| - Faculties»
- Faculty of Marketing»
- Departments»
- Department of Marketing named after A.F.Pavlenko»
- Academic Staff»
- Antonchenko Myroslava Yuriivna
Antonchenko Myroslava Yuriivnadepartment: | Department of Marketing named after A.F.Pavlenko |
---|
Position: | Associate Professor |
---|
teacher degree: | associate professor |
---|
Degree: | Ph.D. in Economics |
---|
Experience: | 26 |
---|
Biography: | |
---|
In 1990 graduated from Kyiv National Economy Institute named after D.S. Korotchenko, field of specialisation "Economics and Planning of Material and Technical Supply". In 2002 defended a doctoral thesis and earned a scientific degree of Candidate of economic sciences [Kandydat ekonomichnyh nauk] (Candidate’s degree in Economics – equal to Ph.D. in Economics). She has 23 years of teaching experience in higher education. Courses Taught: - Marketing,
- Marketing Product Policy.
Carries out scientific guidance in the preparation of master's theses. |
department: | Department of Marketing named after A.F.Pavlenko |
---|
Position: | Associate Professor |
---|
teacher degree: | associate professor |
---|
Degree: | Ph.D. in Economics |
---|
Experience: | 26 |
---|
Biography: | |
---|
In 1990 graduated from Kyiv National Economy Institute named after D.S. Korotchenko, field of specialisation "Economics and Planning of Material and Technical Supply". In 2002 defended a doctoral thesis and earned a scientific degree of Candidate of economic sciences [Kandydat ekonomichnyh nauk] (Candidate’s degree in Economics – equal to Ph.D. in Economics). She has 23 years of teaching experience in higher education. Courses Taught: - Marketing,
- Marketing Product Policy.
Carries out scientific guidance in the preparation of master's theses. |
Publications: | - Антонченко М.Ю. Методи визначення вартості бренду. Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. К.: КНЕУ. 2013. с.52-61.
- Антонченко М.Ю., Шаховець І.О. Упаковка у товарній політиці підприємства. Реформування економіки України: стан та перспективи. Збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-практичної конферанцції. К.: МІБО КНЕУ. 2013. с. 5–7.
- Антонченко М.Ю. Теорії формування споживчих переваг. Маркетингова освіта в Україні. Тези ІV міжнародної науково-практичної конференції, 29-30 березня 2018 р. К.: КНЕУ. 2018. с. 70-71.
- Антонченко М.Ю. Управління якістю продукції. / Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства : монографія (за наук. ред. к.е.н., проф. В.П.Пилипчука). К.: КНЕУ. 2018.
|
---|
|