Відділ документального супроводження навчального процесуПоложення про відділ документального супроводження навчального процесу Основні завдання: 1. Проведення звірки даних протоколів Екзаменаційних комісій (ЕК) з даними замовлень на дипломи. Проведення консультацій секретарів Екзаменаційних комісій з питань оформлення протоколів Екзаменаційних комісій. Проведення перевірки (звірки) списків допущених студентів до захисту кваліфікаційних (бакалаврських/магістерських) робіт. 2. Формування звітності:
3. Спільно з дирекціями навчально-наукових інститутів/деканатами факультетів оформлення та видача дублікатів дипломів та додатків до них (анулювання номерів втрачених дипломів в базі ЄДЕБО, контроль оплати за бланки дублікатів, формування наказів). Здійснення документального оформлення дублікатів дипломів випускникам Університету з дозволу ректора, згідно з результатами перевірки архівних даних. Формування особових справ та передача їх в архів. 4. Перевірка оформлення журналів обліку і видачі дипломів випускникам, ведення перевірки оформлення додатків до дипломів. 5. Взаємодія з перекладачами для забезпечення коректного перекладу відомостей, які відображаються в дипломах та додатках (назви кваліфікацій, ступенів вищої освіти, напрямків підготовки, назв освітніх програм, назв закладів вищої освіти, тем кваліфікаційних (бакалаврських/магістерських) робіт тощо). 6. Формування шаблонів дипломів та додатків до них згідно з державним зразком. 7. Організація проведення консультацій з питань переведень, поновлення відрахованих осіб та паралельного навчання в інших закладів вищої освіти в період припинення роботи приймальної комісії. 8. Здійснення документального оформлення переведення та поновлення здобувачів з інших закладів вищої освіти. Функції: 1. Моніторинг змін нормативно-правової бази стосовно наповнення та змісту шаблонів дипломів та додатків до них; свідоцтв про підготовку фахівців з питань фондового ринку. Своєчасне внесення пропозицій для розробки шаблонів. 2. Надання інформаційно-консультативної та методичної допомоги в оформленні протоколів ЕК:
3. Робота з дублікатами документів про вищу освіту:
4. Замовлення, облік та видача бланків документів про вищу освіту (дипломів, додатків, академічних довідок). Оформлення звітної документації. 5. супроводження підготовки та оформлення документів про вищу освіту:
6. Звірка та підписання наказів про завершення навчання. 7. Ведення єдиного реєстру облікових записів в журналах видачі дипломів (реєстраційні номери для додатків). 8. Збір, зберігання та подальша видача вчасно не одержаних документів про вищу освіту. 9. Поновлення, переведення здобувачів з інших закладів вищої освіти:
10. Здійснення координації та контролю дій структурних підрозділів Університету в питаннях внесення даних до Єдиної державної електронної бази з питань освіти. 11. Забезпечення ведення основних модулів ЄДЕБО («Заклад освіти», «Електронне ліцензування», «Вступна кампанія», «Здобувачі освіти», «Замовлення документів», «Фізичні особи», «Адміністрування», «Звернення») та надання консультацій і роз’яснень користувачам ЄДЕБО з питань роботи із зазначеними модулями бази даних. 12. Забезпечення внесення до ЄДЕБО наказів (зарахування, поновлення, відрахування, переведення, закінчення навчання, тощо) про рух контингенту здобувачів вищої освіти, підтримання даних в актуальному стані. 13. Забезпечення організації замовлення, видачі та обліку документів про освіту державного зразка. 14. Забезпечення координації робіт з організації замовлення, видачі та обліку студентських квитків, моніторинг якості та процесу їх виготовлення. 15. Підготовка анкет та наказів для надання працівникам Університету параметрів доступу до ЄДЕБО (персональних поштових скриньок і персональних паролів) за різними типами підключення:
16. Контроль правильності використання персональних паролів користувачами веб-сервісу ЄДЕБО – клієнт закладу вищої освіти, при необхідності, вносити зміни чи блокувати користувачів. 17. Здійснення взаємодії підрозділів з метою забезпечення підготовки та подання до ЄДЕБО об’єктивних і достовірних даних. 18. Підготовка розпоряджень з питань вдосконалення роботи з ЄДЕБО та своєчасне доведення їх до відома структурних підрозділів Університету. Додаткові Положення:
Остання редакція: 30.05.24 |