Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Старт тренінгу «Освітнє управління та співпраця у підготовці викладачів професійної освіти в Німеччині» у рамках проєкту Erasmus PAGOSTE (5.10.2021)06 Жовтня 2021р.

                        

5 жовтня 2021 року в рамках міжнародного проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» стартував тренінг «Освітнє управління та співпраця у підготовці викладачів професійної освіти в Німеччині»для зацікавлених осіб у підготовці викладачів професійної освіти.

Тренінг провів професор Томас Дайсінгер, завідувач кафедри бізнес та економічної освіти (Університет Констанца, Німеччина).

Понад 100 учасників – представників закладів вищої, фахової передвищої та професійно-технічної освіти, навчально-методичних центрів ПТО, Міністерства освіти та науки України – відвідали тренінг.

З вітальним словом виступив Петро Крайнік (Національний Еразмус+ Офіс в Україні), підкресливши важливість проєкту в розбудові системи вищої та професійно-технічної освіти України.

Під час тренінгу Томас Дайсінгеррозповів про:

  • особливості управління та співпраці у професійній освіті в Німеччині;
  • реалізацію принципу субсидіарності в професійній освіті та підготовці викладачів в Німеччині;
  • інституційний розподіл обов’язків між Міністерством освіти Німеччини, Семінарами з підготовки та підвищення кваліфікації викладачів, університетами та закладами професійної освіти;
  • роль промислових палат як органу нагляду та моніторингу;
  • роль університетів у підготовці викладачів професійної освіти.

Тренінг викликав інтерес серед учасників, які мали змогу поставити до тренерів цікаві для них питання.

Із матеріалами презентацій можна буде ознайомитися на сайті проєктуhttps://pagoste.eu.

This project has been funded with support from the European Commission. The European Commission’s support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein