Якщо проблеми пов'язані з доступом до кабінету на сайті зверніться до web@kneu.edu.ua, та якщо необхідно замінити електронну адресу, одразу вказуйте на яку. При заміні пошти на сайті, про це також необхідно сповістити до idtn_kneu@kneu.edu.ua.
Якщо проблеми з доступом до системи Moodle зверніться до idtn_kneu@kneu.edu.ua вказавши свої данні.
Також прошу звернути увагу, пошти в домені mail.ru, yandex.ru, mail.ua, yandex.ua в системі не підтримуються.
Матеріали подаються в файлі формату docзгідно з вимогами , а зображення що в ньому використовуются в окремій папці(наприклад images) 1-документ = 1 сторінка на сайті інформація про викладачів надаеться в папці (наприклад vikladachi), окремий документ Word и фото по кожному викладачу. Приклад підготовлених матеріалів, а так ця інформація виглядає на сайті.
можливість додавати викладачів до свого кабінету в розділ "обрані викладачі"
Можливості викладачів
змінювати власні дані (біографія, контактна інформація, фото тощо.)
завантажувати файли повязані з навчальною діяльністю
завантажувати файли повязані з науковою діяльністю
отримувати досуп до закритих розділів сайту
Можливості менеджерів
змінювати тексти сторінок власного підрозділу
розміщувати новини підрозділу
розміщувати файли підрозділу
надавати права доступу викладачам, змінювати логін та пароль викладачів (доступно для менеджерів кафедр)
розміщувати розклад викладачів (якщо підрозділ - кафедра) або студентів (якщо підрозділ - факультет)
створювати нові розділи та блоки (для досвідчених менеджерів)
Корисні сервіси
Dropbox(Дропбокс) - автоматична синхронізація файлів і онлайнове сховище
Dropbox (Дропбокс) надає користувачам наступні можливості:
Безкоштовне онлайнове сховище інформації розміром від 2-х до 10-ти гігабайт зі зручним і звичним для користувача інтерфейсом. Платні акаунти дозволяють зберігати 50 або 100 гігабайт;
Автоматична синхронізація он-лайн сховища інформації з спеціальної текою на жорсткому диску будь-якого комп'ютера, на якому встановлено програмне забезпечення DropBox (Дропбокс) і введені відповідні параметри авторизації (e-mail та пароль);
Автоматичне оновлення файлів в он-лайн сховище і всіх підключених до нього комп'ютерах при зміні цих файлів на будь-якому підключеному комп'ютері;
Прискорена синхронізація в разі підключення через єдину локальну мережу;
Автоматичне збереження історії змін файлів з можливістю перегляду всіх збережених версій і повернення до будь-якої збереженої версії;
Розміщення файлів у публічно доступною області з можливістю їх скачування по прямим посиланням без необхідності реєстрації на DropBox (Дропбокс);
Створення папок із загальним доступом, що дозволяє автоматично синхронізувати вміст цих папок з іншими користувачами DropBox (Дропбокс);
Створення фотоальбомів, доступних для перегляду користувачами Інтернет, простий закачуванням папок з фотографіями у службове папку Photos
Робота на персональних комп'ютерах під управлінням Windows, Mac OS, Linux, а також на пристроях iPhone, iPad, Android, Blackberry і Windows Mobile (підтримка Dropbox на Windows Mobile здійснюється спеціальним клієнтом, розробленим компанією Ruttensoft's);
Перекладаю опис можливостей Dropbox (Дропбокс) на "людську" мову: Детальніше »
Ви отримуєте можливість автоматичного резервного копіювання Ваших файлів, відразу ж після внесених змін, що гарантує Вам 100% збереження Ваших файлів;
Зберігання декількох копій змінених файлів дозволить Вам в будь-який момент повернутися в попередніх версій, якщо Ви записали файл, помилково щось стерши або змінивши;
Резервні копії Ваших файлів доступні Вам за будь-якого комп'ютера під керуванням будь-якої операційної системи або мобільного пристрою типу iPhone / iPad, якщо вони підключені до Інтернет.Це дозволяє Вам бути впевненим у тому, що Ваша інформація буде доступна для Вас у будь-який час у будь-якій точці земної кулі;
Якщо Ви змінюєте файли на робочому комп'ютері, на домашньому комп'ютері, у поїздці на ноутбуці або комунікаторі, автоматична синхронізація забезпечить ідентичність відповідних файлів на всіх Ваших пристроях, підключених до сервісу синхронізації;
Якщо у Вас є можливість підключення Вашого ноутбука до тієї ж мережі, що і Ваш робочий / домашній комп'ютер, то синхронізація буде виконуватися по локальній мережі, минаючи доступ в Інтернет, що в десятки разів зменшить час синхронізації.Цей же режим дозволить Вам за лічені хвилини закачати всі Ваші робочі файли на новий (наприклад, підмінний) комп'ютер.
Якщо у Вас є необхідність пересилати великі файли, то замість електронної пошти, яка не призначена для передачі великих обсягів інформації, Ви можете скористатися спеціальною папкою з публічним доступом.Будь-який файл, поміщений у цю папку може бути скачен по присвоєної йому посиланням.Також можна забути про незручні файлообмінниках.
Є необхідність спільної роботи над проектом, змінювати чи переглядати одні й ті ж документи? Папки спільного доступу дозволять Вам і Вашим колегам автоматично одержувати останні версії файлів. А система збереження версій дозволить не втратити зроблені зміни, так як Ви в будь-який момент можете повернутися до будь-якої версії файлу.
Якщо проблеми пов'язані з доступом до кабінету на сайті зверніться до web@kneu.edu.ua, та якщо необхідно замінити електронну адресу, одразу вказуйте на яку. При заміні пошти на сайті, про це також необхідно сповістити до idtn_kneu@kneu.edu.ua.
Якщо проблеми з доступом до системи Moodle зверніться до idtn_kneu@kneu.edu.ua вказавши свої дані.
Також прошу звернути увагу, пошти в домені mail.ru, yandex.ru, mail.ua, yandex.ua в системі не підтримуються.
Прохання надіслати адресу сторінки (http://www.......) та слово або речення в якому Ви знайшли помилку на нашу поштову скриньку web@kneu.edu.ua Дякуємо!
Також ви можете надіслати побажання щодо поліпшення роботи сайту за адресою web@kneu.edu.ua
Щоб стати партнером нашого сайту, необхідно розмістити наше посилання або кнопку на вашому сайті, на головній сторінці, або на будь якій іншій сторінці з PR2 або більше. Після цього надіслати місцезнаходження нашого посилання та данні про ваш сайт за адресою web@kneu.edu.ua.