні результати дослідження постановки цілей в реалізації особистісного потенціалу обдарованої молоді в умовах воєнного стану. Освіта та розвиток обдарованої особистості. Випуск 3, 2023 р. С. 55-60. URL: https://otr.iod.gov.ua/images/pdf/2023/3/8.pdf 1.3. Публікації у міжнародних наукометричних виданнях: 1. Zasenko Vіacheslav, Onufriieva Liana, Chaikovska Oksana, Prokhorenko Lesya, Sadova Myroslava. Ecocentric and anthropocentric settings as determinants of youth social maturity and eco-culture development. International Journal of Psychosocial Rehabilitation. Volume 24 - Issue 6. 2020, pp. Видання включено до МНБ – Scopus Indexed, WorldCat, Open Academic Journals Index, UlrichswebTM Global Serials Directory, CORE, ResearchBib, BASE, CiteFactor, Google Scholar. URL: https://www.psychosocial.com/article/PR261274/30308/ 2. Садова М. А. Гендерні та вікові відмінності депресивних станів особистості. Науковий огляд. Київ, 2020. №2 (65). С. 75-90. Видання включено до МНБ – WorldCat, Open Academic Journals Index, UlrichswebTM Global Serials Directory, CORE, ResearchBib, BASE, CiteFactor, Google Scholar. URL: https://naukajournal.org/index.php/naukajournal/article/view/2014 3. Sadova M.A. The impact of body-oriented therapy on depressive drug users Psychological journal. Kyiv, 2020. Volume 6, Issue 3 (35). P. 113-126. Видання включено до МНБ – WorldCat, Open Academic Journals Index, UlrichswebTM Global Serials Directory, CORE, ResearchBib, BASE, CiteFactor, Google Scholar. URL: https://www.apsijournal.com/index.php/psyjournal/article/view/900/537 4. Sadova M.A. Theoretical background for the study of the emotional sphere of adolescents with visual impairments. Innovative solutions in modern science. Dubai, 2020. №2 (38). P. 164-177. Видання включено до МНБ – WorldCat, Open Academic Journals Index, UlrichswebTM Global Serials Directory, CORE, ResearchBib, BASE, CiteFactor, Google Scholar. URL: https://naukajournal.org/index.php/ISMSD/article/view/2029 5. Sadova M.A. Experimental studies of the emotional sphere of adolescents with visual impairments. Paradigm of knowledge. Muscat, 2020. № 2(40), P. 13-29. Видання включено до МНБ – WorldCat, Open Academic Journals Index, UlrichswebTM Global Serials Directory, CORE, ResearchBib, BASE, CiteFactor, Google Scholar. URL: https://naukajournal.org/index.php/Paradigm/article/view/2055 6. Sadova M.A. Podshyvalkina V.I. Differences in professional responsibility for status and role in the workplace. Socialization human development international journal. Kyiv - Szczecin, 2020. Vol. 2 No. 1. P. 72-82. Видання включено до МНБ – WorldCat, Open Academic Journals Index, UlrichswebTM Global Serials Directory, CORE, ResearchBib, BASE, CiteFactor, Google Scholar. URL: https://www.shdisj.com/index.php/shdisj/article/view/34 7. Galyna Lapshun, Myroslava Sadova. První výsledky programu psychosociální podpory «STRONG» Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů. V BRATISLAVSKÝCH ŠKOLÁCH. QUAERE 2023 - Vol. XIII. June 26 – 29, 2023. P. 843-853. URL: vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2023.pdf 8. Sadova Myroslava. Rozdiely v inkluzívnom vzdelávaní na ukrajine a v zahraničí. Slovak Journal for Educational Sciences. – №2-3/2023. – P. 29-32. URL: https://www.cvtisr.sk/buxus/docs//prevencia/Prevencia_2-3_2023.pdf Підпункт 3) Наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора): Монографії: 1. Sadova Myroslava. Study of motivation components and types of the potential of self-realization of gifted youth. Monograph. Pan-European Yniversity. Bratislava, Slovakia 2024, 223 p. https://drive.google.com/file/d/1zqiggjYKYlj09XYD7Lgmqq7NblvW4q8j/view?usp=drive_link Навчальний посібник: 1. Садова М. А. Навчальний посібник з дисципліни «Профорієнтація в соціальній роботі». Київ: ТНУ ім. В.І.Вернадсбкого, 2020. 126. Київ: видавничий дім «Гельветика». 126 с. Підпункт 4) Наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування: Навчально-методичні посібники: 1. Садова М. А. Навчально-методичний посібник з дисципліни «Психодіагностика». Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2020. 140 с. 2. Садова М. А. Навчально-методичний посібник з дисципліни «Диференційна психологія». Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2020. 106 с. 3. Бєльська Н. А., Ковальчук Ю. М., Мельник М. Ю., Новогородська М. М., Садова М. А. Діагностика самовизначення щодо майбутньої професії обдарованих учнів ліцею: методичний посібник. Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021. 240 с. |