| - Університет»
- Структурні підрозділи»
- Відділ кадрів
Відділ кадрів Відділ кадрів – це самостійний структурний підрозділ університету, підпорядкований безпосередньо ректору. Основні завдання відділу кадрів
- Надання допомоги структурним підрозділам у підборі і розстановці науково-педагогічного та адміністративно-господарського персоналу.
- Забезпечення дотримання в усіх підрозділах Університету принципів підбору персоналу по їх професійним і діловим якостям, виконування наказів і розпоряджень Міністерства освіти і науки України і ректора Університету, які відносяться до питань підбору і розстановки персоналу.
- Оформлення прийому, переведення, переміщення і звільнення працівників, облік відпусток працівників і здійснення контролю за їх наданням.
- Організація обліку особового складу Університету усіх категорій працівників у встановленому діючими нормативними актами порядку і форм звітності по персоналу.
- Документальне оформлення трудових відносин, питань соціального захисту.
- Забезпечення дотримання трудового законодавства.
- Відділу кадрів Університету організує та проводить роботи зі студентами всіх форм навчання, ведення банку даних про склад студентів Університету та відповідає за зберігання особових справ студентів.
- Співпраця з приймальною комісією Університету під час проведення вступної компанії.
- Надання своєчасної і достовірної інформації на листи та запити, що надходять до Відділу.
Основні функції відділу кадрів
- Здійснює підбір і розстановку разом з керівниками структурних підрозділів науково-педагогічного, адміністративно-господарського та допоміжного персоналу.
- Забезпечує дотримання в усіх підрозділах Університету принципів підбору персоналу по їх професійним і діловим якостям, виконання наказів і розпоряджень Міністерства освіти і науки України і ректора Університету щодо питань підбору і розстановки персоналу.
- Здійснює оформлення документів на прийом, переведення, переміщення і звільнення працівників Університету всіх категорій.
- У межах своєї компетенції бере участь у опрацюванні структури та штатного розпису Університету разом з бухгалтерією там фінансово-економічним відділом, контролює розроблення посадових інструкцій у структурних підрозділах.
- Веде та комплектує особові справи працівників всіх категорій і студентів Університету та вносить необхідну інформацію до баз даних і програмного забезпечення, яке функціонує в Університеті.
- Здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок, особових справ та особових карток працівників.
- Оформлює і в разі потреби видає виписки із трудових книжок працівників про трудовий стаж їх роботи.
- Контролює складанням графіків відпусток всіх категорій працівників і контролює їх дотримання.
- Оформлює і видає довідки з місця роботи працівника, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності.
- Вносить проекти наказів по особовому складу Університету та з інших питань, які відносяться до повноважень Відділу і діяльності Університету.
- Веде облік загального і безперервного стажу працівників при тимчасовій втраті працездатності і в разі виходу на пенсію.
- Разом зі структурними підрозділами веде облік стажу роботи працівників для встановлення надбавок, доплат.
- Готує документи на затвердження в посадах працівників, які відповідно до законодавства мають погоджуватися з Міністерством освіти і науки України.
- Забезпечує ведення персонального і статистичного обліку всіх категорій працівників і студентів Університету по встановленим формам.
- Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад науково-педагогічного персоналу;
- Приймає участь в роботі конкурсної комісії та комісії по атестації категорій працівників, відповідно до переліку визначеного наказом Міністерства освіти і науки України.
- Складає та подає в установленому порядку статистичну звітність із питань, що належать до компетенції Відділу.
- Забезпечує оформлення та комплектування особових справ студентів у відповідності з чинним законодавством, методичними матеріалами та Інструкцією з діловодства.
- Забезпечує підготовку та відправлення особових справ студентів Університету до інших закладів вищої освіти у відповідності до вимог законодавства та наказів по Університету.
- Веде облік документів про середню та середньо-спеціальну освіту і трудових книжок студентів, забезпечує їх збереження.
- Забезпечує прийняття за актами передачі від відповідних факультетів та навчально-наукових інститутів навчальних карток випускників та відрахованих студентів після закінчення терміну їх зберігання на факультеті / навчально-науковому інституті.
- Веде архів особових справ студентів, після закінчення встановлених термінів поточного зберігання, готує і передає укомплектовані особові справи студентів та іншої документації за актами передачі до архіву університету.
- Засвідчує копії дипломів студентів, які закінчили навчання в Університеті.
- Забезпечує реєстрацію наказів факультетів та навчально-наукових інститутів Університету по студентському складу та розсилку їх за відповідними підрозділами.
- Готує документи для заохочення та нагородження працівників, веде відповідний облік;
- Забезпечує ознайомлення працівників з Правилами внутрішнього трудового розпорядку Університету.
- У межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни, оформлює матеріали щодо її порушників для накладення на них дисциплінарного стягнення.
Остання редакція: 05.04.25 |