| - Головна»
- Університет»
- Структурні підрозділи»
- Центр професійних та суспільних комунікацій
Центр професійних та суспільних комунікацій
Центр професійних та суспільних комунікацій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» є структурним підрозділом Університету, який створює та забезпечує функціонування системи суспільних та професійних комунікацій із зовнішньою та внутрішньою цільовою аудиторією, в т. ч. координує профорієнтаційну та інформаційно-консультаційну роботу з вступниками всіх рівнів, удосконалює інформаційно-комунікаційну політику Університету, здійснює роботу з розвитку та просування бренду Університету тощо.
Основними завданнями Центру є:
-
Формування, впровадження та контроль за дотриманням єдиної комунікаційної політики Університету.
-
Участь у розробці та впровадження ефективної стратегії корпоративного брендингу та процесах ребрендингу Університету.
-
Вивчення потреб цільових аудиторій та розробка відповідних рекомендацій і пропозицій до загальної стратегії комунікації Університету.
-
Моніторинг внутрішнього та зовнішнього інформаційного простору щодо згадок про Університет та, за потреби, забезпечення відповідної реакції офіційних осіб Університету (моніторинг ЗМІ, соцмереж, вивчення громадської думки шляхом соціологічних опитувань).
-
Дослідження інформаційного простору (ЗМІ, соцмережі), щодо згадок про основних конкурентів та розробка відповідних рекомендацій і пропозицій до загальної Комунікаційної стратегії Університету.
-
Оперативне інформування працівників і студентів Університету про діяльність Центру.
-
Контроль за дотриманням принципів корпоративної ідентичності у роботі внутрішніх підрозділів Університету.
-
Забезпечення ефективних маркетингових комунікацій.
-
Формування, публікація та просування інформаційного контенту щодо діяльності Університету в навчальній, науковій, професійній корпоративній та суспільній сферах в мережі інтернет, в т.ч і в соцмережах Університету.
-
Внесення пропозицій щодо вдосконалення роботи та інформаційного наповнення Сайту Університету.
-
Створення, інформаційне наповнення та підтримка функціонування офіційних сторінок Університету у соцмережах (Facebook, Instagram, Telegram, YouТube тощо).
-
Взаємодія з прес-службами державних структур, органами державної і місцевої влади, засобами масової інформації представниками бізнесу та іншими організаціями з метою всебічного і неупередженого висвітлення діяльності Університету, включаючи розповсюдження довідкових, інформаційних, аналітичних і рекламних матеріалів, фото- та відеоінформації тощо.
-
Організація та проведення спільно з іншими структурними підрозділами Університету заходів, спрямованих на формування стійких зв’язків з внутрішніми і зовнішніми зацікавленими сторонами відповідно до стратегії розвитку Університету.
-
Створення та підтримка Контакт – Центру Університету та спільно з Приймальною комісією Університету – Гарячої лінії Інформаційного кабінету вступника, для Забезпечення інформування потенційних абітурієнтів (вступників), студентів інших ЗВО, їх батьків та громадськості з питань вступу до Університету.
-
Формування, координація, реалізація, моніторинг і оцінювання ефективності системи профорієнтаційних заходів для сприяння потенційному абітурієнтові у виборі майбутньої сфери професійної діяльності відповідно до його особистісних нахилів і здібностей, напряму і спеціальності здобуття вищої освіти, у навчально-наукових інститутах, факультетах, кафедрах, інших структурних підрозділах Університету.
-
Співпраця з освітянським організаціями та закладами освіти різних рівнів для формування спільних проектів, програм, заходів профорієнтаційного напряму для надання можливості потенційним абітурієнтам ознайомитися й апробувати себе в професіях економічного, підприємницького, управлінського, юридичного й інформаційно-технічного спрямування.
Функції Центру реалізуються через функції його відділів:
Положення про Центр професійних та суспільних комунікацій ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Остання редакція: 02.02.22 |