| - Головна»
- Університет»
- Ради»
- Науково-методична рада
Науково-методична рада
Загальні положення
Науково-методична рада університету є дорадчим органом, який здійснює моніторинг, аналіз, координацію, планування навчально-методичної роботи в університеті та розробляє рекомендації щодо її вдосконалення з метою досягнення світового рівня якості освіти та набуття учасниками освітньої діяльності незаперечних конкурентних переваг.
До компетенції Науково-методичної ради належить:
-
Узагальнення, схвалення передового досвіду організації навчально-методичної роботи факультетів і кафедр університету та досвіду, накопиченого світовими лідерами економічної та менеджмент-освіти; розроблення рекомендацій щодо його поширення й імплементації в освітній процес університету.
-
Реалізація політики університету у сфері забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти.
-
Затвердження плану заходів з моніторингу якості освітньої діяльності та якості вищої освіти на навчальний рік.
-
Координація науково-методичної роботи на факультетах і кафедрах.
-
Обговорення проектів нових нормативних документів, що регламентують організацію та зміст навчально-методичного забезпечення, підготовкарекомендацій щодо їх удосконалення.
-
Розгляд питань з ініціативи ректорату та Вченої ради університету щодо організаційного, методичного рівня освітнього процесу та наукове його забезпечення на конкретних кафедрах, факультетах і підготовка висновків про їх відповідність установленим вимогам.
-
Оцінювання доцільності внесення нових нормативних документів на розгляд Вченої ради університету.
-
Надання роз’яснень, тлумачень, консультацій щодо застосування нормативних документів з навчально-методичної роботи.
-
Формування пропозицій щодо вдосконалення системи внутрішнього забезпечення якості в університеті.
-
Формування пропозицій щодо забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти в університеті з урахуванням новітніх освітніх технологій, розроблення відповідних рекомендацій та нормативних документів.
-
Аналіз результатів моніторингу якості освітньої діяльності університету та розроблення рекомендацій щодо його концептуального розвитку та процедурного вдосконалення.
-
Формування пропозицій щодо створення та розвитку інституційних засад для забезпечення зрозумілості й порівнюваності результатів навчання, набутих компетентностей і кваліфікацій.
-
Формування пропозицій щодо розвитку сертифікаційних програм в університеті та формування навчальних дисциплін для вільного вибору студентами.
-
Затвердження профілів освітніх програм.
-
Уніфікації вимог до форми і змісту навчальних планів і робочих навальних програм; забезпечення узгодженості навчальних планів і робочих навальних програм у межах університету.
-
Розгляд та схвалення проектів робочих навчальних планів (навчальних планів) усіх освітніх ступенів.
-
Оцінювання доцільності внесення нових наук (дисциплін) до навчального плану.
-
Затвердження робочих навчальних програм з наук (дисциплін) усіх освітніх та наукових ступенів.
-
Затвердження комплексів навчально-методичних матеріалів до магістерських програм.
-
Розроблення рекомендацій щодо вдосконалення навчально-методичного забезпечення наук (дисциплін).
-
Надання допомоги для активізації застосування в освітньому процесі інноваційних методів навчання, сучасних технічних засобів та програмних продуктів.
-
Розроблення інструментів для підтвердження відповідності між методиками викладання й очікуваними результатами науки (дисципліни).
-
Рекомендація до видання навчальної літератури.
-
Сприяння вдосконаленню педагогічної майстерності викладачів.
-
Схвалення програм курсів підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників.
-
Участь в організації науково-методичних конференцій КНЕУ (окреслення проблематики, актуальності, визначення формату проведення тощо).
Остання редакція: 15.02.18 |