| - Головна»
- Наука»
- Науково-дослідні інститути»
- Інститут маркетингу
Інститут маркетингу
Метою діяльності Інституту є організація і проведення наукових досліджень та здійснення науково-технічної і навчальної діяльності у галузі маркетингу, розроблення науково-практичних рекомендацій щодо забезпечення високої конкурентоспроможності вітчизняних підприємств та організацій, провадження інноваційної діяльності. Інститут здійснює наукові дослідження та розробки, забезпечує умови для поглибленої наукової та науково-технічної підготовки фахівців з маркетингу відповідно до пріоритетних напрямів розвитку науки і техніки та головних напрямів діяльності Інституту.
Положення про Інститут
Звіт діяльності Інституту 2020
Основні напрямки діяльності Інституту:
-
Проведення фундаментальних і прикладних досліджень у сфері маркетингу, в тому числі й міждисциплінарних, які відповідають сучасному світовому рівню наукових розробок у даній галузі;
-
Створення конкурентоспроможних прикладних розробок;
-
Виконання науково-дослідних, дослідно-конструкторських та проектно-пошукових робіт, а також робіт, пов’язаних із доведенням наукових і науково-технічних знань до стадії їх практичного використання;
-
Впровадження перспективних наукових розробок у рамках наукової і виробничої кооперації та співробітництва з промисловістю та підприємництвом, формування інноваційного підприємницького середовища;
-
Підготовка науково-методичної бази підвищення кваліфікації наукових і науково-педагогічних працівників з маркетингу;
-
Використання кадрового наукового потенціалу Інституту для вирішення актуальних наукових проблем розвитку вітчизняної економіки;
-
Інтегрування науково-навчальної діяльності Інституту з діяльністю інших академічних установ та практичною діяльністю підприємств різних галузей економіки, сфери маркетингових досліджень та консалтингу;
-
Міжнародне наукове, науково-технічне та освітнє співробітництво з університетами-партнерами, професійними організаціями сфери маркетингу та маркетингових досліджень.
Завдання Інституту:
-
Здійснення науково-практичних досліджень у сфері сучасного маркетингу та менеджменту, провадження інноваційної діяльності;
-
Залучення коштів вітчизняних, зарубіжних та міжнародних фондів для виконання досліджень і розробок, підготовки і підвищення кваліфікації кадрів, забезпечення сучасним обладнанням тощо;
-
Отримання науковими і науково-педагогічними працівниками університету, студентами, аспірантами і докторантами наукових результатів, ство¬рення конкурентоспроможних наукових розробок, інноваційних продуктів;
-
Поглиблення наукової і науково-технічної підготовки студентів, аспірантів і докторантів, підвищення кваліфікації науково-педагогічних і наукових працівників шляхом здійснення ними спільних наукових досліджень і розробок;
-
Підготовка науково-практичних матеріалів для їх публікації у вітчизняних та міжнародних виданнях;
-
Організація і проведення наукових, науково-практичних та навчальних семінарів, нарад, конференцій, симпозіумів, у тому числі й міжнародних, за напрямами своєї діяльності;
-
Ведення авторського нагляду за використанням наукових розробок Інституту.
Остання редакція: 17.03.21 |