Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Поради зі стартапу у венчурному бізнесі15 Листопада 2018р.

Інвестиційний аналітик, випускник КНЕУ Захар Дерюга 15 листопада прочитав в альма-матер відкриту лекцію в рамках вибіркової дисципліни "Венчурний бізнес".

«Захар блискуче навчався на факультеті міжнародної економіки і менеджменту, був капітаном студентської команди, яка стала чемпіоном Європи в авторитетному міжнародному конкурсі з дослідження інвестиційної привабливості публічних компаній – CFA Institute Research Challenge, а сьогодні він вже ментор цьогорічної команди студентів нашого університету», - повідомила проректор з наукової роботи Лариса Леонтіївна Антонюк.

Нині випускник КНЕУ працює в ICU – провідній фінансовій групі з управління активами таприватним акціонерним капіталом. Захар працює у департаменті з венчурних інвестицій, де разом із колегами приймає рішення щодоінвестицій у інноваційні проекти в Україні та за її межами.

Чому лише 20% з усіх стартапів мають шанси на життя, а 75% з реалізованих навіть не генерують прибуток? У яких випадках варто ризикувати, а коли дотримуватися стриманої стратегії? Як розрахувати розумний об’єм інвестицій та як розгледити серед тисяч стартапів той самий, що може стати всесвітньо відомим та принестивеличезний дохід?

Детально та креативноЗахар розповів про життя українського стартап-кола, що вже на слуху багатьох інвесторів не тільки в нашій країні, а й в Кремнієвій долині. 

Студенти жваво цікавились цією доповіддю, деякі с них навіть зверталися до лектора за порадами щодо власних бізнес-ідей після лекції.

«Будьте обережними та подбайте про інтелектуальну власністьсвоїх розробок, адже вашими ідеями можуть скористатися конкуренти. Причиною низької чи провальної реалізації продукту 42% стартаперів називають відсутність попиту на ринку. Як зрозуміти, чи є попит? Основною ціллю перших продажів є не скільки отримання доходу, скільки аналіз ринку та зворотній зв'язок від клієнтів,- ділиться своїми спостереженнями інвестиційний аналітик.– Вам важливо бути добре обізнаним у всіх сферах діяльності бізнесу. Маркетинг і продаж продукту/рішення – є не менш важливою складовою успіху, а ніж технологічна досконалість і інноваційність ідеї».  

Провідний фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою ЦСЗ Лариса Гуторова