Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

4 дієві прийоми, які привернуть увагу роботодавців до вашого резюме01 Червня 2020р.

Перш ніж надіслати файл з вашим резюме на вподобану вакансію, відкрийте його ще раз і перевірте, чи використовували ви ці прийоми при написанні документа.
 
????1. Вибирайте читабельний формат
Коли HR-менеджер або потенційний роботодавець отримує ваше резюме, то читає не відразу. Найімовірніше, ваш адресат на початку просто перегляне резюме і приступить до безпосереднього читання, тільки якщо форматування документа буде цьому сприяти. Тому варто приділити увагу не тільки змісту вашого резюме, але і його організації на сторінці (або сторінках).
Використовуйте підзаголовки та списки, однаковий шрифт та вирівнювання по лівому краю, так текст буде виглядати більш організованим та охайним.
 
????????‍????2. Почніть з досвіду, а не з освіти Резюме — не автобіографія, тут можна розташувати етапи вашої кар’єри за важливістю для роботодавця, а не за хронологією.
Доповнити розділ досвіду можна даними про стажування та волонтерство, якщо вони якось пов’язані з вашою діяльністю. Наприклад, ви SMM-менеджер, який в якості волонтерства створює і розвиває Facebook-сторінку благодійного проєкту.
 
????3. Використовуйте ключові слова
Додавання ряду ключових слів, пов’язаних з вашою спеціалізацією і досвідом в заголовок і текст резюме допоможе вам виділитися серед інших кандидатів, а роботодавцеві буде легше знайти ваше резюме за певним запитом. 
Ключовими словами можуть виступати назви комп’ютерних програм і додатків, які ви використовували на попередніх місцях роботи, посад, які раніше обіймали.
 
????????4. Додайте пункт з досягненнями
Внесіть до резюме свої професійні, освітні або особисті досягнення. Ці досягнення повинні показувати ваш внесок, який позитивно вплинув на компанію, де ви раніше працювали. Також бажано, щоб досягнення були представлені показниками, які можна порахувати.