Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

UKRSIBBANK21 Грудня 2019р.

Як досягти WOW-ефекту в обслуговуванні клієнтів? Виріши кейс та вигравай подорож до Європи ✈️

Уяви, що ти — Customer Experience Manager в UKRSIBBANK і ти хочеш досягти WOW-ефекту від сервісу у банку. Для цього потрібно пройти цілий квест: оцінити наявні стандарти обслуговування, проаналізувати ефективність систем забезпечення якості надання послуг та досвід видатних компаній в обслуговуванні клієнтів, а потім створити ефективну сервісну модель.

???? Учасників чекають консультації менторів (заплановані зустрічі у регіонах) фірмові подарунки, запрошення на стажування до UKRSIBBANK без конкурсу, а найкращу команду та її куратора (за наявності) — освітня подорож до Європи!

Збирай команду, реєструйся та створи WOW-ефект ????

???? Деталі та реєстрація: bit.ly/wow_bank_challenge
???? Подія у Facebook: bit.ly/fb_wow-bank-challenge