Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Майстер-клас Сергія Гороновича "Чому одні бренди успішні, а інші ні?"14 Листопада 2013р.

ДЛЯ ВСІХ СТУДЕНТІВ!

Майстер-клас Сергія Гороновича - директора консалтингового агентства з креативного маркетингу Tifantis Van Winner консалтинг Україна "Чому одні бренди успішні, а інші ні?"
(Або як стати кращим директором з маркетингу!)

На майстер-класі розглянемо три найважливіших теми:

1) Які можуть бути підводні камені при створенні, розкручуванні бренду?
2) Позиціонування - яке "воно" має бути?
3) Як, при малих бюджетах на рекламу, реалізовувати великі запити?

Виступ пройде за схемою:
10% теорії, 90% практичних прикладів.